معرفی دستگیره های دیجیتال روک

دستگیره دیجیتال روک به طور اتوماتیک درب را باز کرده و بدون نیاز به نیروی انسانی اجازه تردد می دهد. شرکت روک یکی از تولید کننده های قفل دیجیتال مدرن با تکنولوژی روز است که با قابلیت های بالا امروزه مورد استقبال بینظیری واقع شده اند. دستگیره های دیجیتال روک در دو سریH و P با تفاوت در آپشن و نوع دستگیره وارد بازار شده اند. دستگیره های برند روک از نوع ضد سرقت می باشند و با اعلام هشدار در زمان های وقوع خطر کاربر را مطلع می سازند.

در متن زیر قصد داریم به بررسی برترین مدل های دستگیره دیجیتال از برند روک بپردازیم:

معرفی دستگیره دیجیتالی روک

دستگیره های دیجیتال روک

قفل های دیجیتال روک کلیه دسترسی های لازم برای تردد را دارند و می توان از آنها به عنوان قفل فول آپشن نام برد. این قفل ها کلیه دسترسی‌ها از جمله رمز، کارت و اثر انگشت را دارند و با تعریف تعداد بالای دسترسی در اماکن پر تردد به عنوان کنترل دسترسی نیز مورد استفاده قرار می گیرند. حسگر پرقدرت و خازنی دسترسی اثر انگشتی دستگیره دیجیتال روک سیستم تشخیص سریع و دقیقی است که با تنوع شرایط آب و هوایی سازگار بوده و هیچ خللی در تشخیص هویت و کاربری ایجاد نمی کند.

بررسی نمونه های دستگیره روک

قفل دیجیتال ROOK P231

یکی از برترین دستگیره های دیجیتال برند روک مدل p231 است. این دستگیره با طراحی منحصر بفرد قفلی تمام اتوماتیک است و بدون نیاز به فشردن دستگیره درب را باز کنید چراکه با دسترسی های امنیتی براحتی درب باز می شود. قفل روک p231دارای کلیه دسترسی های اثر انگشت، اسکن کارت و رمز می باشد و با مجهز بودن به قفل اتوماتیک در زمان بستن درب و خروج از منزل امنیت برقرا است. از مهم ترین مزیت های این قفل روک داشتن چشمی دیجیتال آنلاین است که با فشردن آیکون زنگ تصویر شخص مراجعه کننده در چشمی داخلی نمایش داده می شود. قابلیت اتصال قفل دیجیتال p231 به وای فای و نصب اپلیکیشن براحتی به کاربر دسترسی باز کردن درب از راه دور را می دهد. گزارش گیری و ثبت تردد نیز با اتصال به اینترنت امکان پذیر است.در ضمن کاربر قابلیت ایجاد محدودیت بر روی دسترسی ها در بازه زمانی معین دارد که بسیار کاربردی است. اتصال قفل روک به ریموت و آیفون تصویری امکان باز کردن درب با ریموت تا شعاع 20 متری قفل را می دهد.

دستگیره دیجیتال روک p231

قفل ROOK H110

قفل دیجیتال روک H110 یکی از محبوب ترین های این برند است که با دستگیره اهرمی و دسترسی از طریق اثر انگشت خازنی، کارت و رمز درب را باز می کند. استاندارد مقاومتی بالای قفل های روک در همه شرایط عملکرد دارد و از سرعت در تشخیص دسترسی ها نمی کاهد. این قفل هوشمند با اتصال به اینترنت، قابلیت کنترل و محدودیت دسترسی، گزارش گیری و ثبت ورود و خروج را به ادمین می دهد. در واقع کاربردی شبیه دستگاه access control را دسترس خواهید داشت. قفل دیجیتال H110 مجهز به سیستم صوتی و آلارم امنیتی و ضد سرقت است که با اعمال فشار و وارد شدن رمز اشتباه به قفل شروع به هشدار می کند.

دستگیره دیجیتال روک h110

قفل ROOK G669

یکی دیگر از قفل های هوشمند برند روک مدل G669 با قابلیت نصب بر روی درب های شیشه ای سکوریت است. این قفل همانند سایر قفل های روک با شناسایی افراد از طریق اثر انگشت، کارت و رمز به کاربران دسترسی و اجازه ورود می دهد. به دلیل امنیت بالای این قفل هوشمند، کنترل دسترسی ها، اتصال به اینترنت و باز کردن درب از راه دور، این قفل روک با استقبال بینظیری مواجه شده است. اتصال دستگیره G669 به سیستم خانه هوشمند و آلارم های امنیتی ضد سرقت ایمنی منزل شما را بطور کامل در دست می گیرد.

دستگیره دیجیتال روک g669

جمع بندی و خرید قفل روک

امروزه برقراری امنیت در ساختمان، یکی از دغدغه های مهم و قابل توجه است. علاوه بر کلیه سیستم های امنیتی استفاده از قفل های دیجیتال از بروز ترین های کنترل ورود به ساختمان محسوب می شود. قفل دیجیتال روک که به قفل ضد سرقت معروف است در انواع و کاربری های متنوع در بازار موجود می باشد که با مطالعه دقیق کاتالوگ محصولات روک با توجه به نوع عملکرد و نوع درب می توان انتخاب هوشمندانه ای داشت. برند روک فاکتور های اصلی خرید از جمله قیمت مناسب و ضمانت کیفیت محصولات را دارد و همواره در تلاش جلب رضایت مشتریانش می باشد.

نوشته قبلی
نوشته بعدی
0 0 امتیاز
امتیازدهی به مقاله
اشتراک گذاری
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
0
فکر شما را دوست دارم ، لطفا نظر دهیدx