راهنمای خرید آیفون تصویری برای باغ و ویلا

خرید آیفون تصویری برای باغ و ویلا

امروزه خرید آیفون تصویری برای ساختمان به یکی از ملزومات آن تبدیل شده است و همه ساختمان سازان به دنبال بهترین دربازکن تصویری با توجه به موقعیت و شرایط ساختمان خود هستند؛ اما باید در نظر داشته باشید که هر ساختمان با توجه به اوضاع و احوال خود، دربازکن خاص خود را می طلبد و اگر در مورد خرید آن اشتباه کنید، ممکن است با پرداخت هزینه بالا و کارایی نامناسب آیفون مواجه شوید، به همین دلیل بهتر است با دقت بیشتر محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید. در این مقاله به موضوعات و معرفی محصولاتی می پردازیم که می توانید در باغ یا ویلای خود استفاده کنید.

آیفون تصویری برای ویلا

این مقاله را هم بخوانید:
راهنمای خرید بهترین آیفون تصویری

آیفون تصویری با حافظه ضبط تصاویر

اولین ویژگی که از یک دربازکنِ مناسب باغ و ویلا به ذهن می رسد، وجود حافظه برای آن است. این خصوصیتِ نسبتا فراگیر، امکان تهیه تصویر از شخصی را دارد که زنگ پنل شما را به صدا در می آورد. بلافاصله پس از فشردن زنگ شاسی، یک تصویر از مراجعه کننده تهیه می شود. شما می توانید با توجه به کارایی دربازکن، تصویر آن را بر روی عکس یا فیلم تنظیم کنید تا تصویرِ ذخیره شده، به صورت عکس یا فیلم 15-30 ثانیه ای باشد. به این ترتیب پس از مراجعه به ساختمان عکس های ذخیره شده را در اختیار خواهید داشت. در نتیجه می توانید تمامی افراد آشنا و غریبه را که زنگ در ساختمان را به صدا در آورده اند ببینید. برای خرید آیفون باحافظه گزینه های متعددی پیش روی شما است و می توانید از میان برند های مختلف آیفونی را که دارای صفحه نمایش، شکل ظاهری و مشخصات مورد نظر شما است، انتخاب کنید.

این مقاله را هم بخوانید:
راهنمای خرید ارزان ترین آیفون تصویری با حافظه

آیفون تصویری با قابلیت ضبط تصاویر با سنسور حرکتی

یکی از ویژگی هایی که می تواند برای آیفون تصویری در ویلا یا باغ مفید واقع شود، داشتن سنسور حرکتی بر روی دربازکن است. این قابلیت باعث می شود تا بلافاصله و تنها با رد شدن شخص از جلوی دوربین پنل دم دری، یک عکس (یا فیلم) از وی تهیه شود. به این ترتیب می توانید پس از مراجعه به ساختمان، عکس و فیلم تمامی مراجعه کنندگان و حتی همه کسانی را که از جلوی در رد شده اند مشاهده کنید. این موضوع برای موقعیتی که یک رفت و آمد مشکوک صورت گرفته است یا تصویر فردی ناشناس را چند بار در زمان نبودِ خود مشاهده کرده اید، بسیار مناسب خواهد بود. این ویژگی را در آیفون 3070 تابا و همینطور آیفون تصویری سیماران 43TK-M100 می بینیم.

آیفون تصویری با امکان اتصال به گوشی تلفن همراه

وقتی در مورد امنیت باغ یا ویلا صحبت می کنیم، باید به تامین امنیت و دسترسی از راه دور توجه کنیم. همزمان با پیشرفت تکنولوژی، آیفون های تصویری هم تطبیق بیشتری با شرایط پیدا کردند. یکی از آن ها قابلیت اتصال دربازکن به Wi-Fi در داخل ساختمان است. این خصوصیت امکانات جالبی را برای شما ممکن می سازد. به این ترتیب که پس از زنگ خوردن پنل، اپلیکیشن آیفون مورد نظر بر روی موبایل شما فعال شده و پیغامی دریافت می کنید؛ پس از آن می توانید از هر کجای دنیا که هستید، تصویر مراجعه کننده را بر روی گوشی خود ببینید، با وی صحبت کنید و حتی در را هم باز کنید. این امکان را در محصولاتی مانند آیفون تصویری سیماران HS78-M100 Wi-Fi و آیفون 2910 تابا مشاهده می کنیم.

آیفون تصویری برای باغ

آیفون تصویری با قابلیت اتصال به دوربین مداربسته

این خصوصیت در صورتی قابل استفاده است که دربازکن شما دارای دو خروجی در پشت بدنه باشد. به این ترتیب یک خروجی را به پنل و دیگری را به یک دوربین مداربسته متصل می کنید. ویژگی مثبتی که این قابلیت ایجاد می کند این است که می توانید آن را برای ویلا یا باغ بسیار بزرگ خود استفاده کنید و همزمان که در داخل ساختمان هستید تصاویر مربوط به دوربین مداربسته را (که می توانید آن را در هر کجای فضای خود نصب کنید) بر روی مانیتور دربازکن مشاهده کنید. برخی از آیفون ها قابلیت اتصال به 4 دوربین مداربسته را هم دارند.

نوشته قبلی
نوشته بعدی
0 0 امتیاز
امتیازدهی به مقاله
اشتراک گذاری
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
0
فکر شما را دوست دارم ، لطفا نظر دهیدx