معایب و مزایای آیفون تصویری تابا

بررسی مزایا و معایب آیفون تصویری تابا

آیفون های تصویری از تجهیزات حفاظتی به حساب می آیند که در اکثر آپارتمان های سراسر شهر مورد استفاده قرار می گیرند. با توجه به این که انواع آیفون های تصویری دارای مزایا و معایب فراوانی هستند، پس می بایست برای انتخاب یک آیفون تصویری مناسب، فاکتور های مختلفی را در نظر بگیریم. ما در این مقاله برآنیم تا به بررسی معایب و مزایای آیفون تصویری تابا بپردازیم.

مزایای آیفون تصویری تابا

شرکت تابا الکتریک از سال 1391 فعالیت خود را با تولید تجهیزات امنیتی همچون آیفون تصویری آغاز کرد و تا به حال موفق به عرضه محصولاتی با کیفیت و مقرون به صرفه بوده است. در ادامه ما کاربران را با مزایای پرکاربرد و مهم آیفون تصویری تابا آشنا می کنیم.

  • شکل های ظاهری متفاوت و جدید

شرکت تابا الکتریک با به کارگیری افراد متخصص در این حوزه، آیفون های تصویری متفاوت و منحصر به فرد تری را نسبت به آیفون های داخلی و خارجی موجود دیگر طراحی کرده است. با این وصف، نمونه های مشابه آیفون های تصویری تابا را در هیچ فروشگاهی نمی توان پیدا کرد.

  • قابلیت های فراوان و کاربردی

با توجه به رشد تکنولوژی و به روز شدن انواع آیفون تصویری تابا الکتریک همواره سعی در هوشمند سازی، افزودن قابلیت ها و امکانات بیشتر بر روی آیفون های تصویری خود دارد. یکی از این قابلیت های نوین در مدل های جدید انواع آیفون تصویری تابا، قابلیت اتصال به خط تلفن است که به وسیله آن میتوان از راه دور با فرد دم درب گفت و گو کرده و یا درب ورودی را باز نمود. همچنین آیفون تصویری 10 اینچی جدید شرکت تابا الکتریک امکان ذخیره تصاویر 4 دوربین در مانیتور با کیفیت بالا را دارد.

  • تنوع بالا در اندازه های مختلف

شرکت تابا الکتریک به منظور رفع نیاز های تمامی مشتریان خود، انواع آیفون های تصویری را در مدل ها و اندازه های متفاوتی از جمله 5/3، 4/3، 7 و 10 اینچ به فروش می رساند. از این رو انواع آیفون تصویری تابا با هر محیطی سازگار بوده و خریداران نگرانی بابت کمبود تنوع این محصول نداشته باشند.

تنوع صفحه نمایش آیفون تصویری تابا

  • صفحه نمایش HD

با فراگیر شدن آیفون های تصویری که دارای نمایشگر های بزرگتر از 7 اینچ هستند، شرکت تابا الکتریک برای برخی از آیفون های تصویری خود از دوربین های HD بهره برده است تا خریداران این محصول تصاویر با کیفیتی را دریافت و مشاهده کنند.

  • مشاهده تصاویر دوربین های مداربسته

علاوه بر تجربه دریافت تصاویر با کیفیت HD، کاربران قادر خواهند بود تصاویر دوربین های مداربسته نصب شده در نقاط مختلف ساختمان را بر روی مانیتور آیفون تصویری خود تماشا کرده و در هر زمانی بر آنها نظارت کامل داشته باشند.

  • راحتی در استفاده

یکی از نقاط متمایز کننده انواع آیفون های تصویری با دیگر محصولات موجود در بازار، راحتی استفاده از آن است. کار با تمامی آیکون ها و کلید های روی آیفون تصویری تابا بسیار ساده و قابل دسترس بوده و هیچ پیچیدگی خاصی در استفاده از آنها وجود ندارد.

  • متریال با کیفیت

از مهمترین ویژگی های آیفون های تصویری تابا، می توان به کیفیت و مقاومت بدنه و قطعات استفاده شده در آن اشاره کرد. آیفون های تصویری تابا با بهترین مواد اولیه ساخته شده اند تا به همراه طول عمری بالا، از مقاومت مطلوبی برخوردار باشند.

  • نمایندگی های معتبر در سراسر کشور

با توجه به اینکه آیفون های تصویری از ابزارهای برقی به شمار می روند، پس احتمال خرابی در آنها نسبت به وسایل دیگر بالاتر است. به همین منظور شرکت تابا الکتریک در سراسر کشور نمایندگی های معتبری را تاسیس کرده تا مشتریان به محض برخوردن با مشکل خرابی آیفون، به این شعبات مراجعه کنند.

  • خدمات پس از فروش استثنایی

انواع آیفون های تصویری تابا دارای گارانتی سه ساله هستند و مشتریان در هنگام مواجهه با هرگونه نقص در آیفون تصویری خود، می توانند با کارشناسان شرکت تابا الکتریک تماس حاصل کرده تا آنها نقص به وجود آمده را ظرف 48 ساعت بر طرف کنند.

  • رنج های قیمتی مختلف

آیفون های تصویری تابا در مدل ها، انواع و قیمت های مختلفی تولید میشوند تا همه مشتریان با توجه به بودجه مورد نظر خود، قادر به خرید آنها باشند. به این دلیل شرکت تابا الکتریک محصولات خود را در سه دسته: ارزان قیمت، گران قیمت و میان رده به فروش می رساند.

معایب آیفون تصویری تابا

با وجود اینکه آیفون تصویری تابا از مزایای فراوانی برخوردار است، همچنین این محصول دارای معایب اندکی نیز می باشد که ما در ادامه به آنها اشاره می کنیم.

  • کمبود کالا

یکی از مشکلاتی که مشتریان در هنگام خرید آیفون تصویری تابا به آن برخورد می کنند، کمبود این کالا است. به طور مثال معمولا دسته ای از مشتریان که خواستار خرید آیفون تصویری به طور عمده و برای ساختمان هایی با طبقات بالا هستند، دچار این مشکل خواهند شد.

  • رله دوم

با توجه به اینکه آیفون های تصویری شرکت های رقیب داخلی و خارجی دارای رله ای ثانویه به منظور باز کردن درب پارکینگ هستند، ولی همچنان شرکت تابا الکتریک این قابلیت را به آیفون های تصویری خود اضافه نکرده است که این مورد نقطه ضعفی در مقابل رقبای خود محسوب می شود.

آیفون تصویری تابا را خریداری کنیم یا نه؟

قطعا تا به حال اکثر کاربران با مطالعه این مقاله و آگاهی پیدا کردن از مزایا و معایب آیفون تصویری تابا، تصمیم خود را برای خرید این محصول گرفته اند. با این حال ما دوباره به ذکر برخی نکات کلیدی و اساسی می پردازیم. شرکت تابا الکتریک از پیشگامان و بزرگترین شرکت های تولید کننده آیفون تصویری در ایران بوده که برای مشتریان خود احترام خاصی را قائل است. در راستای مشتری مداری، این شرکت تمام تلاش خود را برای تولید آیفون های تصویری با کیفیت تابا به کار گرفته تا رضایت تمامی خریداران را کسب کند. با این تفاصیر می توان گفت که انتخاب آیفون تصویر تابا یکی از بهترین گزینه ها برای خرید این محصول می باشد و مشتریان نگرانی بابت خدمات پس از فروش، ضمانت و قیمت آن نداشته باشند؛ چون شرکت تابا الکتریک بهترین امکانات را برای خریداران فراهم کرده است.

نوشته قبلی
نوشته بعدی
0 0 امتیاز
امتیازدهی به مقاله
اشتراک گذاری
اطلاع از
guest
3 دیدگاه
آخرین ها
جدیدترین بیشترین آرا
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
علی
علی
1 year ago

یکی از بدترین شرکتها تابا است.. من سه ماه پیش آیفون گارانتی دار فرستادم شرکت هنوز به دستم نرسیده.. آیفون نو کار نکرد.. مسخره است

حمید
حمید
1 year ago

با عرض سلام
شرکت تابا بدترین شرکتیه که ازش آیفون تصویری گرفتم سال گذشته کارت حافظه روی برد مانیتور ایراد پیدا کرد به شرکت زنگ زدم گفت بایو مانیتور نو بخری نمیشه تعمیرش کرد وقتی به خدمات پس از فروش هم مراجعه کردم کارت حافظه را حذف کرد با هزینه چنذ برابری که رو دستم گذاشت و سه ماه بعد کلا خراب شد رفتم نمایندگی مانیتور جدید بگیرم با کلی منت مثل اینکه رفتم مواد فروشی .مواد بخرم میگه به کسی نگو .دارم پول میدم و منت می گذارن بعد هم با کلی منت مانیتور تکی را پنج و هفتصد گفت نخریدم .در مجموع شرکت نو فروش و گرانفروشیه نسبت به شرکتهایی مثل آلدو و سیماران

حسن
حسن
1 year ago

بخدا افتضاحه با این قیمت بالا باورتون میشه هنگام نصب دستگاه توی خونه سوکت برق گشاد کرده بود و تند تند قطع وصل میکرد تا وقتی پیداش کردیم کلی وقت گرفت تازه شانس آوردیم دستگاه آسیب ندید.

3
0
فکر شما را دوست دارم ، لطفا نظر دهیدx