بهترین مدل های آیفون تصویری 4.3 اینچی

آیفون های تصویری از تجهیزات ضروری در هر خانه و ساختمانی محسوب می شوند که امروزه در مدل های فراوانی به دست مشتریان می رسند. آیفون های تصویری بر اساس صفحه نمایش یا مانیتوری که دارند، در دسته بندی های مختلفی قرار می گیرند. مدل های 4.3 اینچی آیفون های تصویری معمولا در رنج قیمت مناسبی عرضه می شوند و برای تمامی محیط ها مناسب اند. ما در این مقاله به بررسی بهترین آیفون های تصویری 4.3 اینچی موجود می پردازیم.

مدل های اقتصادی آیفون تصویری 4.3 اینچی

آیفون های تصویری اقتصادی 4.3 اینچی از مدل های پرفروش و همچنین پرطرفدار محصولات شرکت هایی مانند تابا الکتریک، سیماران، سوزوکی و… به شمار می روند. در ادامه چندین مدل از آیفون های تصویری 4.3 اینچی با کیفیت و اقتصادی معرفی شده اند.

آیفون تصویری تابا 43-5

آیفون تصویری تابا 43-5 از آیفون های تصویری 4.3 اینچی شرکت تابا الکترونیک است که از امکانات و طراحی منحصر به فردی برخوردار می باشد. آیفون تصویری تابا مدل 43-5 دارای قابلیت هایی همچون اتصال به حداکثر 3 مانیتور به صورت موازی، تنظیم صدای زنگ، منوی فارسی و انگلیسی، تقویم میلادی و شمسی و… می باشد. این آیفون تصویری 4.3 اینچی رنگی وضوح تصویر بسیار بالایی دارد و از صفحه نمایش با تکنولوژی TFT LED بهره می برد.

آیفون تصویری سیماران hs-43

آیفون تصویری سیماران hs-43 محصولی با کیفیت و اقتصادی از این شرکت شناخته شده است که با صفحه نمایش رنگی و نور پس زمینه LED تصاویری شفاف ارائه می دهد. آیفون تصویری hs-43 سیماران مجهز به سیستم OSD بوده و مانیتور آن بدون زنگ خوردن قابل روشن کردن است. همچنین امکان ارتباط با واحد نگهبانی در این آیفون تصویری وجود دارد.

آیفون تصویری سوزوکی 413

ارتباط با واحد نگهبانی، رابط کاربری آسان به وسیله کلید های تعبیه شده بر روی آیفون، قابلیت عکس برداری و فیلمبرداری، گارانتی 3 ساله و… از ویژگی های آیفون تصویری اقتصادی سوزوکی 413 به شمار می روند. البته برای تصویربرداری به وسیله رم خارجی می بایست مدل 413M آیفون تصویری سوزوکی را خریداری کرد.

آیفون تصویری تکنما D43

آیفون تصویری تکنما D43 محصولی شکیل با کلید های لمسی و صفحه نمایش 4.3 اینچی رنگی است که از قابلیت هایی همچون پشتیبانی از یک دوربین مداربسته، ارتباط با واحد نگهبانی، تنظیم شدت نور صفحه نمایش و تنظیم صدا برخوردار می باشد. در حال حاضر این آیفون تصویری با 3 سال گارانتی عرضه می شود.

آیفون تصویری کالیوز 431az

آیفون تصویری کالیوز 431az درب باز کنی با مقاومت بالا و صفحه نمایش رنگی است که به صورت روکار نصب می شود. این آیفون دارای نمایشگر LED بوده که رزولوشن بالایی را ارائه می دهد. گارانتی در نظر گرفته شده برای آیفون تصویری کالیوز 431az به مدت 4 سال است و مشتریان می توانند در این مدت از خدمات پس از فروش آن بهره مند شوند.

مدل های لاکچری یا پیشرفته آیفون تصویری 4.3 اینچی

مدل هایی که ما در متن پیشرو به آنها می پردازیم، آیفون هایی با طراحی بسیار زیبا و امکانات منحصر به فرد هستند که معمولا مشتریان سخت پسند به سمت آنها سوق پیدا می کنند. در ادامه برخی از آیفون های تصویری 4.3 اینچی لاکچری را معرفی خواهیم کرد.

