گارانتی آیفون های تصویری

یکی از خدماتی که شرکت های تولید کننده و حتی وارد کننده دربازکن تصویری در آن با یکدیگر رقابت دارند، گارانتی و کیفیت خدمات پس از فروش است که برای مصرف کنندگان نیز این مورد حائز اهمیت می باشد. تولید کنندگان ایرانی محصولات خود را با گارانتی 30 ماه تا 5 سال گارانتی دارند که در این مدت در صورت بروز مشکل و خرابی خدمات شرکت بدون هیچ هزینه ای مشکل را بر طرف میکنند. در لیست زیر مقدار گارانتی تولیدکنندگان مختلف ذک شده است.

نام شرکتمقدار گارانتی ماهمقدار وارانتی ماهخدمات در محل
سیماران303دارد
تابا36ندارددارد
الکتروپیک36 تا 60ندارددارد
تکنما366دارد
سوزوکی36ندارددارد
کالیوز36ندارددارد
اف اف24نداردندارد
کوماکس12نداردندارد
آلدو36ندارددارد
مقایسه گارانتی آیفون تصویری تولیدکنندگان مختلف

آیا شرکت ها در قبال خدمات گارانتی هزینه دریافت میکنند؟

اکثر شرکت هایی که گارانتی در محل دارند بابت خدمات انجام شده هیچ هزینه ای دریافت نمی کنند. حتی بسیاری از آنها هزینه ایاب و ذهاب تکنسین را نیز برای مشتریانشان رایگان نموده اند. روال کار برای شرکت هایی که خدمات در محل ندارند به این صورت است که می بایست قطعه خراب نظیر مانیتور یا پنل به شرکت ارسال شود تا آنها بدون هزینه محصول را تعمیر کنند. هزینه ارسال کالا بر عهده مشتری می باشد. یکی از موارد مهمی که حتی قبل از خرید باید دانست این است که برخی شرکت ها نظیر تابا برای خدمات گارانتی شرطش نصب محصول است. یعنی حتما آیفون تصویری باید نصب باشد تا خدمات به آن دهد و اگر کالا حتی هنگام نصب هم خراب بود نباید آن را برای شرکت ارسال کرد.

گارانتی آیفون های تصویری

چه مواردی گارانتی را باطل می کند؟

شرکت ها، در مدت زمان مقرر شده، محصول را از نظر هرگونه تغییر شکل ظاهری (به غیر از کثیفی ایجاد شده) گارانتی می کند. مواردی نظیر شکستگی، آب خوردگی، نوسانات و جریانات برقی، باز شدن محصول توسط افرادی غیر از خود شرکت باعث میشود که محصول از گارانتی خارج شده و خدمات گارانتی بابت تعمیر از مصرف کننده هزینه دریافت نماید. البته ممکن است موارد دیگری به صورت اختصاصی برای هر شرکت وجود داشته باشد که پیشنهاد میکنیم شرایط گارانتی هر شرکت را به دقت مطالعه نمایید.

گارانتی با خدمات پس از فروش چه تفاوتی دارد؟

در دوره گارانتی آیفون های تصویری، شرکت نباید هیچ گونه هزینه ای، جهت انجام خدمات، دریافت کند. پس از دوره گارانتی، که در زمینه آیفون تصویری عموماً 36 ماه است، شرکت، تا مدت زمان معینی، همچنان موظف است، مشکلات ایجاد شده مشتریان خود را برطرف نماید. تفاوت این دوره، که خدمات پس از فروش نام می گیرد، با دوره گارانتی، در دریافت هزینه از مشتری است؛ همان خدمات دوره گارانتی، در مدت زمان خدمات پس از فروش، با دریافت هزینه از مشتری، انجام می گردد.

تاریخ گارانتی از چه زمانی آغاز می شود؟

عموماً گارانتی از تاریخ تولید که روی دستگاه یا کارتن آن خورده است، آغاز می شود؛ اما برخی شرکت ها، به جهت مشتری مداری، گارانتی کالای خود را از زمان خرید کالا توسط مشتری (تاریخ فاکتور) ، محاسبه می نمایند. بسیاری از نمایندگی ها این هماهنگی را با شرکت تولید کننده دارند که فاکتور فروش کالا را به عنوان شروع گارانتی بدانند و مشتری نیز باید فاکتور را تا انتهای مدت گارانتی پیش خود نگه دارد.

