معرفی پرفروش ترین های آیفون تصویری

آیفون های تصویری یکی از ضروری ترین سیستم ها در ساختمان های مسکونی و اداری محسوب می شوند که علاوه بر قابلیت بازگشایی درب آپشن های کاربردی متفاوت عرضه می کنند. امروزه با تکنولوژی های پیشرفته آیفون های تصویری با برند های متفاوت به همراه قابلیت های کاربردی نظیر: اتصال به دوربین مداربسته، ارتباط داخلی و ارتباط با نگهبانی، باز کردن درب پارکینگ، فراخوانی آسانسور به واحد مورد نظر، ذخیره فیلم و عکس، تنظیم صدا و … طراحی و تولید شده اند. مانیتور درب باز کن ها نیز با صفحه نمایش ساده یا لمسی با ابعاد متفاوت در بازار موجودند که می توان با توجه به نیاز و بررسی ویژگی ها آیفون تصویری مناسب را تهیه و نصب نمود. در متن زیر قصد داریم پرفروش ترین های آیفون های تصویری از برند های سیماران، تکنما، کالیوز، سوزوکی، الکتروپیک و تابا را معرفی کنیم. با ما همراه باشید:

مانیتور دربازکن تصویری تابا TVD-5-43

آیفون تصویری رنگی تابا مدل 5-43 یکی از پرفروش ترین و اقتصادی ترین آیفون تصویری تابا است که با مانیتور 4.3 اینچی مجهز به تکنولوژی TFT-LCD تصاویر را با رزولوشن و وضوح بالا نمایش می دهد. مانیتور این آیفون غیر لمسی است که با 5 کلید شاسی میتوان تنظیمات را مدیریت کرد. قابلیت مهم این آیفون اتصال به 3 مانیتور موازی و بزرگ ترین نقص آن حافظه دار نبودن آیفون است که امکان پشتیبانی از حافظه خارجی نیز امکانپذیر نیست.

آیفون تصویری تابا

آیفون تصویری HS-43 سیماران

آیفون تصویری سیماران

آیفون تصویری سیماران HS-43 با صفحه نمایش رنگی 4.3 اینچی غیر لمسی، تصاویر را با کیفیت وضوح بالا نمایش می دهد. این آیفون تصویری سیماران در دومدل با حافظه و بی حافظه، با قابلیت اتصال به پنل دوم یا دوربین مداربسته طراحی شده است. آیفون تصویری سیماران مدل HS-43 با قیمت مناسب یکی از پرکاربردترین های این برند معتبر است که با شکل ظاهری زیبا در دورنگ سفید و مشکی ارائه شده است.

آیفون تصویری رنگی 4.3 اینچی الکتروپیک مدل 1096

آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1096 با صفحه نمایش رنگی 4.3 اینچی با تکنولوژی LCD و بدنه مقاوم از جنس ABS است که در دو رنگ سفید و مشکی در بازار موجود می باشد. این آیفون تصویری دارای قابلیت فراخوانی آسانسور، حافظه داخلی و پشتیبانی از میکرو اس دی تا 16 گیگا بایت، اتصال به دو پنل و یک دوربین مدار بسته، تنظیمات OSD همراه است که با ضمانت و خدمات پس از فروش 2 ساله از شرکت الکترو پیک ارائه شده است.

آیفون تصویری الکتروپیک

آیفون تصویری رنگی تکنما مدل D43

آیفون تصویری تکنما

آیفون تصویری D43 با طراحی ظاهری جذاب با صفحه نمایش رنگی 4.3 اینچی است که در زیر آن 3 کلید لمسی در یک قاب مشکی جهت دسترسی به تنظیمات و باز کردن درب قرار گرفته است. آیفون تصویری D43 بدون حافظه با قابلیت ارتباط با نگهبانی و باز کردن درب دوم است که جزو آیفون تصویری های ساده تکنما محسوب می شود که با کیفیت و کارایی مناسب نسبت به سایر درب باز کن ها مقرون بصرفه و اقتصادی است.

آیفون تصویری سوزوکی 415M

آیفون تصویری سوزوکی مدل 415M در دو مدل با حافظه و بی حافظه، دارای صفحه نمایش رنگی 4.3 اینچی رنگی است که در سمت راست آن 3 کلید لمسی جهت دسترسی به تنظیمات تعبیه شده است. این مانیتور با طراحی منحصر بفرد از بروزترین مدل های برند سوزوکی است که قابلیت ارتباط داخلی و پشتیبانی از حافظه خارجی جهت ذخیره تصاویر را دارد

آیفون تصویری سوزوکی

دربازکن تصویری کالیوز مدل 431AZ

آیفون تصویری کالیوز

مانیتور آیفون تصویری کالیوز 431AZ دارای صفحه نمایش 4.3 اینچی با یک کلید اختصاصی جهت باز کردن درب است که آنرا منحصر بفرد کرده است. قابلیت های ساده و کاربردی مانیتور 431AZ در مقابل شکل ظاهری زیبا موجب محبوبیت آن میان سایر درب بازکن ها گشته است. تنظیمات به صورت گرافیکی با دسترسی به دکمه های کناری تعبیه شده در آیفون کالیوز صورت می گیرد؛ اگر نیاز به یک آیفون با قابلیت های کاربردی ساده، بدون ارتباط داخلی و حافظه داخلی جهت ذخیره تصاویر هستید، مانیتور آیفون تصویری کالیوز 431 AZ بهترین گزینه اقتصادی است.

با معرفی پرفروش ترین آیفون های تصویری با کارایی بالا اکثرا صفحه نمایش های 4.3 اینچی رنگی با قابلیت ارتباط با نگهبانی، با حافظه یا بی حافظه جهت ذخیره اطلاعات بودند که با توجه به نوع فضای نصب می توان بهترین انتخاب اقتصادی را از میان بهترین برند ها داشت. نکته مهم درخرید آیفون های تصویری ضمانت کیفیت و گارانتی آنهاست ازینرو باید از فروشگاه های معتبر آنها را تهیه کنید. فروشگاه دی سی ای کالا بازگشت 7 روزه کالا را برای همه ی محصولات و تعویض 1 ماهه کالا را برای برخی محصولات ارائه می دهد. برای دریافت خدمات باید با شماره تلفنی که در برگه گارانتی آیفون شما درج شده است تماس بگیرید تا با کارشناسان خدمات پس از فروش ارتباط برقرار کنید.

نوشته قبلی
نوشته بعدی
0 0 امتیاز
امتیازدهی به مقاله
اشتراک گذاری
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
0
فکر شما را دوست دارم ، لطفا نظر دهیدx