آیفون تصویری الکتروپیک 1294 با حافظه 7 اینچی کلید لمسی

اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها(2)

مشخصات دربازکن الکتروپیک 1294

  • صفحه نمایش رنگی 7 اینچ
  • دارای تنوع رنگ سفید و مشکی براق
  • دارای سه دکمه لمسی و سه دکمه غیر لمسی کنار دستگاه
  • ارتباط داخلی یک به یک صوتی
  • دارای حافظه داخلی برای ذخیره 200 عکس
  • قابلیت افزودن حافظه جانبی تا 16 گیگا بایت با کارت (SD)
  • قابلیت ذخیره فیلم به همراه صدا روی کارت حافظه
  • دارای 15 ملودی زنگ متنوع
  • دارای نشان دهنده زنگ بدون پاسخ (چراغ چشمک زن)
  • قابلیت اتصال به 2 پنل درب ورودی و 2 دوربین امنیتی
  • جنس بدنه (ABS) آنتی استاتیک،بدون تغییر در رنگ محصول
  • گارانتی سه ساله
آیا قیمت بهتری سراغ دارید؟
مشاهده نظرات

برند سازنده:
تعداد واحد را انتخاب کنید
رنگ
  • سفید
  • مشکی
آیکون تحویل کالا فوری- 3 ساعته در تهران
آیکون گارانتی گارانتی 3 ساله
36,900,000تومان
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد
بررسی محصول

 چرا آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1294؟

آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1294 یکی از زیباترین محصولات ساخت شرکت الکتروپیک است. این آیفون تصویری در دو رنگ مشکی و سفید به همراه صفحه کلید لمسی است که در میان سایر مانیتور های این برند از جذابیت ظاهری بالایی برخوردار است. این مانیتور می تواند به دو پنل آیفون تصویری و دو دوربین مداربسته متصل گردد. حافظه این آیفون تصویری عکس و فیلم را در خود ذخیره کرده تا در مواقع لزوم به آن مراجعه نمایید. به طور کلی این محصول می تواند به سادگی پاسخ گوی تمامی نیاز های شما در مورد یک آیفون تصویری باشد. در ادامه به بررسی کلی ویژگی های آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1294 پرداخته ایم.

ویژگی های آیفون تصویری الکتروپیک 1294

معایب آیفون تصویری 1294 الکتروپیک

در رده قیمتی ای و کلاسی که آیفون 1294 الکتروپیک قرار دارد انتظار بر این بود که امکاناتی مثل ارتباط داخلی بین همه واحد ها، باز کردن درب پارکینگ را داشته باشد که از آن بی بهره مانده. در کنار آن رابط کاربری ساده و عدم تجهیز به قابلیت تشخیص حرکت با وجود ساپورت دو دوربین مدار بسته از معایب نرم افزاری 1294 هستند.


ویدیوی معرفی آیفون 1294 الکتروپیک


بررسی توسط پریسا شایسته

بدنه ی مانیتور آیفون تصویری 1294 در دو رنگ سفید و مشکی تولید شده که دارای صفحه ای طلقی با استحکام بالا است؛ یک نوار خاکستری رنگ دو تا دور آن را پوشانده که دربرگیرنده صفحه نمایش 7 اینچی بزرگ و کلید های لمسی است. صفحه نمایش رنگی از نوع TFT LCD که تصاویر با رزولوشن بالا نمایش می دهد. سه دکمه لمسی LED که در سمت راست نمایشگر قرار گرفته وظیفه ی ارتباط داخلی، نمایشگر دم دی و دربازکن را بر عهده دارند.

محتویات بسته‌بندی

  • گوشی تصویری
  • پایه نگه‌دارنده
  • ۴عدد پیچ، رولپلاک و وارنیش حرارتی
  • دفترچه راهنما
  • کارت ضمانت
  • ۲ عدد کانکتور ۵ پین
  • ۲ عدد کانکتور ۴ پین

محتویات پک آیفون پیک مدل 1294

مشخصات ظاهری آیفون 1294 الکتروپیک

در نگاه اول به مانیتور تصویری 1294 الکتروپیک، یک بدنه مستطیلی با طول عریض به چشم می خورد که گوشی صوتی آن با بیرون زدگی زیادی در سمت چپ بدنه قرار گرفته است. ابعاد بدنه به طول : 275mm با ارتفاع : 169mm و عمق : 53mm می باشد. بدنه مانیتور دارای مقاومت بالا و از جنس ABS ساخته‌ شده است که در گوشه های آن انحنایی جهت زیبایی ظاهری در نظر گرفته شده است. 