مدل های لوکس آیفون تصویری 4.3 اینچی

آیفون تصویری سیماران hs-43tk-m100wifi

آیفون تصویری سیماران hs-43tk m100wifi دارای امکانات بسیاری از جمله پشتیبانی از 4 گوشی هوشمند و سیستم عامل های IOS و Android، ضبط فیلم و تصویر، اتصال به پنل دوم و ارتباط بین واحد ها است. شرکت سیماران گارانتی به مدت 2 سال و نیم برای این آیفون تصویری در نظر گرفته است. از این رو خریداران به راحتی قادر خواهند بود تا مشکل محصول خود را در کمترین زمان و با حضور نمایندگان رسمی این شرکت بر طرف کنند.

آیفون تصویری تابا 1043i

آیفون تصویری تابا 1043i یک محصول بسیار ارزان قیمت و لاکچری بوده که تا به حال مشتریان زیادی را به سمت خود جذب کرده است. این درب باز کن تصویری از صفحه لمسی با تکنولوژی TFT LCD بهره برده و تصویر شفافی را ارائه می دهد. همچنین آیفون تصویری تابا 1043i علاوه بر قابلیت ذخیره 200 عکس در حافظه داخلی، از کارت حافظه با امکان ذخیره 1024 عکس و 256 فیلم 15 ثانیه ای پشتیبانی می کند.

آیفون تصویری الکتروپیک 1096

آیفون تصویری الکتروپیک 1096 از آیفون های زیبا و استثنایی این شرکت است که در دو رنگ سفید و مشکی به فروش می رسد. از ویژگی های مهم این آیفون تصویری می توان به مواردی همچون حافظه داخلی، صفحه کلید لمسی و مانیتور رنگی، امکان اتصال به دو پنل درب ورودی و یک دوربین امنیتی، پشتیبانی از کارت SD تا 16 گیگابایت، ملودی های متنوع و فراخوان آسانسور اشاره کرد. همچنین الکتروپیک به منظور جلب اطمینان مشتریان از محصولات خود، این آیفون تصویری را با 2.5 سال گارانتی و خدمات پس از فروش عرضه می کند.

آیفون تصویری کالیوز 432i

یکی دیگر از محصولات شرکت با تجربه CallUse، آیفون تصویری کالیوز 432i نام دارد. این آیفون تصویری به وسیله چندین کلید لمسی بر روی آن قابل کنترل بوده و رابط کاربردی ساده ای دارد. صفحه نمایش رنگی LED، انتقال صدا و تصویر با وضوح بالا، امکان اتصال به دو پنل و یک دوربین مداربسته، قابلیت برقراری ارتباط با سایر واحد ها، مانیتور ضد خش و 25 زنگ با ملودی های متنوع از خصوصیات اصلی آیفون تصویری کالیوز 432i به حساب می آیند. همچنین در کنار موارد ذکر شده، گارانتی 36 ماهه را باید مورد توجه قرار داد.

آیفون تصویری سوزوکی 425m

آخرین آیفون تصویری 4.3 اینچی که ما در این متن قصد معرفی آن را داریم، آیفون تصویری سوزوکی 425m است. آیفون تصویری سوزوکی 425m همچون دیگر آیفون های تصویری لاکچری که در این متن بررسی شدند، از امکانات و ویژگی های قابل توجهی مانند حافظه داخلی با قابلیت تصویربرداری، اتصال به دو پنل تصویری و یک دوربین امنیتی، صفحه نمایشی رنگی LED، وزن پایین و مقاومت مطلوب، تنظیم ملودی و صدای زنگ برخوردار است. البته متاسفانه این آیفون تصویری از قابلیت ارتباط بین واحد ها پشتیبانی نمی کند. از این رو انتظار می رود تا این قابلیت در مدل های بعدی آیفون های تصویری 4.3 اینچی سوزوکی اضافه شود.

نوشته قبلی
نوشته بعدی
2 1 امتیاز
امتیازدهی به مقاله
اشتراک گذاری
اطلاع از
guest
2 دیدگاه
آخرین ها
جدیدترین بیشترین آرا
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
علیرضا
علیرضا
10 months ago

مانیتور الکترونیک 979 چه امکاناتی دارد؟ کسی کامل می دونه برامون بنویسه . ممنون از راهنمایی های خوب شما

مسلم زمانی
Admin
مسلم زمانی
10 months ago
پاسخ دادن به  علیرضا

سلام الکتروپیک مدلی که فرمودید رو عرضه نکرده . احتمالا منظورتون مدل 797 هست مشخصاتش رو در لینک زیر دریافت کنید
https://www.dcakala.com/video-door-phone/electropeyk/electro-peyk-797-m.html

2
0
فکر شما را دوست دارم ، لطفا نظر دهیدx