چگونه پکیج کامل دوربین مداربسته بیسیم بخریم؟

راهنمای خرید پک کامل دوربین مدار بسته بی‌سیم

در این مقاله تصمیم داریم شما را با یکی از بهترین دوربین های مداربسته آشنا کنیم. دوربین های مداربسته بی سیم جزو محبوب ترین دسته ها هستند؛ چرا که نصب و انتقال تصویر ساده ی این دوربین ها، کار با آن را بسیار ساده تر می کند. این نوع دوربین‌ها به دلیل شیوه انتقال داده‌ها در سازوکار خود، عموما برای مکان‌های کوچک‌تر مورد استفاده قرار می‌گیرد و بر بستر تحت شبکه انتقال تصویر را انجام می دهند. اگرچه این دوربین‌ها در قیاس با دوربین‌های آنالوگ از قیمت بالاتری برخوردارند اما درعین حال کیفیت بالاتری هم دارند. در ادامه تلاش می‌کنیم دوربین‌ها مداربسته بی‌سیم را با جزییات بیشتری معرفی نماییم.

دوربین مداربسته وایرلس

بازار دوربین‌های مدار بسته بی‌سیم

در ایران این گونه از دوربین ها را با عناوین مختلفی می‌شناسیم. برای نمونه با عنوان‌هایی مانند دوربین‌ وایرلس، دوربین‌ وای‌فای و یا دوربین‌ تحت شبکه بی سیم. این نوع از پکیج ها از چندین دوربین مداربسته با کیفیت تشکیل شده اند که دارای چرخش‌های صد و هشتاد درجه‌ای هستند. در ضمن قابلیت دید در شب نیز معمولا در این نوع دوربین‌ها وجود دارد. با این وصف کاربران باید از این نکته مطلع باشند که در یک پک کامل دوربین مدار بسته بی‌سیم، یک دستگاه گیرنده و یک رشته کابل شبکه نیز وجود دارد.

این مقاله را نیز بخوانید:

وقتی از دید در شب حرف می زنیم، از چه چیز حرف می زنیم؟

در نظر داشته باشید که میان دوربین‌های آنالوگ و دوربین‌های دیجیتال تفاوت قیمت‌ محسوسی وجود دارد، آن‌هم به دلیل کیفیت بالاتر دوربین‌های دیجیتال. اما در عین حال این قیمت بالاتر برای کاربرانی که به دنبال امنیت بالاتری هستند توجیه منطقی دارد. نکته حائز اهمیت دیگر این است که کاربران می‌بایست این نوع از دوربین‌های مداربسته بی‌سیم را فقط از شرکت‌های وارد کننده اصلی تهیه نمایند تا در هنگام بروز مشکلات احتمالی بتوانند اقدام مناسب را در جهت رفع آن مشکلات انجام بدهند. همچنین در هنگام خرید نیز بدون نیاز به واسطه‌ها به شکلی مستقیم از شرکت وارد کننده، محصول مد نظر خود را تهیه نمایند.

پکیج دوربین مداربسته وایرلس

خرید پکیج کامل دوربین مدار بسته بی سیم

برای یک خرید موفق در زمینه دوربین‌ مدار بسته بی‌سیم تحت شبکه شما نیاز به اطلاعاتی دارید که از طریق آنها بتوانید بهترین و به صرفه‌ترین خرید ممکن را انجام بدهید. در ادامه تلاش ‌می‌کنیم به صورت اجمالی این اطلاعات مورد نیاز را در اختیار شما قرار دهیم:

  1. اولین نکته‌ای که باید به آن توجه کنید اصالت گارانتی دستگاه است. این گارانتی باید در درون پک دستگاه خریداری شده به کاربران ارائه بشود.
  2. شما در هنگام خرید یک پک دوربین مداربسته وایرلس معمولا با دو گزینه دستگاه‌های 4 دوربین و 8 دوربین مواجه هستید. تمام قطعات موجود در این دو نوع پک با یکدیگر همسان است و تنها تفاوت آن‌ها در تعداد دوربین‌های هر پک خواهد بود.
  3. به یاد داشته باشید که کیفیت دوربین‌های پک شما باید استاندارد باشد. برای نمونه در مورد رزولوشن تصویر هر دوربین حداقل 2 مگا پیکسل را به شما ارائه دهد.
  4. دقت کنید که هر دوربین یک کابل مجزا داشته باشد و همچنین از فروشنده بخواهید جزییات کیفیت تصاویر ضبط شده توسط دوربین‌ها را برای شما شرح بدهد تا شما این امکان را داشته باشید با کیفیت استاندارد قیاس نمایید.
نوشته قبلی
نوشته بعدی
0 0 امتیاز
امتیازدهی به مقاله
اشتراک گذاری
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
0
فکر شما را دوست دارم ، لطفا نظر دهیدx