ابعاد آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1294

درست در مرکز درباز کن 1294 الکتروپیک صفحه نمایش 7 اینچ قرار دارد که می تواند تصاویر را با کیفیت بالا و اندازه بسیار مناسب نمایش دهد. در زیر صفحه نمایش نام ELECTROPEYK به چشم می خورد. بیشترین قسمت این مانیتور را صفحه نمایش 7 اینچی آن دربر گرفته است که این اندازه برای یک آیفون تصویری بسیار مناسب به نظر می رسد.

کلید لمسی

در سمت راست صفحه نمایش سه کلید لمسی به صورت عمودی قرار گرفته اند که هر یک عملکرد خاص خود را دارد. کلیدهای لمسی روی بدنه جهت عملکرد ارتباط داخلی، ارتباط با صفحه­ ی تصویری، قفل بازکن مورد استفاده قرار می گیرند. در قسمت بیرونی سمت راست بدنه، سه عدد کلید مکانیکی جهت تنظیمات دستگاه تعبیه شده است.

گوشی صوتی

سمت چپ محصول گوشی صوتی با قطع کن مغناطیسی تعبیه شده است که پس از پایان مکالمه با نزدیک کردن گوشی به بدنه ارتباط قطع می شود. در نظر داشته باشید که گوشی صوتی از جنس پلاستیک فشرده و کاملا مات است و توسط یک سیم فنری در جای خود قرار گرفته است. گفتنی است این گوشی به وسیله شاسی در جای خود قرار می گیرد و برای این منظور از سیستم مگنت استفاده نشده است.

مشخصات فنی آیفون 1294 الکتروپیک

می توان تمامی مشخصات کلی این محصول را که در قیمت آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1294 تاثیر گذار هستند، به شکل زیر خلاصه کرد:

  • طراحی زیبا و منحصر به فرد با نمایشگر 7 اینچ
  • دارای نمایشگر تنظیمات (OSD)
  • ارتباط داخلی یک به یک
  • دارای حافظه داخلی
  • امکان حافظه جانبی: تا 16 گیگا بایت با کارت  (SD)
  • دارای ملودی زنگ متنوع
  • امکان انتخاب زبان فارسی و انگلیسی
  • بهره گیری از فناوری ساخت  (SMT)
  • دارای نشان دهنده زنگ بدون پاسخ (چراغ چشمک زن)
  • قابلیت اتصال به 2 پنل درب ورودی و 2 دوربین امنیتی
  • دارای صفحه کلید لمسی
  • قابلیت عکس برداری و ضبط فیلم
  • قابلیت ضبط صدا
  • جنس بدنه (ABS) آنتی استاتیک، بدون تغییر در رنگ محصول

صفحه نمایش

همانطور که در بالا نیز اشاره شد این آیفون تصویری الکتروپیک دارای نمایشگر 7 اینچی است. صفحه نمایشی با این ابعاد می تواند تصاویری با اندازه بسیار مناسب در اختیار کاربر قرار دهد. بیشترین سطح این مانیتور به نمایشگر اختصاص داده شده که مهم ترین بخش در آیفون تصویری جهت نمایش تصاویر با کیفیت دوربین و پنل می باشد. این صفحه نمایش رزولوشن 800 در 480 پیکسل را ارائه می دهد تا این بهترین کیفیتی باشد که در رده آیفون های آنالوگ در اختیار دارید. معمولا صفحه های 7 اینچی با 4.3 اینچی ها اختلاف بالایی دارند و مبدل به اصلی ترین دلیل در اختلاف قیمت این محصولات گردیده اند.

 رابط کاربری و کلید لمسی

همانطور که در بالا اشاره شد این محصول دارای کلید های لمسی است که عملکرد این آیفون را به سادگی امکان پذیر می سازد. با استفاده از اولین کلید می توانید ارتباط داخلی برقرار کنید، کلید دوم برای روشن شدن مانیتور و نمایش محیط بیرون از ساختمان به کار می رود و کلید سوم نیز برای باز کردن درب ساختمان به کار می رود. رابط گرافیکی محصول از نوع OSD به‌صورت نوشتاری است که بر روی صفحه ی مانیتور نمایش داده می شود. همین مورد شاید کمی نا امید کننده باشد که الکتروپیک در این محصول بالا رده خود از منو گرافیکی بهره نبرده و به همان منو نوشتاری بسنده کرده است. درست است که همه ی قابلیت ها در این منو در دسترس است اما مصرف کننده انتظار دارد این محصول نیز به مانند دیگر محصولات الکتروپیک که حتی قیمتی پایین تر نیز دارند، دارای رابط گرافیکی شود تا یک بروز رسانی نرم افزاری نیز دریافت کند.

