دفترچه راهنمای آیفون تصویری الکتروپیک

آیفون الکتروپیک را می توان یکی از محبوبترین دربازکن های تصویری در ایران دانست. این شرکت از مانیتور ارزان گرفته تا مدل های بالا رده تنوع خوبی را برای مصرف کنندگانش در نظر گرفته است. بسیاری از خریداران این برند مخصوصا در مدل های حافظه دار و پر آپشن نیاز به دفترچه راهنمایی دارند تا بتوانند تنظیماتی نظیر، تنظیم تاریخ وزمان، تنظیمات ذخیره عکس و فیلم، ارتباط داخلی و اتصال به دوربین مدار بسته یا فراخوان آسانسور را انجام بدهند. اما اگر دفترچه راهنمای الکتروپیک را گم کرده باشید و یا اصلا به دستتان نرسیده باشد احتمالا به سختی آن را بیابید چرا که تا کنون الکتروپیک نسخه PDF را در سایت خودش بارگزاری نکرده و بالطبع در سایت های دیگر نیز موجود نیست.

برای اولین بار دی سی ای کالا دفترچه راهنمای محصولات آیفون تصویری الکتروپیک را به صورت پی دی اف تهیه کرده که به مرور این صفحه اضافه می شوند. خوشبختانه الکتروپیک در این دفترچه همه آن چیزی که خریدار نیاز دارد را گذاشته است. از قطعاتی که در دستگاه هست تا تنظیمات آیفون تصویری الکتروپیک، روش نصب آیفون الکتروپیک و سیم بندی مانیتور ها تا مشکلات رایج دربازکن تصویری پیک.

اگر محصول خود را در بالا نیافتید یا سوالی در مورد راه اندازی و یا تنظیمات دربازکن پیک داشتید می توانید در قسمت نظرات آن را مطرح کنید تا در سریعترین زمان کارشناسان ما پایخ سوال شما را دهند.

نوشته قبلی
نوشته بعدی
1 1 امتیاز
امتیازدهی به مقاله
اشتراک گذاری
اطلاع از
guest
16 دیدگاه
آخرین ها
جدیدترین بیشترین آرا
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
ابوالفضل
ابوالفضل
1 year ago

باتشكر از به اشتراگ گذاري فايل پي دي اف آيفون 592

پیام نایبی
پیام نایبی
1 year ago

در نصب ۵ واحدی سیم مربوط به زنگ واحد ها یک سیم است اما در پنل دم درب هر کلید زنگ جای بستن دو سیم دارد!! یکی از واحد میاد، دیگری مربوط به چی هست و از کجا می آید؟
با تشکر

شیبانی
شیبانی
11 months ago

راهنمای مانیتور مدل ۹۹۶ چطوری سیم های پشتش وصل میشه

ملکی
ملکی
9 months ago

سلام گوشی مدل ۸۹۷ نو خریدیم صدا از بیرون خیلی ضعیف میاد داخل سیم کشی ساختمانی تازه کامل عوض کردیم ۱۵ واحد اکثرا همه این مشکل و دارن باید چیکار کنیم ممنون میشم راهنمایی کنید

میلاد
میلاد
8 months ago

سلام آیفون تصویری نصب کردم چراغ دید در شبش روز و شب یکسره روشن هست علت چیه ؟سپاسگزا
رم

میلاد
میلاد
8 months ago
پاسخ دادن به  مسلم زمانی

اما جناب وقتی دکمه زنگ رو میزنیم خاموش میشه و وقتی هوا تاریک میشه دوباره روشن میشه

آنایار
آنایار
8 months ago

با سلام اگه امکان داره دفترچه ایفون تبلتی ها رو بزارید ممنون.و اینکه یه سری برق قطع شد از اون موقع بی دلیل آژیر دزدگیر صدا میده لطفا راهنمایی بفرمایید.

اکبر
اکبر
4 months ago

سلام
تصویر وارونه شده است

رضا
رضا
2 months ago

سلام
من واحد ۱ هستم و زنگ من شماره ۲.
و واحد ۲ زنگش شماره ۱ هستش
چطوری میتونم اون رو عوض کنم؟

علیرضا بخشی زاده روشنفکر
علیرضا بخشی زاده روشنفکر
23 days ago

سلام.
من می خوام آیفون 996 برای 10 واحد که توی خونه نصب هست با یه رله که به میکروکنترلر وصل کنم که بتونم درب رو با اون باز کنم. اما هرچی می گردم توی 4 تا سیم که به مانیتور وصله هیچ سیمی برای در باز کردن نمی بینم. ممکنه منو راهنمایی کنید برای این موضوع؟
آیا باز کردن درب با اتصال یک رشته سیم به منفی یا مثبت عمل می کنه یا از ارتباط دیجیتالی استفاده می شه؟
سپاسگزارم

اسیه
اسیه
18 days ago

صدای آیفون الکترو پیک میشه زیاد کرد

16
0
فکر شما را دوست دارم ، لطفا نظر دهیدx