راهنمای کاربرد کلیدهای آیفون تصویری تکنما

شرکت تکنما یکی از تولید کننده های آیفون تصویری در ایران است که با تنوع بالا در محصولات در میان رقبا متمایز گشته است. در این مقاله با معرفی آیفون تصویری های تکنما کلید های کاربردی این آیفون را مورد بررسی قرار می دهیم.

انواع آیفون تصویری تکنما

به طور کلی آیفون تصویری تکنما در مدل های مختلف، برخی از این مدل‌ها ارزان‌ و برخی با قیمتی متوسط و برخی دیگر نیز گران قیمت تولید و ارائه شده اند.
برای نمونه آیفون های تصویری تکنما در سری D از دسته آیفون های قیمت مناسب هستند که در دو نوع حافظه دار و بدون حافظه به بازار عرضه شده اند. آیفون تصویری تکنما با پشتیبانی از حافظه جانبی، با اتصال کارت حافظه قابلیت ضبط و ثبت تصاویر را در حافظه امکان پذیر می کند.
در عین حال در میان انواع آیفون های تصویری تکنما، محصولات سری C با فروش بالایی همراهند و با توجه به قیمت مناسب از امکانات بالایی نیز برخوردارند.
در ادامه به بررسی کاربرد کلیدهای آیفون تصویری تکنما در این دو دسته محصولات پرفروش خواهیم پرداخت.

آیفون تصویری تکنما سری D

درب باز کن تکنما در سری D با حافظه داخلی و قابلیت پشتیبانی از حافظه Micro-SD تا حجم 32 گیگابایت می باشد. درب باز کن های سری D تکنما، دارای صفحه نمایشگرهایی در ابعاد مختلف مانند 4.3 اینچ هستند و با قابلیت ارتباط داخلی، ارتباط با نگهبانی و اتصال همزمان به دو پنل و یک دوربین مداربسته یا یک پنل و دو دوربین مداربسته را دارند. امکان تنظیم نوع زنگ و میزان صدای زنگ نیز از جمله آپشن های دستگاه های سری D به شمار می رود. جنس استفاده شده در بدنه این نوع درب باز کن های تکنما از پلاستیک فشرده با استاندارد مقاومتی بالا است.

ایفون تصویری تکنما سری c

راهنمای کاربرد کلیدهای آیفون تکنما سری D

  1. کلید ارتباط داخلی: کلید سمت چپ بر روی آیفون‌ های تصویری سری D برای برقراری ارتباط داخلی با سایر واحدها و یا اتاق نگهبانی، طراحی شده است.
  2. کلید مشاهده دو دوربین: کلید وسط در مدل های سری D برای دیدن تصویر جلو درب و دوربسن دوم تعبیه شده است. برای این منظور کافی است کلید دوربین دوم را یک مرتبه لمس کنید و با لمس مجدد آن تصویر دوربین دوم ( دوربین مدار بسته که نصب آن اختیاری است) نیز مشاهده خواهد شد.
  3. استفاده از کلید منو تنظیمات: برای وارد شدن به منو تنظیمات، باید کلید دوربین را هنگامی که گوشی دستگاه برداشته شده است به مدت 30 ثانیه لمس کنید، سپس منویی باز می شود و می‌ توانید با کلید ارتباط داخلی در زیر منوها حرکت کنید. برای انتخاب زیر منوها از کلید دوربین و برای تغییر مقادیر آن ها از کلیدهای ارتباط داخلی استفاده کنید. برای ثبت تغییرات و خروج از زیر منو نیز مجددا کلید دوربین و برای خروج کلی از منو گزینه EXIT را انتخاب کنید.
    چنانچه در منو تنظیمات تا 10 ثانیه از گزینه ای استفاده نشود، به شکل خودکار از محیط تنظیمات آیفون تصویری خارج خواهید شد.
  4. کلید درب باز کن: کلید سمت راست در سری D آیفون های تکنما مخصوص باز کردن درب عابرین است.
  5. نکته این که کلید درب باز کن، تنها بر روی تصویر عمل می کند، یعنی اگر تصویر جلو درب قابل مشاهده باشد عمل خواهد کرد.
  6. کلید کنترل درب پارکینگ: درصورتی که دستگاه، تصاویر دوربین دوم را نمایش می دهد، برای باز کردن درب پارکینگ دکمه کلید را 3 ثانیه نگه دارید و به منظور بستن درب پارکینگ کلید ارتباط داخلی را 3 ثانیه لمس کنید.

آیفون تصویری تکنما سری C

آیفون تصویری تکنما از سری C اصولا پیشرفته ترین آیفون‌ های هوشمند این برند به شمار می روند. آیفون های سری C از قابلیت های ارتباط داخلی و ارتباط با نگهبانی برخوردار است‌. همچنین از مانیتورهایی با کیفیت تصویر مطلوب نیز بهره می برد. اما در عین حال این نوع آیفون های تکنما در سری C حافظه داخلی ندارند و این نکته را می توان به عنوان تنها ضعف این دستگاه ها مطرح کرد.

ایفون تصویری تکنما سری d

کاربرد کلیدهای آیفون تصویری تکنما سری C

کاربرد کلیدهای مختلف آیفون های سری C تکنما به شرح زیر است:

  1. کلید ارتباط داخلی: قابلیت ارتباط با واحدهای دیگر از جمله قابلیت های مطلوب دستگاه های سری C است. شما می توانید با لمس کلید ارتباط داخلی، صفحه لمسی دستگاه را از حالت کیبورد به حالت شماره گیری تبدیل کنید، و عدد واحد مورد نظر را شماره گیری نمایید.
  2. کلید ارتباط با واحد نگهبانی: کلید ارتباط با نگهبانی را لمس کنید و مستقیما با اتاق نگهبانی متصل شوید و با صورت کاملا امن و محرمانه با نگهبان صحبت کنید.
  3. کلید انتقال زنگ: ساکنین ساختمان می توانند به کمک کارایی این کلید، در هنگامی که خانه نیستند، با انتقال زنگ واحد خود به اتاق نگهبانی یا واحد یکی از همسایه ها، از آن ها بخواهند پاسخگوی تماس های آیفون تصویری باشند.
  4. کلیدهای ضبط و مشاهده تصاویر: به کمک این کلید می توانید از جلو درب عکسبرداری کنید. با لمس کلید دوربین ها و سپس لمس کلید دوربین عکاسی به سادگی از جلو درب عکسبرداری کنید.
  5. کلید مشاهده دو دوربین: با استفاده از این کلید می توانید علاوه بر دوربین جلو درب، تصاویر دوربین مداربسته دیگری را نیز مشاهده کنید.
  6. کلید تنظیم ملودی زنگ: این کلید امکان تنظیم و تغییر ملودی زنگ را ایجاد می کند. با هربار لمس این کلید، می توانید یکی از ملودی های موجود را در دستگاه انتخاب کنید.
  7. کلید درباز کن: کلید درب باز کن، اصلی ترین کلید منو دستگاه است که درب عابر را باز می نماید.
  8. کلید باز و بسته کردن درب پارکینگ: این کلید نیز کاربرد فوق العاده مطلوبی دارد و می توانید به کمک آن درب پارکینگ را باز کنید.
نوشته قبلی
نوشته بعدی
0 0 امتیاز
امتیازدهی به مقاله
اشتراک گذاری
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
0
فکر شما را دوست دارم ، لطفا نظر دهیدx