منوی فارسی آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1294

در مورد کارکرد با منو این کار عمدتا با دکمه های کناری غیر لمسی انجام می پذیرد که شاید کمی زمان ببرد تا کارکرد آن را دریابید. شاید مهمترین بخش این یادگیری این است که برای برگشت و ذخیره کردن تنظیمات باید دکمه لمسی Door را بزنید و این ترکیب استفاده از دکمه ها کمی عجیب است. البته کار با منو 1294، 1196 و 1096 مشابه همدیگر هستند و تفاوتی ندارند.

ارتباط داخلی یک به یک

آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1294 قادر است بین واحد های یک ساختمان ارتباط داخلی برقرار کند. شما می توانید با استفاده از این مانیتور در داخل واحد خود و گرفتن شماره واحدی دیگر در این ساختمان، ارتباط صوتی داخلی برقرار نمایید. درست است که این قابلیت به مانند محصولات ارتباط داخلی دار که قادراند با همه ی واحد ها ارتباط برقرار کنند کارا نیست اما برای ساختمان های کم واحد یا دو واحدی که فقط ارتباط بین دو واحد نیاز است کاربرد دارد تا این دو بتوانند بدون نیاز به تلفن و تنها با گوشی آیفون تصویری با همدیگر آرتباط داخلی صوتی داشته باشند.

اتصال به دو پنل 

از دیگر ویژگی های قابل توجه این آیفون الکتروپیک اینکه این محصول قابلیت اتصال به دو پنل را دارد و می توانید از این خصوصیت آن برای ساختمان هایی با دو ورودی استفاده کنید، به این ترتیب در صورتی که زنگ واحد در هر کدام از پنل ها به صدا در آید، شما قادر به پاسخگویی هستید. این مورد بدون نیاز به سوئیچر یا هر قطعه دیگری امکان پذیر است و مانیتور به صورت هوشمند متوجه می شود که زنگ کدام پنل فشرده شده تا تصویر همان پنل را نشان دهد و اگر نیاز بود درب همان قسمت را باز نماید. سوئیچ بین دو پنل به صورت دستی نیز قابل انجام است و کاربر می تواند هر دو سمت مشاهده کند. 

ارتباطات آیفون تصویری 1294 الکتروپیک

اتصال به دو دوربین مدار بسته

الکتروپیک برای 1294 دو ورودی اختصاصی دوربین مداربسته تعبیه کرده تا اگر نیاز به مشاهده فضاهای بیشتری بود از این ورودی ها استفاده شود. دوربین های پشتیبانی شده در این مانیتور از نوع آنالوگ و تا 700 تی وی لاین هستند و در این خالت تنها صدا تصویر را انتقال می دهند و ورودی صدایی برای آن پیش بینی نشده است. شاید نبود قابلیت تشخیص حرکت برای ضبط تصاویر یک عیب برای این مانیتور بالا رده محسوب شود اما همچنان ضبط ویدیو به صورت دستی امکان پذیر است که ویدیو ها را در کلیپ های 15 ثانیه ای در حافظه خارجی ذخیره نماید.

حافظه و ذخیره سازی

از دیگر خصوصیات درب باز کن الکتروپیک 1294 حافظه دار بودن آن است، این مانیتور دارای حافظه داخلی برای ذخیره سازی 200 عکس است و  قادر است از کارت حافظه تا 16 گیگابایت پشتیبانی نماید و می توانید در بخش تنظیمات جهت ثبت عکس و یا فیلم اقدام کنید. همچنین می توانید این ضبط  تصاویر را به صورت دستی و یا خودکار انجام دهید. به این ترتیب می توانید در هنگامی که مراجعه کننده زنگ درب منزل شما را به صدا در می آورد، تصویر وی را ثبت کنید؛ در صورت خودکار بودن آن، با فشردن زنگ ساختمان به طور اتوماتیک عکس یا فیلم از مراجعه کننده در حافظه ذخیره می گردد. در کنار گوشی و بالای دکمه‌های تنظیمات، محل تعبیه کارت حافظه قرارگرفته است.

 حافظه آیفون تصویری 1294 الکتروپیک

به این ترتیب در صورتی که در منزل حضور نداشته باشید، پس از بازگشت می توانید از آیفون تصویری ایرانی 1294 خود انتظار یک منشی تلفنی را داشته باشید و تمامی تماس های بی پاسخ خود را مشاهده کنید، این آیفون دارای چراغ چشمک زنی است که نشان دهنده وجود تماسی بی پاسخ است.

