آیفون تصویری لمسی و کاربرد آن

معرفی انواع آیفون تصویری لمسی و کاربردهای آن

آیفون تصویری محصولی که در ابتدای ورود خود به بازار توانست خیلی سریع جایگزین آیفون های صوتی قدیمی شود و با تنوع بالای خود و قابلیت های ویژه ای که دارد محبوبیت قابل توجهی بین همگان پیدا کرد. از آنجایی که استفاده از تکنولوژی های جدید همواره جذابیت داشته است این محصول نیز از این قاعده مستثنی نیست و شرکت های تولید کننده ایرانی هم آیفون تصویری های خود را با مدل ها و کاربری های مختلف به بازار ارائه کردند.

معرفی آیفون تصویری لمسی

آیفون تصویری لمسی یکی از محبوب ترین انواع درب بازکن تصویری است که کاربری راحت تری را برای مصرف کننده فراهم می آورد. شاید در ذهن شما این باشد که کلیدهای لمسی زودتر از کلیدهای مکانیکی خراب می شوند ولی اینطور نیست کلیدهای لمسی از آنجایی که به راحتی با یک اشاره کار خود را انجام میدهند در نتیجه نسبت به کلیدهای مکانیکی عمر بالاتری دارند.

انواع آیفون تصویری لمسی

این مدل از درب بازکن تصویری در دو مدل با کلید لمسی یا تمام لمسی (صفحه لمسی) تولید می شوند که در ادامه به بررسی تفاوت این دو مدل می پردازیم :

آیفون تصویری لمسی ارزان قیمت (کلید لمسی)

آیفون های تصویری با کلیدهای لمسی از انواع آیفون های لمسی هستند که کلیدهای تاچ آنها در کنار نمایشگر یا در قسمت پایین صفحه نمایش تعبیه شده اند. این مدل از کلیدها زیبایی را در کنار کارایی برای کاربر فراهم می کنند همچنین اگر کیفیت کلید خوب باشد قطعا عمر بالایی خواهند داشت. این دسته از محصولات معمولا قیمت مناسب تری نسبت به مدل هایی با صفحه تمام لمسی دارند.

آیفون تصویری با کلید لمسی

از انواع آیفون تصویری لمسی با کلید لمسی می توان به مدل های زیر به صورت نمونه اشاره کرد :

  • آیفون تصویری سیماران مدل HS-43TK
  • آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1096
  • آیفون تصویری کالیوز مدل K70
  • آیفون تصویری سوزوکی مدل SZ-415
  • آیفون تصویری تکنما مدل D43M

آیفون تصویری لمسی آنالوگ

آیفون های تصویری لمسی آنالوگ در واقع تمام لمسی هستند که تنها ممکن است یک کلید مکانیکی برای باز کردن درب داشته باشند. آیفون های آنالوگ یا همان آیفون تصویری های غیر هوشمند و معمول از قابلیت های زیادی برخودارند که دسترسی به تمامی این آپشن ها با وجود کلیدهای لمسی امکان پذیر است و برای کاربر ساده تر است.

در واقع ویژگی تمام لمسی بودن آیفون تصویری این امکان را به وجود می آورد که دسترسی به حافظه، سوئیچ کردن تصویر بین دو پنل، برقراری ارتباط داخلی، مشاهده تصاویر و غیره از طریق نمایشگر لمسی امکان پذیر باشد.

آیفون تصویری با صفحه لمسی

از انواع آیفون تصویری تمام لمسی می توان به مدل های زیر اشاره کرد :

  • آیفون تصویری 3070 تابا
  • آیفون تصویری 1070 تابا
  • آیفون تصویری HS-78M100 سیماران
  • آیفون تصویری الکتروپیک مدل 996

آیفون تصویری لمسی هوشمند

آیفون تصویری هوشمند لمسی از جدیدترین تکنولوژی های قابل استفاده است که می تواند عضو مهمی در سیستم های اسمارت هوم یا خانه هوشمند باشد. حجم بالای قابلیت ها و امکانات این مدل از آیفون های تصویری، وجود صفحه نمایش لمسی را در آنها حیاتی و اجتناب ناپذیر کرده است. در واقع آیفون های تصویری هوشمند در صورتی که لمسی نباشند کار کردن با آنها امکان پذیر نیست.

انواع آیفون تصویری هوشمند نسل جدیدی از آیفون های تصویری تحت شبکه بوده و می توانند تصاویر دریافتی را به صورت خودکار از راه دور به گوشی های هوشمند ارسال کنند. به طور مثال اگر شخصی از جلوی منزل عبور کند این آیفون تصویری شروع به فیلم برداری کرده و با اتصال به اینترنت در هر مکانی که باشید تمامی وقایع را به صورت آنلاین به شما گزارش خواهد داد.

آیفون تصویری لمسی هوشمند
  • آیفون تصویری سیماران IP-100
  • مانیتور تصویری لمسی FEC مدل M10-Full-HD
  • آیفون تصویری هوشمند موبی تک

تفاوت های عمومی انواع آیفون تصویری

به صورت کلی آیفون های تصویری را ویژگی های مختلفی از هم متمایز می کند که این تفاوت ها یا مربوط به شکل ظاهری یا بدنه دستگاه است و یا بر اساس سیستم های داخلی و قابلیت های آیفون تصویری ایجاد می شود در ادامه به بررسی چند نمونه از تفاوت های ظاهری انواع آیفون تصویری می پردازیم به طور مثال :

صفحه نمایش

صفحه نمایش آیفون های تصویری در ابعاد مختلفی تولید می شوند و شما متناسب با نیاز خود اندازه صفحه نمایش را انتخاب می کنید. همچنین لمسی یا ساده بودن صفحه نمایش نیز یکی دیگر از قابلیت هایی است که در آیفون تصویری های مختلف وجود دارد.

کلیدهای کاربردی

انواع آیفون تصویری می توانند با کلیدهای مکانیکی یا با کلیدهای لمسی ساخته شوند که معمولا در مدل های اقتصادی هم تعداد کلیدها کمتر است هم از نوع مکانیکی استفاده می شود ولی در مدل های لوکس کلیدهای لمسی یا تاچ به کار رفته اند.

گوشی آیفون تصویری

آیفون تصویری لمسی یا ساده می تواند در دو مدل بدون گوشی یا گوشی دار تولید شود که مدل های بدون گوشی در واقع نوع هندزفری هستند که با نام آیفون های تبلتی نیز شناخته می شوند و ارتباط صوتی دو طرفه از طریق اسپیکر و بلندگوی آیفون تصویری انجام می شود. در مدل های گوشی دار این انتقال صوت با گوشی صورت می گیرد.

با این شناخت از انواع آیفون تصویری لمسی و تفاوت های تعیین کننده بین این محصولات می توانید به انتخابی درست و جامع در زمینه انتخاب آیفون تصویری برسید.

نوشته قبلی
نوشته بعدی
0 0 امتیاز
امتیازدهی به مقاله
اشتراک گذاری
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
0
فکر شما را دوست دارم ، لطفا نظر دهیدx