بهترین مدل جک سیماران

وقتی بحث بهترین می شود قاعدتا قیمت محصول و خواسته مصرف کننده نیز باید در کنار آن قرار گیرد تا با توجه به این دو موضوع قادر باشیم بهترین محصول را معرفی کنیم. برای معرفی بهترین جک سیماران هم همین قاعده وجود دارد و اول باید نیاز خود را بسنجید و آن را در کنار بودجه خود بگذارید تا یک گزینه مطلوب را انتخاب نمایید. حالا ما در این مطلب شرایط های مختلف را در نظر میگیریم و با کیفیت ترین محصولات این شرکت را به شما معرفی میکنیم پس اگر دنبال خرید جک سیماران هستید ادامه مطلب را از دست ندهید.

درب زیر 5 متر عرض و وزن هر لنگه زیر 350 کیلوگرم

درب با عرض هر لنگه 2.5 متر و وزن زیر 350 یک درب استاندارد تلقی می شود که بسیاری از ساختمان ها درب پارکینگ شان وزن و عرضی زیر این مقدار دارد و سیماران در این رده محصولات خوبی را عرضه کرده که به آنها می پردازیم.

جک فراز 4P سیماران

اگر برای شما هزینه مطرح نیست و می خواهید بهترین محصول جک پارکینگی سیماران را خریداری کنید، خب ما سر تعظیم بر روی جک سیماران فراز 4 پی فرو می آوریم. بازوهای این جک همان بازوهای پروتکو استرو ایتالیایی است و سیماران صرفا متعلقات این جک را تولید کرده است. البته پیشنهاد ما این است که جک فراز 4P سیماران را برای تردد های بالا تا 100 بار در روز استفاده کنید و اگر پول زیادی ندارید و تردد بالایی نیز ندارید از مدل های ارزان تر شرکت سیماران استفاده کنید.

مشخصات جک سیماران 4P:

  • قدرت هر لنگه :300 کیلوگرم
  • بازوها ساخت پروتکو ایتالیا
  • مناسب درب هایی تا عرض 2.5 متر
  • خلاص کن آلنی

جک سیماران فراز 4S

جک فراز 4S را می توان شاهکار سیماران دانست. بازوهای این جک 300 واتی است و در ابعاد خود پرقدرت ترین محصول سیماران شناخته می شود. اما دلیل محبوبیت جک فراز 4S تنها این مشخصات نیست. این مدل بیش از 10 سال سابقه تولید دارد و این سابقه نشان میدهد که سیماران 4 اس به ندرت با خرابی مواجه می شود. از سوی دیگر این بازو خلاص کن سوئیچی نیز دارد تا امنیت 100 درصدی به ورودی ساختمان شما ببخشد. ما این سیستم را برای ساختمان هایی با حداکثر 20 واحد و 60 بار تردد در طول روز پیشنهاد می کنیم. 

مشخصات جک سیماران 4s:

  • قدرت هر لنگه :350 کیلوگرم
  • بازوها بی نقص و پر دوام
  • مناسب درب هایی تا عرض 2.5 متر
  • خلاص کن سوئیچی

جک سیماران فراز 4L

جک سیماران 4L سابقه تولید طولانی ای ندارد اما در همین مدت به واسطه قیمت مناسب اش توانسته نظر مشتریان زیادی را به خود جلب نماید. موتور این بازو بر خلاف سری اس رو به پایین نیست و مثل پروتکو لیدر، رو به بالا تولید شده است. توان این موتور کمی از فراز 4S کمتر است و با سیم پیچ مسی 280 واتی می تواند از پس 15 واحد و حدود 50 بار تردد در طول روز بر آید. مدار کنترل، چشمی، فلاشر و ریموت ها کوچکترین تفاوتی با مدل S یا P سیماران که گرانتر نیز هستند ندارد و آمار خرابی این محصول نیز بسیار پایین است.

مشخصات جک سیماران 4s:

  • قدرت هر لنگه :280 کیلوگرم
  • ظاهر مشابه با پروتکو لیدر ایتالیا
  • مناسب درب هایی تا عرض 2.2 متر هر لنگه
  • خلاص کن سوئیچی

درب زیر 7 متر عرض و وزن هر لنگه زیر 400 کیلوگرم

اگر درب پارکینگ کمی عریض باشد و جکهای پارکینگی معمولی برای باز و بستن آن به زحمت بیفتند بهتر است از بازوهای شفت بلند استفاده شود. خوشبختانه سیماران دو مدل جک شفت بلند نیز دارد که برای این درب ها ساخته شده اند.

جک فراز 6S سیماران

سیماران مدل S خود را با شفت 60 سانتیمتری عرضه کرده و آن را فراز 6S نامیده است. شفت بلندتر باعث می شود قدرت بازوها بیشتر شوند و اگر این بازو را روی درب 3 متری نصب کنید، قدرتی تا 400 کیلوگرم را پشتیبانی می کند. خیلی از مصرف کنندگان از تک بازوی این محصول برای درب های تک لنگه پارکینگی نیز استفاده می کنند. پس بی شک بهترین جک شفت بلند سیماران همین جک فراز 6s است.

جک فراز 6L سیماران

ما هر چقدر خواستیم تفاوتی بین مشخصات فراز 6S و 6L پیدا کنیم به چیزی دست نیافتیم. مشخصات فنی این دو دقیقا مشابه هم هستند. البته اگر همه چیز هم مشابه باشند باز هم سابقه طولانی تر و روشن تر فراز 6S باعث میشود که مصرف کننده به آن اطمینان بیشتری داشته باشد. با این حال طراحی مشابه و سابقه خوب سیماران در تولید جک پارکینگی باعث می شود که دلیل نداشته باشد که ما جک فراز 6L را جزو بهترین ها ندانیم.

بهترین جک ریلی سیماران

سیماران پس از فراز نشیب زیاد در تولید موتور ریلی اکنون سری جدید خود را در وزن های 800، 1200، 1500و 2000 کیلوگرم عرضه نموده که جز توان موتور فرق آنچنانی در آنها دیده نمی شود. پیشنهاد ما این است که اگر وزن درب پارکینگ نزدیک قدرت نهایی یکی از مدل ها است شما از مدل قوی تر استفاده کنید. مثلا اگر درب پارکینگ شما 700 کیلوگرم است بجای خرید فراز 800 از فراز 1200 استفاده کنید تا بازدهی بهتری از موتور دریافت کنید.

سیماران در ساخت درب ریلی با این قیمت بی رقیب است و کیفیت محصولات این شرکت در سری ریلی با اینکه مثل سری های بازویی خیلی با کیفیت نیست اما ایراد اساسی نیز ندارد و در این رنج قیمتی می توان آنها را بهترین دانست.

نتیجه گیری

سیماران به عنوان یک شرکت شناخته شده در تولید و عرضه جک پارکینگی بیش از 20 مدل جک و موتور تولید کرده است که اگر بخواهیم خلاصه بگوییم و فراز 4S سیماران با توجه به قیمت و کارایی بهترین محصول این شرکت است. اما اگر به لحاظ تامین بودجه مشکلی نداشته باشید ما فراز 4P را پیشنهاد می کنیم و در کنار آن نیز پیشنهاد می کنیم با این قیمت یک نگاهی نیز به محصولات کامل ایتالیایی بیندازید تا شاید یک محصول خارجی با کیفیت تر نصیبتان شود.

نوشته قبلی
نوشته بعدی
0 0 امتیاز
امتیازدهی به مقاله
اشتراک گذاری
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
0
فکر شما را دوست دارم ، لطفا نظر دهیدx