نشانگر مراجعه بدون پاسخ

یکی دیگر از ویژگی های منحصر بفرد این مانیتور نشانگر تماس بدون پاسخ است. این آپشن کاربرد بالایی در مواقع عدم حضور کاربر در منزل و عدم پاسخگویی به مراجعه کننده دارد؛ در این مواقع آیفون بصورت خودکار از مراجعه‌کننده عکس‌برداری نموده و در حافظه‌ی سیستم ذخیره می­ کند. البته که کلید لمسی تا زمانیکه عکس بررسی نشود (گوشی برداشته نشود)، به‌ صورت چشمک‌زن عمل می ­کند.

قیمت آیفون الکتروپیک 1294

اگر بخواهیم در مورد سطح قیمتی آیفون تصویری 1294 پیک بگوییم باید بدانید این محصول در رده 7 اینچی ها قیمت بسیار مناسب و معقولی دارد تا در دسترس خریدار قرار گیرد. با این حال الکتروپیک همین مدل را در نوع بدون حافظه نیز عرضه کرده تا افرادی که شیفته ظاهر این محصول شده اند نیز آن را ارزان تر در دسترس داشته باشند و از حرید 1294 پیک نا امید نشوند. البته شاید با مشاهده لیست قیمت آیفون تصویری الکتروپیک مدل دیگری در این رنج قیمتی نظر شما را جلب کند که می توانید آنها را نیز مشاهده کنید.

درب بازکن تصویری الکتروپیک

گارانتی محصول

شرکت الکتروپیک کار خود را با تولید گوشی های صوتی آغاز نمود و به تدریج خط تولید محصولات خود را با جک پارکینگی، قفل برقی و... تکمیل نمود. همچنین این شرکت بخشی از تولیدات خود را به کشور های همسایه نیز صادر می کند. شرکت الکتروپیک تمامی محصولات خود را تا 36 ماه ضمانت کرده است.

گارانتی درب بازکن تصویری الکتروپیک 1294

این ضمانت از تاریخ درج شده در فاکتور فروش محاسبه می گردد. دی سی ای کالا بجز اینکه این محصول را به روز و با گارانتی معتبر در اختیار مصرف کننده قرار می دهد، اپشن های دیگری نیز برای او دارد تا خود را به نسبت دیگر نمایندگی های الکتروپیک متمایز سازد. 1 ماه ضمانت برگشت کالا، 3 ماه گارانتی تعویض جنس در صورت خرابی و 1 سال گارانتی نصب در صورت نصب محصول از طرف شرکت مواردی هستند که می توان به آن اشاره کرد.

نصب آیفون تصویری الکتروپیک 1294

نصب دربازکن های تصویری 4 یا 5 سیمه ساده ترین نوع نصب در آیفون تصویری هستند و تنها کافیست مطابق شماره ها سیم مانیتور تصویری را به پنل جنگ وصل کنید. اگر روش نصب تک واحدی این محصول را نمی دانید کافیست ویدیو این قسمت را ببینید تا متوجه روش سیم کشی آن شوید. پیشنهاد ما برای نصب واحد های بالا، بهره بردن از تکنسین های فنی شرکت است تا نصب ی صحیح و بی آراد را انجام دهند. مخصوصا برای واحد های بیش از 5 یا 6 واحد که نیاز به نصب سوئیچر برای عدم ایجاد نویز در صدا و تصویر است.

مشخصات محصول

مشخصات

صفحه نمایش
7 اینچ
حافظه
دارد
ارتباط بین واحدها
با یک واحد (نگهبانی)
بازکردن درب پارکینگ
ندارد
قابلیت اتصال به دو پنل
دارد
قابلیت اتصال به یک دوربین دیگر
دارد
زمان قطع اتوماتيك تصوير
یک دقیقه
قابلیت تنظیم صدای زنگ
دارد
نوع صفحه نمایش
LCD-TFT
صفحه نمایش رنگی
دارد
گوشی
دارد
نوع صفحه کلید
فقط کلید لمسی (key touch)
اتصال مانیتور به تلفن
ندارد
اتصال به گوشی قابل حمل
ندارد
برند سازنده
الکتروپیک Electropeyk
نوع محصول
آیفون تصویری
سازگاری با
الکتروپیک
کشور سازنده
ایران
نوع آیفون تصویری
مانیتور آیفون تصویری
جنس بدنه
ABS
نوع نصب
روکار
مدل
1294
مقدار گارانتی
3 ساله
16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:
نقد و بررسی محصول
میانگین امتیازها
4.6
17 نقد و بررسی‌‌
خیلی خوب 11
خوب 2
متوسط 0
بد 0
خیلی بد 1

@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
دی سی ای کالا @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
بستن
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
منوی اصلی
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
تخفیف ها و پیشنهادها
کالای دست دوم
وبلاگ
تماس با ما

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری