دزدگیر چند پارتیشن چیست و چه کاربردی دارد؟

دزدگیر چند پارتیشنی چند وقتی است که باب شده و به جهت استقبال خوب از آن چندین تولید کننده داخلی از این نوع دزدگیراماکن رونمایی و در حال توسعه قابلیت های آن اند. حالا دزدگیر پارتیشن دار چیست و کجا به کار می آید. فرض کنید در یک آپارتمان دو واحد کنار هم بخواهند از یک دزدگیر استفاده کنند به گونه ای که هر یک به صورت مستقل فعال و غیر فعال شود و هر بخش که در اینجا پارتیشن گفته میشود به سنسور های خودش وصل شود و تنها مورد مشترک این باشد که دو دستگاه خریداری نشود و این دو واحد از یک دستگاه دزدگیر برای حفاظت از واحد شان استفاده کنند. این قابلیت که ابتدا در دزدگیر های پارادوکس وجود داشت در ایران به نام دزدگیر چند پارتیشن نام گرفت و حالا برخی تولید کنندگان داخلی این محصول را در سبد فروش خود قرار دارند. ما در این مقاله می خواهیم این نوع دزدگیر را بررسی کرده و بگوییم دزدگیر چند پارتیشنی را در چه اماکنی می توان استفاده کرد.

دزدگیر چند پارتیشن چیست؟

وقتی که میخواهید از یک دزدگیر برای محافظت از دو یا چند مکان استفاده کنید به نحوی که هر یک به صورت مستقل عمل کند می بایست از دزدگیر چند پارتیشن استفاده شود. البته تنوع در همین دزدگیر های پارتیشن دار زیاد است. مثلا در برخی یک سیم کارت استفاده میشود و شماره های مختلف ادمین آن می شوند اما در برخی دو درگاه سیم کارت مجزا وجود دارد که هر یک کاملا مستقل عمل میکنند.

دزدگیر مولتی پارتیشن

ویژگی های کلیدی دزدگیر چند پارتیشن

با اینکه دزدگیر پارتیشن دار یک دستگاه است اما در اصل قادر است برای چند بخش مستقل عمل کند. به گونه ای که انگار برای هر بخش سیستم دزدگیر مجزایی وجود دارد. این استقلال از سنسورهای چشمی و مگنت گرفته تا خروجی آژیر و حتی ریموت ها را نیز شامل می شود. پس در اصل تجمیع حفاظت در یک مکان پدید آمده که باعث مدیریت بهتر آن می شود.

حسن استفاده از دزدگیر پارتیشن دار

استفاده از دزدگیر چند پارتیشن در همه جا توصیه نمی شود. این محصول صرفا برای اماکنی که مدیریت یکسانی دارد یا واحد های آپارتمانی کنار همی که می توانند با هم تعامل نمایند، کاربرد دارد. حسن اصلی آن قیمت پایین تر به نسبت استفاده مجزا از دزدگیر اماکن و همچنین یکپارچه سازی و مدیریت ساده تر آن می باشد. فرض کنید یک شرکت که دارای سه بخش است و مشعاتی نیز دارد برای اینکه آنها را مجهز به دزدگیر کند نیاز به 4 پک دزدگیر خواهد داشت. اما با استفاده از دزدگیر چند پارتیشنی می تواند با یک مرکز همه ی آنها را کنترل کند و هر کدام را خواست فعال یا غیر فعال نماید.

ضعف دزدگیر پارتیشن دار

دزدگیر چند پارتیشن و ضعف آن

این دزدگیرها هنوز فراگیر نشده هنوز تولید کنندگان جا دارند که این محصول را پخته تر کنند تا یک دزدگیر کارا برای یک مجموعه بزرگ شود.از طرف دیگر نصابان و حتی مصرف کنندگان شناخت کافی از دزدگیرهای چند پارتیشنی ندارند و باید اطلاع رسانی های بیشتری در مورد آن شود از مقالات متعدد گرفته تا آموزش های راحت تا آن را از این ناشناخته بودن خارج نماید.

نوشته قبلی
نوشته بعدی
0 0 امتیاز
امتیازدهی به مقاله
اشتراک گذاری
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
0
فکر شما را دوست دارم ، لطفا نظر دهیدx