بهترین جک های نیمه اول سال 1398

در ابتدا اشاره به این که چه نوع جک درب پارکینگی به عنوان برترین محصول شناخته می شود، ضروری به نظر می رسد. از دیدگاه کاربران مصرف کننده، قیمت جک پارکینگی که در بازار موجود می باشد در درجه اهمیت بالایی قرار دارد و هرچه این قیمت نسبت به کیفیت ارایه شده توسط درب اتوماتیک مورد نظر، مناسب تر بنظر برسد، آن محصول از دیدگاه مشتریان مطلوب تر شناخته می شود. از دیدگاه تیم های فنی و متخصصان در زمینه جک پارکینگی کیفیت و دوام کارکرد از دیگر فاکتور ها، مهم تر می باشد. حال قصد داریم بهترین جک درب پارکینگ نیمه اول سال 98 را با ترکیبی از دو فاکتور قیمت و کیفیت مناسب و از دیدگاه کاربران مصرف کننده و متخصصان این امر بررسی و معرفی کنیم.

بهترین جک درب پارکینگ خارجی

در حوزه جک درب پارکینگ خارجی، کیفیت جک های پارکینگی ایتالیایی اثبات شده بنظر می رسد و از نظر ارایه کیفیت بالا و اعتماد مشتریان مشکلی نه تنها در ایران بلکه در جهان ندارند. ایتالیا خواستگاه جک درب پارکینگ بوده و علاوه بر کیفیت، در فاکتور های دیگر مثل طراحی، دوام و… نیز سرآمد می باشد. البته با بالا رفتن قیمت ارز خارجی در کشورمان، قیمت این محصولات کمی بالاتر از قبل رفته اما همچنان کاربرانی که مشکلی از لحاظ پرداخت هزینه ندارند به خرید جک پارکینگی خارجی مورد نظر خود بدون هیچ نگرانی می پردازند. در این مقاله قصد داریم به معرفی برترین جک های خارجی که از نظر قیمتی مناسب تر بوده و کیفیت سطح بالایی را ارایه می کنند بپردازیم.

جک درب پارکینگ وی تو

کمپانی وی تو ایتالیا با بیش از 35 سال سابقه در جهان، حدود 10 سالی می شود که به کشورمان وارد شده و فعالیت خود را شروع کرده است. جک درب پارکینگ وی تو با دوام بالای محصولات خود و البته ارایه کیفیتی بی نظیر، توانسته تا بازار فروش کشورمان را حتی در شرایط تحریم های سخت به دست بگیرد. مدار فرمان این جک که مهم ترین عضو هر درب اتوماتیکی به شمار می آید، بدون شک کامل ترین مدار فرمان جک درب پارکینگ به حساب می آید و برنامه مدار فرمان این جک ایتالیایی آنقدر کامل است که در برخی موارد نصاب هایی که مسلط به نصب جک وی تو نیستند هم دچار مشکل می شوند. از محبوب ترین محصولات این کمپانی می توان به جک پارکینگی وی تو مدل کالیپسو 400 و جک درب پارکینگ وی تو مدل گلد اشاره داشت. البته در این محبوبیت قیمت جک پارکینگی وی تو نیز بی تاثیر نبوده و نسبت به کیفیتی که ارایه می کند بسیار مقرون به صرفه تر از سایر جک های درب پارکینگ خارجی می باشد.

جک درب پارکینگ پروتکو

پروتکو با سابقه فعالیت 40 ساله خود، در زمینه تولید جک درب پارکینگ با کیفیت توانسته تا خود را در این امر به همگان معرفی کند. کمپانی پروتکو اخیرا دست به تغییر در برد مدار فرمان خود زده و سعی بر تولید بردی کامل تر از سری های قبل داشته است. این برد مدار فرمان جک درب پارکینگ پروتکو با ولتاژ 220 ولت کار می کند و دارای مداری دو زمانه می باشد. قیمت جک پارکینگی پروتکو نیز اخیرا با کاهش محسوسی همراه شده و همین امر باعث شده تا کاربران برای خرید این محصول دست به کار شوند و در واقع یک جک پارکینگی با سطح کیفیت بالا و قیمتی به مراتب مناسب تر از گذشته خریداری کنند. از مزیت های دیگر جک پروتکو می توان به گارانتی معتبر و 30 ماهه آن توسط نمایندگان رسمی پروتکو ایتالیا اشاره داشت.

