در جک پارکینگی فست کلوز چیست و چرا مهم است؟

از سال 1390 جک های پارکینگی جدیدی که معرفی می شدند قابلیت جدیدی به آنها اضافه شده بود که فست کلوز Fast Close (بسته شدن سریع) نام داشت. چند سالی طول نکشید که تمامی جک های درب پارکینگی به این قابلیت مجهز شدند. حالا این فست کلوز چیست که انقدر سریع جا افتاد و مورد استقبال قرار گرفت؟

فست کلوز چیست؟

این قابلیت به این صورت عمل می کند که بعد اینکه درب پارکینگ باز شد با گذر خودرو متوجه عبور خودرو شده و به سرعت (3 تا 5 ثانیه پس از عبور) درب پارکینگ را ببندد. شناسایی گذر خودرو به وسیله چشمی هایی که جلو درب وجود دارد انجام می پذیرد.

جک اتوماتیک فست کلوز

چرا تنظیم فست کلوز برای درب پارکینگی مهم است؟

فست کلوز در جک پارکینگی در اصل یک باگ امنیتی را پوشش می دهد. زمانی که درب باز می شود تا خودرو وارد یا خارج شود، زمان باز ماندن درب حدود 30 ثانیه تا یک دقیقه تنظیم می شود. اما ممکن است خودرو به محض باز شدن درب عبور کند و اینجاست که درب پارکینگ حداقل 25 ثانیه باز می ماند و این باز ماندن باعث مشکلات امنیتی از بابت ورود اشخاص ناشناس به ساختمان میکند. فست کلوز باعث می شود درب پس از عبور خودرو بسته شود تا نیاز به فشردن دوباره ریموت یا منتظر ماندن جهت بسته شدن درب نباشد.

چه جک های پارکینگی ای از فست کلوز پشتیبانی می کنند؟

در حال حاضر تقریبا همه جک های برقی پارکینگی از فست کلوز پشتیبانی میکنند. برد های رامونا، رز، سیماران و Ms1 که برای جک پارکینگ ساخته شده اند نیز از این آپشن پشتیبانی میکنند که می توان آنها را جایگزین برد های قدیمی کرد.  

نوشته قبلی
نوشته بعدی
0 0 امتیاز
امتیازدهی به مقاله
اشتراک گذاری
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
0
فکر شما را دوست دارم ، لطفا نظر دهیدx