مقایسه آیفون تصویری جدید سیماران 76TKM و برند های هم رده

سیماران با شروع فعالیت از سال 1350 همواره با بروز کردن محصولات و استفاده از تکنولوژی پیشرفته در زمره برترین تولید کننده ها و از طریق نماندگی های مختلف از کشورهای اروپایی رزومه پربار خود را تکمیل کرده است. محصول جدید برند سیماران، آیفون تصویری 76tkm به تازگی در خرداد ماه 1402 رونمایی شد و در تایم بسیار کمی تبدیل به پر فروش ترین های آیفون تصویری گشت. قیمت مناسب و مقرون بصرفه آیفون تصویری با حافظه سیماران 76tkm با توجه به کارایی و قابلیت های کاربردی منحصر بفرد این مانیتور موجب تمایز آن در میان سایر رقبا شد. قصد داریم در متن زیر به بررسی و مقایسه ویژگی های این مانیتور تصویری سیماران با سایر برندهای هم رده بپردازیم.

ویژگی های آیفون تصویری جدید سیماران 76tkm

آیفون تصویری سیماران 76tkm با طراحی ظریف و مدرن از خاص ترین های این برند است که با قرار گیری گوشی در سمت راست مانیتور در شکل ظاهری تفاوت بالایی با سایر محصولات داشته است. صفحه نمایش رنگی 7 اینچی و کلید های لمسی در سمت چپ آن قرار گرفته است.

  • مجهز به حافظه داخلی و پشتیبانی از حافظه خارجی

آیفون تصویری 76tkm با حافظه داخلی اطلاعات صوتی و تصویری را ذخیره می کند و برای بالابردن ظرفیت ذخیره اطلاعات (عکس و فیلم) قابلیت پشتیبانی از Micro SD 16G به بالا را دارد.

  • قابلیت ارتباط داخلی بین واحدها و نگهبانی

این قابلیت جهت ارتباط و مکالمه دوطرفه بین واحد های داخلی یک ساختمان است که بدون نیاز به تلفن امکان پذیر است. با وجود نگهبانی در ساختمان هایی با تعداد بالای واحد براحتی از طریق این آیفون تصویری امکان مکالمه صوتی نگهبانی با کلیه واحد ها و بالعکس وجود دارد.

  • اتصال به جک درب پارکینگ

آیفون تصویری 76tkm سیماران با این آپشن تردد وسایل نقلیه به داخل پارکینگ را به آسانی امکانپذیر کرده است. با فشردن دکمه درب پارکینگ روی آیفون تصویری بدون نیاز به ریموت درب پارکینگ و نیروی انسانی درب پارکینگ از داخل واحد باز می گردد.

  • اتصال به دو دوربین مدار بسته

آیفون تصویری سیماران tkm76 با قابلیت اتصال به دوربین مداربسته بدون نیاز به دستگاه های مجزا جهت نمایش تصاویر دوربین، می توان اطلاعات دوربین مداربسته را روی صفحه نمایش آیفون تصویری به صورت زنده مشاهده کرد.

  • اتصال به دو پنل

این مانیتور تصویری قابلیت دسترسی به پنل دوم را نیز دارد و در ساختمان هایی با دو درب ورودی کنترل و دسترسی هر دو درب را به کاربر می دهد. با این قابلیت نیاز به نصب آیفون تصویری و صرف هزینه مجدد نیست. درضمن مانیتور آیفون تصویری tkm76 قابلیت هماهنگی با تمامی پنل های سیماران را دارد.

  • قابلیت تشخیص حرکت (motion Detection)

قابلیت مهم و کاربردی که در زمان نبود کاربران در منزل امنیت ورودی را برقرا می سازد. با سنسور های حرکتی حساس این آیفون تصویری با حرکت افراد روبروی پنل حتی بدون زنگ زدن مراجعه کننده، سیستم شروع به گرفتن عکس و فیلم از افراد کرده و اطلاعات را در حافظه جهت ایمنی بیشتر ذخیره می کند.

آیفون تصویری سیماران 76km
  • سایر ویژگی های آیفون تصویری سیماران tkm76

مانیتور تصویری tkm76 از برند معتبر سیماران به تازگی وارد بازار شده و با استقبال بالایی روبرو بوده است. این آیفون تصویری با قابلیت های بروز و کاربردی زیادی همراه است که به برخی از آنها در متن بالا اشاره شد. رنگ بندی سفید و مشکی این مانیتور در انتخاب دستگاه با توجه به دکور تاثیر بسزایی دارد. صفحه نمایش 7 اینچی و دسترسی آسان با تنظیمات osd در این مانیتور به کاربر امکان مدیریت منو ، کنترل روشنایی (brightness)، رنگ (color)، کنتراست (contrast) ، تغییر صدای آلارم و سایر تنظیمات را می دهد.