جک درب پارکینگ فک

بی شک یکی از بزرگترین و معتبر ترین شرکت های فعال در عرضه جک درب پارکینگ شرکت ایتالیایی فک است. کمپانی فک محصولاتی مطابق با نیاز های کاربران و همگام با تکنولوژی روز دنیا با دوامی بی نظیر ارایه می دهد و گارانتی 4 ساله این شرکت در کنار مزایای گفته شده می تواند تضمینی برای کیفیت به اثبات رسیده این شرکت ایتالیایی باشد. ضمانت 4 ساله این کمپانی توسط نمایندگان رسمی محصولات فک در ایران، یعنی شرکت ایمن فک اجرا می شود که در صورت بروز مشکل در محل حاضر خواهند شد و به صورت رایگان به رفع مشکل می پردازند.

جک درب پارکینگ ایرانی

تولید کنندگان داخلی نیز بیکار ننشسته و در حوزه تولید جک درب پارکینگ سعی دارند تا محصولی هر چه با کیفیت تر و حتی در حد جک های صاحب نام دنیا تولید کنند. جک درب پارکینگ ایرانی به خصوص برای افرادی که با محدودیت بودجه مواجه هستند، مناسب بنظر می رسد. از محبوب ترین جک های درب پارکینگ ایرانی که بازار فروش را در دست گرفتند می توان به جک درب پارکینگ سیماران، جک درب پارکینگ یال و جک پارکینگی واکرا اشاره کنیم. در ادامه مطلب به بررسی بیش تر هر کدام از جک های تولیدی برند های گفته شده می پردازیم و با آن ها بیش از پیش آشنا خواهیم شد.

جک درب پارکینگ سیماران

سیماران همواره نامی آشنا در صنعت سیستم های حفاظتی و نظارتی بوده و فعالیت خود را با تولید انواع آیفون تصویری آغاز و با تولید جک درب پارکینگ با کیفیت ادامه داد. محبوب ترین جک تولیدی شرکت سیماران، جک درب پارکینگ فراز سیماران مدل 4S نام دارد که با پایین آوردن قیمت خود و کیفیتی که نسبت به دیگر نمونه های داخلی برتر به نظر می رسد و حتی در بعضی فاکتور ها قابل رقابت با نمونه های خارجی می باشد، توانسته تا مورد استقبال کاربران واقع شود. مزیت دیگر این جک درب پارکینگ سیماران، گارانتی 30 ماهه و خدمات پس از فروش ده ساله آن است که تضمینی بر کارکرد این محصول به شمار می رود.

جک درب پارکینگ یال

جک درب پارکینگ یال نوعی جک درب پارکینگ ایرانی به شمار می رود که با قیمتی مناسب کاملا توان رقابت با نمونه های خارجی خود را دارد. اگر برای خرید جک پارکینگی ساختمان خود با محدودیت بودجه ای مواجه اید، می توانید به جای پرداخت هزینه های بالا برای جک های اروپایی، با صرف هزینه ای کمتر، از یک جک خوب ایرانی استفاده کنید. کمپانی یال جزو معدود کمپانی های ایرانی تولید کننده جک پارکینگ می باشد که مدل بازویی و ریلی را به بازار ارایه کرده و برای تردد های متوسط و بالا کاملا مناسب است. از محبوب ترین محصولات این برند می توان به جک درب پارکینگ یال مدل تیفون و جک درب پارکینگ یال سری X و سری P اشاره داشت.

جک درب پارکینگ واکرا

تقریبا 20 سالی می شود که از تاسیس گروه صنعتی واکرا می گذرد و این شرکت فعالیت خود را در زمینه دوربین مداربسته، جک درب پارکینگ، آنتن مرکزی و…ادامه داده است. واکرا با تولید جک درب پارکینگی همگام با تکنولوژی روز دنیا در رنگ های مختلف و قدرت های مختلف توانسته تا جایگاه خود را تا حد قابل توجهی بین جک های درب پارکینگ ایرانی بالا بیاورد. در واقع جک درب پارکینگ جدید واکرا توانسته تا کیفیت خود را در میان کاربرانش به اثبات برساند و با گارانتی 2 ساله خود این کیفیت را تضمین کند. اکنون جک درب پارکینگ واکرا در سری LEATO در بازار موجود می باشد.

نوشته قبلی
نوشته بعدی
0 0 امتیاز
امتیازدهی به مقاله
اشتراک گذاری
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
0
فکر شما را دوست دارم ، لطفا نظر دهیدx