مقایسه آیفون تصویری 4.3 اینچ بدون حافظه تابا و سیماران

آیفون تصویری سیماران 43FL
آیفون تصویری سیماران 43FL
آیفون تصویری تابا 2043
آیفون تصویری تابا 2043

حافظهندارد
اندازه صفحه نمایش4.3 اینچ
صفحه نمایش لمسیندارد
صفحه نمایش رنگیدارد
قابلیت اتصال به دو پنلندارد
قابلیت بازکردن درب پارکینگندارد
قابلیت تنظیم صدای زنگدارد
ارتباط داخلیبا یک واحد صوتی
سنسور حرکتیندارد
اتصال به گوشی قابل حملندارد
گارانتی2.5 ساله

حافظهندارد
اندازه صفحه نمایش4.3 اینچ
صفحه نمایش لمسیندارد
صفحه نمایش رنگیدارد
قابلیت اتصال به دو پنلندارد
قابلیت باز کردن درب پارکینگندارد
قابلیت تنظیم صدای زنگدارد
ارتباط داخلیندراد
سنسور حرکتیندارد
اتصال به گوشی قابل حملندارد
گارانتی3 ساله
امتیاز کارشناسان دی سی به HS-43FL سیماران

امتیاز کارشناسان دی سی به TVD-2043 تابا

مقایسه آیفون تصویری تابا TVD-2043 با آیفون سیماران HS-43FL

در این مقاله سعی داریم به مقایسه و شناخت تفاوت های پر مخاطب ترین آیفون تصویری سیماران و تابا بپردازیم که در کنار کیفیت بالا قیمت مقرون به صرفه ایی را نیز دارا می باشد. این دو محصول دارای نمایشگر 4.3 اینچی هستند که متداول ترین صفحه نمایش هایی است که در آیفون تصویری رنگی به کار میرود و بدون حافظه بودن آن ها توانایی ذخیره عکس فیلم را از شما میگیرد. در ادامه به معرفی نحوه کارکرد هر کدام از این سیستم ها میپردازیم که چگونه نقاط قوت آن ها کارکرد محصولات را ارتقا و نقاط ضعف آن ها را پوشش میدهد.

آیفون تصویری تابا TVD-2043

قاب بیرونی نمایشگر 2043 تابا به صورت مربع مستطیلی است که اگر آن را از کنار بدنه نگاه کنیم شاهد انحنای ظریفی از مرکز بدنه به بالا و پایین آن هستیم. در سمت چپ یک گوشی صوتی پر قدرت قرار دارد صدای منتقل شده زنگ دم دری با وضوح بالا پخش میکند. در قسمت مرکزی پنل درون منزلی شاهد صفحه نماید 4.3 اینچی LCD هستیم که تصاویر با رزولوشن بالا 420 تی وی لاینی به نمایش در می آورد. در نوار پایینی صفحه نمایش آیفون تصویری تابا دارای دو کلید بیضی وجود دارد که جهت دیدن تصاویر بیرونی و باز کردن مورد استفاده قرار میگرد. جنس آیفون رنگی از نوع ABS که در مقابل برخورد ناگهانی ضربات شدید مقاومت چشمگیر از خود نشان میدهد. این محصول قابلیت تنظیم زنگ به صورت دستی، نصب روکار جهت تخریب کمتر دیوار را داراست. گارانتی و خدمات پس از فروش آیفون تابا 3 ساله است که باعث جلب اعتماد شما مشتریان گرامی در هنگام خرید این نوع تجهیزات میشود.

ویژگی آیفون تصویری TVD-2043 تابا
ویژگی آیفون تصویری TVD-2043 تابا

آیفون تصویری سیماران HS-43FL

بدنه اصلی آیفون تصویری سیماران به صورت مربعی است که در سمت یک گوشی صوتی قرار دارد. صفحه نمایش 4.3 اینچی آیفون تصویری در سمت راست محصول قرار دارد که در زیر آن دو کلید مکانیکی دایره ایی وجود دارد که در دایره مرکزی کلید در بازکن و دایره کناری برای ذخیره کردن فیلم، دیدن تصاویر دم دری، پخش داده های ذخیره شده و ارتباط داخلی با یک گوشی را انجام میدهد. ابعاد بدنه این نمایشگر 190*193 با ضخامت 31 میلی متری است. وزن آیفون 1 کیلوگرمی در رنگ سفید تولید میشود. در گوشه راستی نمایشگر سیماران به ترتیب از بالا درگاه میکرو اس دی، تنظیم صدای زنگ، تنظیم رنگ، کلید افزایش و کم کردن مقادیر، تنظیم زمان و تاریخ و کلید روشن و خاموش است. گارانتی ارائه شده برای محصولات سیماران 2.5 ساله که در میزان کمتر نسبت به تابا از یکپارچگی کامل تری جهت ارائه خدمات بهره می برد.

 ویژگی آیفون تصویری HS-43FL سیماران
ویژگی آیفون تصویری HS-43FL سیماران

جمع بندی نهایی

همانطور که در توضیحات ارائه شده مشاهده کردید دقت در شناخت ابزار های یک محصول تاثیر زیادی در انتخاب کاربردی و مقرون به صرفه دارد آیفون تصویری ایرانی 2043 تابا با خصوصیات کمتر دارای قیمتی مناسب است و خدماتی پس از فروش 3 ساله است با این تفاوت که نمایشگر رنگی سیماران با گارانتی 2.5 ساله توانایی ارتباط داخلی با نگهبانی و یا درون واحد را به همراه درگاه Micro-SD جهت ذخیره سازی عکس و فیلم وجود دارد تا در صورت عدم حضور در محیط منزل و یا اداره داده ایی از افراد مراجعه کننده را ذخیره و پس از بازگشت به تماشای آن بپردازید. دو مدل بررسی شده به دلیل ارزان بودن در رده آیفون های ارزان قیمت قرار میگیرند که شما کاربران عزیز با کلیک بر روی میتوانید از برند های متنوع با رنج قیمتی متفاوت آشنا شوید و محصولی را با کارایی قابل قبول را خریداری نمایید.

نوشته قبلی
نوشته بعدی
0 0 امتیاز
امتیازدهی به مقاله
اشتراک گذاری
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
آخرین ها
جدیدترین بیشترین آرا
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
روحیه
روحیه
3 years ago

سلام ، آیا امکان اینکه بر روی آیفون سیماران فوق ، کلیدی در کنار درب ورودی تعبیه کرد تا در مواقع قفل بودن درب و همراه نداشتن کلید و نرفتن مجدد به واحدها ، از همان جا و با زدن کلید مربوطه درب باز شده (مانند درب بهضی ادارات یا مطب ها و یا طلا فروشی ها و … ) و عملا ً کار همان دکمه باز کردن درب از داخل واحد را انجام دهد ؟ سیم کشی و برق به چه صورت اعمال گردد ؟ ممنون

1
0
فکر شما را دوست دارم ، لطفا نظر دهیدx