پرفروش ترین جک پارکینگی خارجی سال 98

پرفروش ترین جک درب پارکینگ سال 98

قبل از هر نکته ای بد نیست که نگاهی به عوامل فروش یک جک پارکینگی داشته باشیم. در حقیقت این عوامل بر طبق معیار مشتریان مصرف کننده تعیین می شود و کمپانی های تولید کننده نیز بر آن ها واقف هستند. حال با توجه به تحقیق های انجام شده در زمینه فروش جک پارکینگی می توان کیفیت عملکرد، تنوع محصولات مطابق با نیاز کاربران مصرف کننده، قیمت جک درب پارکینگ، گارانتی و خدمات پس از فروش، نصب آسان و….جزو عوامل تاثیر گذار دانست. حال در این مقاله قصد بررسی پرفروش ترین جک درب پارکینگ سال 98 اعم از جک درب پارکینگ خارجی و جک درب پارکینگ ایرانی را با توجه به عوامل ذکر شده داریم.

پرفروش ترین جک درب پارکینگ خارجی سال 1398

در ابتدا بد نیست اشاره کنیم که قاره ی اروپا و به طور خاص کشور ایتالیا را مهد تولید جک درب پارکینگی در سطح جهان می دانند. از این رو بی دلیل نیست که پر فروش ترین جک خارجی و البته با کیفیت ترین درب های اتوماتیک مربوط به کشور ایتالیا باشد. پیشرفت همگام با تکنولوژی روز دنیا که مطابق با نیاز کاربران مصرف کننده می باشد، استفاده از قطعات بکار رفته ی با کیفیت، تجربه ی بالا و…جزو دیگر نکات مثبت برای انتخاب یک جک پارکینگی خارجی می باشد. حال با توجه به آماری که در سطح کشورمان در سال 98 گرفته شده است پرفروش ترین جک های درب پارکینگ خارجی سال 98 را بر طبق لیست زیر دسته بندی می کنند که در ادامه مطلب به تفصیل درباره ی هر یک از آن ها توضیح خواهیم داد:

  • جک درب پارکینگ وی تو کالیپسو
  • جک درب پارکینگ پروتکو
  • جک درب پارکینگ بی اف تی
  • جک درب پارکینگ نایس

جک درب پارکینگ وی تو

کمپانی وی تو کار خود را در زمینه طراحی و ساخت جک درب پارکینگی از حدود 4 دهه ی پیش استارت زد. این شرکت با بکار گرفتن تیم تحقیق و توسعه ی مجرب و تکیه بر دانش کارکنان خود همواره سعی بر آن داشته است تا محصولی مورد رضایت کاربران مصرف کننده تولید کند که تا کنون نیز به نظر می رسد موفق بوده است چرا که به عنوان یکی از پرفروش ترین و البته محبوب ترین جک های پارکینگی شناخته می شود. این جک درب پارکینگ در حدود یک دهه ی پیش جای خود را در بازار ایران باز کرد و بخصوص با تولید مدل کالیپسو نام خود را بر سر زبان ها انداخت. از عمده فاکتور هایی که باعث شده است تا جک درب پارکینگ وی تو را به عنوان پرفروش ترین جک درب پارکینگ خارجی در سال 98 لقب دهند قیمت مناسب نسبت به کیفیت ارایه دهنده این درب اتوماتیک می باشد. در واقع مدار فرمان به روز و پیشرفته این جک درب پارکینگ در کنار عملکرد سطح بالای آن و البته قیمت مناسب نسبت به سایر نمونه های خارجی عوامل محبوبیت این جک پارکینگی به حساب می آید.

جک درب پارکینگ پروتکو

کمپانی پروتکو نیز با تجربه ی بالا 40 ساله در زمینه جک درب پارکینگ در انواع گوناگون برای کاربرد های شهری و صنعتی شروع به فعالیت کرده است. بعد گذشت چند سال و جا افتادن نام پروتکو در عرصه جک درب پارکینگی، محصولات این کمپانی با همکاری شرکت سیماران وارد ایران شد. در واقع این مهم علاوه بر وارد کردن یک جک پارکینگی با کیفیت به کشورمان توانسته تا موجب تولید جک های پارکینگی ایرانی موفق هم با الگو برداری از نحوه ساخت و طراحی پروتکو بشود. در واقع جک فراز سیماران را می توان یکی از این موارد دانست. حال در بین محصولات متنوع پروتکو در زمینه جک درب پارکینگی، جک درب پارکینگ پروتکو مدل لیدر4 جایگاه ویژه ای را در بین کاربران مصرف کننده پیدا کرده است و لقب پرفروش ترین جک درب پارکینگ امسال را بعد از جک درب پارکینگ وی تو کالیپسو کسب کرده است. در واقع بهره بردن از مدار فرمان جدید Q80 با قابلیت های جدید تنظیم اتوماتیک و سنسور تشخیص مانع به همراه پشتیبانی از کنترل تردد خودرویی و اتصال به قفل برقی جهت ایمنی بیشتر همگی نشان دهنده کیفیت عملکرد بالای این درب اتوماتیک می باشد. ناگفته نماند که قیمت جک درب پارکینگ پروتکو مدل لیدر4 نیز نسبت به سایر نمونه های خارجی و البته با توجه به کیفیت عملکرد آن بسیار منطقی می باشد.

