نحوه کد دادن آیفون تصویری تکنما سری D

تکنما از پرفروش ترین برندهای تولید آیفون تصویری است که محصولات مدرن با عملکرد بالا طراحی و ارائه داده است. آیفون تصویری تکنما با تنوع بالا علاوه بر زیبایی ظاهری و نصب آسان از امنیت بالایی برخوردارند. آیفون تصویری تک نما باتوجه به سلایق افراد، تاکنون در مدل های مختلف سری C ، سری D، سری Fو سریE تولید شده اند که هریک مشخصات فنی و عملکردی خاص خود را دارند و از لحاظ سایز مانیتور، نوع پنل و سایر امکانات باهم تفاوت دارند. در واقع آیفون های تصویری تکنما علاوه بر سیستم درب بازکن و ارتباط فضای بیرون و درون یک سیستم امنیتی جهت کنترل هرچه بهتر فضا محسوب می شود. تفاوت اصلی آیفون تصویری تکنما با سایر آیفون های تصویری در کد دهی آنهاست؛ در واقع تمامی سیستم های آیفون تصویری تکنما نیازمند کددهی می باشند.

معرفی آیفون های تصویری تکنما سری D

آیفون تصویری تکنما سری D از محصولات اختصاصی با امکانات کاربردی است که با قیمت مناسبی همراه است. این آیفون های در حال حاضر در چهار مدل D43 ، D70 ،D43M و D70M عرضه شده اند که در ابعاد نمایشگر و مانیتور با هم تفاوت دارند. کاربر با توجه به نوع کاربری فضا و اعاد آن آیفون تصویری متناسب را انتخاب کند . معمولا در فضاهای کوچک از آیفون تصویری با مانیتور 43 اینچ و در فضاهای بزرگ از آیفون تصویری با مانیتور 7 اینچ استفاده می کنند که هر دوی آنها در سری Dتکنما موجود است. کیفیت تصاویر این آیفون ها بالاست و دارای قابلیت هایی نظیر : مکالمه و تماس با واحد نگهبانی ، باز کردن درب پارکینگ و پشتیبانی از دوربین همراه می باشند. از جدید ترین های این خانواده می توان به آیفون تصویری تکنما مدل D43M و آیفون تصویری تکنما مدل D70M اشاره کرد که بدوم تفاوت با سری های قبل تنها قابلیت حافظه خور دارند. شما میتوانید برای ثبت و ذخیره عکس و اطلاعات از این آیفون ها استفاده نمایید.

کددهی آیفون تصویری تکنما

کددهی آیفون تصویری تکنما

یکی از مهم ترین اقداماتی که پس از خرید و نصب آیفون تصویری تکنما باید انجام داد کددهی است که با روشی ساده در مدت زمان کوتاهی انجام می شود. در متن زیر به مختصر نحوه کددهی آیفون تصویری سری D اشاره کردیم:

نحوه کددهی آیفون تصویری سری D

  1. در ابتدا آیفون تصویری تکنما را نصب و به برق وصل نمایید.
  2. کلید نگهبانی را بدون آنکه گوشی آیفون تصویری را بردارید به مدت 10 ثانیه فشار دهید تا تنظیمات روی صفحه نمایشگر آیفون تصویری نمایش داده شود.
  3. کلمه id number مشاهده می شود، شماره واحد خود را در این مرحله وارد نمایید.
  4. جهت ذخیره عدد مورد نظر باید کلید دوربین را یک بار لمس نمایید.
  5. در این مرحله کلمه intercom id بر روی صفحه نمایشگر ظاهر می شود. با کلید های جهتی شماره واحد نگهبان را انتخاب کنید.
    • نکته: در صورت نداشتن نگهبانی عدد 255 را وارد نمایید.
  6. بعد از انجام این مرحله کلید دوربین را بار دیگر لمس نمایید تا اطلاعات ذخیره شود.

در ویدئو زیر آموزش کددهی آیفون تصویری تکنما نمایش داده شده است:

نوشته قبلی
نوشته بعدی
0 0 امتیاز
امتیازدهی به مقاله
اشتراک گذاری
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
0
فکر شما را دوست دارم ، لطفا نظر دهیدx