مقایسه آیفون تصویری سیماران tkm76 با سایر برند ها

ویژگی آیفون تصویری الکتروپیک 1294

آیفون تصویری الکتروپیک 1294 با طراحی زیبا و مدرن در دو رنگ سفید و مشکی در بازار موجود است. نمایشگر 7 اینچی رنگی به همراه صفحه کلید لمسی است. از قابلیت های دیگر این آیفون تصویری می توان، به قابلیت اتصال دوپنل و دو دوربین مداربسته، پشتیبانی از کارت حافظه جهت ذخیره اطلاعات اشاره کرد.

آیفون تصویری الکتروپیک 1294
جدول مقایسه آیفون تصویری سیماران 76tkm و آیفون تصویری الکتروپیک 1294
جدول مقایسه آیفون تصویری سیماران 76tkm و آیفون تصویری الکتروپیک 1294

آیفون تصویری کالیوز مدل K70

آیفون تصویری کالیوز K70 با صفحه نمایش 7 اینچی و کلید های لمسی است و فقط در رنگ سفید در بازار موجود است. این آیفون تصویری بدلیل دسترسی آسان توسط شاسی جداگانه درب بازکن که در پاسسن آن قرار گرفته مورد تمایز با سایر آیفون های تصویری قرار گرفته است. قابلیت های دیگر این آیفون تصویری شامل اتصال به دو دوربین و دو پنل و پشتیبانی از کارت حافظه می باشد.

آیفون تصویری کالیوز k70
جدول مقایسه آیفون تصویری سیماران 76tkm و آیفون تصویری کالیوز k70
جدول مقایسه آیفون تصویری سیماران 76tkm و آیفون تصویری کالیوز k70

آیفون تصویری سوزوکی مدل SZ-727M

آیفون تصویری سوزوکی SZ-727M دارای صفحه نمایش رنگی 7 اینچی با کلید های لمسی است و با طراحی منحصر بفرد در دو رنگ سفید و مشکی ارائه شده است. از قابلیت های کاربردی این مانیتور می توان به اتصال به دو پنل و یک دوربین مداربسته اشاره کرد و پوینت مثبت آن نیز پشتیبانی از کارت حافظه جهت ذخیره تصاویر است.

آیفون تصویری سوزوکی مدل 727m
جدول مقایسه آیفون تصویری سیماران 76km و دربازکن تصویری سوزوکی 727m
جدول مقایسه آیفون تصویری سیماران 76km و دربازکن تصویری سوزوکی 727m

آیفون تصویری تابا مدل 1070 PRO

آیفون تصویری تابا 1070 pro یکی از جدیدترین آیفون های تصویری از برند تابا است که بدلیل زیبایی ظاهری، رنگ جذاب و قابلیت های کاربردی با توجه بالای کاربران روبرو بوده است. این آیفون تصویری 7 اینچی دارای قابلیت اتصال به دو پنل و دو دوربین مداربسته، اتصال به جک درب پارکینگ، ارتباط داخلی با واحد ها و ارتباط با نگهبانی می باشد.

آیفون تصویری تابا 1070
جدول مقایسه آیفون تصویری سیماران 76tkm و آیفون تصویری تابا 1070
جدول مقایسه آیفون تصویری سیماران 76tkm و آیفون تصویری تابا 1070

جمع بندی

سیماران با بهره گیری از تجهیزات پیشرفته و تکنولوژی روز دنیا در تولید محصولات با کیفیت از بهترین برند های شناخته شده است. این شرکت در عرصه تولید سیستم های امنیتی، لوازم آنتن مركزي ، دزدگير اماكن ، درب بازكن صوتي، تصويری و دوربين هاي مدار بسته فعالیت داشته و با گارانتی محصولات خود را پشتیبانی می کند. همانطور که گفته شد از جدید ترین محصولات سیماران آیفون تصویری 76tkm است که با توجه به قابیلت های بالای کاربردی با قیمت مناسبی عرضه شده است. در متن بالا این آیفون تصویری منحصر بفرد را با سایر برندهای هم رده مقایسه کردیم.
جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید آیفون تصویری برندهای بالا به سایت دی سی ای کالا مراجعه نمایید.

نوشته قبلی
نوشته بعدی
0 0 امتیاز
امتیازدهی به مقاله
اشتراک گذاری
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
0
فکر شما را دوست دارم ، لطفا نظر دهیدx