جک درب پارکینگ بی اف تی

کمپانی بی اف تی ایتالیا را می توان امروزه یکی از قدیمی ترین و در عین حال موفق ترین شرکت ها در زمینه صنایع الکترونیکی دانست که با تولید تخصصی جک درب پارکینگی، راهبند، سیستم های کنترل دسترسی و…فعالیت خود را ادامه می دهد. از منظر فروش جک درب پارکینگ بی اف تی می توانیم علاوه بر قیمت متعادل نسبت به سایر نمونه های خارجی عواملی نظیر کارکرد بسیار نرم و روان ،عدم نیاز به بازدید ماهانه یا فصلی به علت کارکرد با میکروسوییچ ،سنسور تشخیص مانع و برگشت خودکار، پشتیبانی از برق اضطراری نیز اشاره کنیم که باعث بازار قابل قبولی برای این جک پارکینگی شده است. حال در سال 98 پرفروش ترین جک پارکینگی بی اف تی را می توان مدل A40 لقب داد. بد نیست نگاهی مختصر به عملکرد این جک پارکینگی نیز داشته باشیم. از نظر فنی استفاده از سیستم میکروسوییچ برای این درب اتوماتیک باعث عملکردی بی نقص و البته قابل اطمینان می باشد که نسبت به سیستمهای تایمینگ عملکردی بهتر را فراهم می بیند. استفاده از برد مدار فرمان تالیا که دارای سابقه ای قدیمی در جک بی اف تی می باشد در کنار قدرت بالای بازو های این جک پارکینگی می تواند آن را برای اکثر اماکن مسکونی، تجاری، اداری و…مناسب قلمداد کند.

جک درب پارکینگ نایس

کمپانی نایس را می توان نسبت به کمپانی های نام برده در کشور ایتالیا تازه تاسیس تر دانست، اما با این وجود کیفیت عملکرد محصولات این کمپانی در کنار رضایت کاربران مصرف کننده سبب صادر شدن این محصولات به بیش از 100 کشور دنیا شده است و این مهم خبر از رقیبی جدی برای کمپانی های صاحب نام جهان می دهد. امروزه قیمت جک درب پارکینگی نایس را می توان نسبت به سایر نمونه های خارجی موجود در بازار البته با توجه به عملکرد و کیفیتی که ارایه می کند منطقی تر دانست و همین امر باعث اقبال مشتریان به سمت این جک پارکینگی شده است. پرفروش ترین جک درب پارکینگ نایس در سال 98 را می توان مربوط به مدل A60 دانست. این جک پارکینگی که از سری وینگو می باشد با عملکردی معقول و سطح بالا می تواند نیاز روزمره ی شما را به یک جک پارکینگی برطرف کند. البته به این امر می توان عملکرد بی سر و صدا، ظاهری زیبا، قیمت مناسب و سایر ویژگی های منحصر به فرد جک پارکینگی نایس مدل A60 را اضافه کرد.

نوشته قبلی
نوشته بعدی
0 0 امتیاز
امتیازدهی به مقاله
اشتراک گذاری
اطلاع از
guest
2 دیدگاه
آخرین ها
جدیدترین بیشترین آرا
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
فرشاد
فرشاد
4 years ago

سلام وقت بخیر. سؤالی در ذهنم هست که خواستم از شما بپرسم. همونطور که استحضار دارید جکهای درب پارکینگ با برق کار میکنن. چنانچه برق قطع شد و به باز کردن درب پارکینک نیاز شد چه باید کرد؟ ممنون می شم جواب رو به ایمیلم ارسال بفرمایید.

مسلم زمانی
Admin
مسلم زمانی
4 years ago
پاسخ دادن به  فرشاد

تمام جکها سیستم خلاص کن دستی دارند. مثل خودرو که در حالت خلاص قرار میگیره و شما می تونید اون رو خاموش جابجا کنید

2
0
فکر شما را دوست دارم ، لطفا نظر دهیدx