شماره گارانتی و خدمات پس از فروش تولید کنندگان آیفون تصویری

نام شرکتشماره خدمات پس از فروش
سیماران021-65400430-4
تابا021-77148550
الکتروپیک021-1564
تکنما021-66031291
سوزوکی021-76215875
اف اف021-33116667
کوماکس021-88981500
کالیوز021-66700210
آلدو021-76215875

کدام فروشگاه های اینترنتی نمایندگی آیفون تصویری هستند؟

اکثر تولید کنندگان فروشگاه های حقیقی را به عنوان نمایندگی می شناسند و به فاکتور آنها به عنوان یک فاکتور معتبر از نمایندگی به جهت خدمات دهی بها می دهند. اما در این بین فروشگاه دی سی ای کالا یکی از معدود فروشگاه های اینترنتی است که نمایندگی بیشتر برند های صاحب نام را داراست و فاکتور آنلاین آن به عنوان فاکتوری معتبر از طرف تولید کننده پذیرفته میشود تا در صورت ایراد در انتهای مدت گارانتی تاریخ فاکتور مد نظر قرار بگیرد.

گارانتی آیفون های تصویری

خدمات اضافی دی سی ای کالا

در مورد گارانتی آیفون های تصویری باید گفت اگر کار نصب توسط مجموعه دی سی ای کالا انجام شود، تا 48 ساعت پس از پایان کار نصب، مجموعه موظف است در صورت ایجاد مشکل بدون دریافت هزینه مجزا، اقدام به حل مشکل نماید. پس از پایان 48 ساعت، در صورت بروز هرگونه مشکل، کاربر باید با گارانتی خود شرکت جهت رفع مسئله تماس بگیرد.
توضیح: اگر تیم گارانتی شرکت تشخیص بدهند مشکل از نصب کالاست، شرکت دی سی ای کالا موظف است بدون دریافت هی گونه هزینه ای، اقدام به رفع مشکل نماید.

در برخی محصولات نظیر سیماران ، سوزوکی، کالیوز و تکنما در صورت نصب توسط دی سی ای کالا، اگرکالا در هنگام نصب خراب بود این فروشگاه می تواند همان لحظه کالا را تعویض کند و نیازی به تماس با خدمات شرکت تولید کننده نیز نمی باشد. در برخی از محصولات حتی در صورتی که نصب توسط افرادی غیر از نصابان دی سی ای کالا نیز انجام شده باشد تعویض محصول تا مدتی امکان پذیر است.

تفاوت گارانتی آیفون های تصویری با وارانتی چیست؟

در گارانتی، فقط خدمات پس از فروش انجام می شود، در زمانی که گارانتی شامل تعویض کالا نیز باشد، وارانتی حساب می شود.

سوالات متداول

چه موارد گارانتی آیفون تصویری را باطل میکند؟

دستکاری افرادی غیر از خدمات شرکت، شکستگی، سوختگی، آب خوردگی و نوسانات غیر طبیعی برق باعث می شود گارانتی آیفون تصویری باطل شود و شرکت بابت خدمات از مصرف کننده هزینه دریافت کند.

از کجا بفهمم دربازکن تصویری من گارانتی دارد یا نه؟

جدول مقدار گارانتی داخل صفحه را نگاه کنید تا بدانید که تولید کننده آیفون تصویری شما چقدر گارانتی برای محصولات خود در نظر گرفته است. معمولا تاریخ تولید به صورت برچسبی در کنار آیفون تصویری یا پشت آن درج شده است. اما برخی از تولید کنندگان یک بارکد روی دستگاه خود میزنند و شما میتوانید با تماس با قسمت خدمات آن شرکت تماس گرفته و با خواندن شماره های آن بارکد میزان باقی مانده گارانتی را بدانید.

نوشته قبلی
نوشته بعدی
0 0 امتیاز
امتیازدهی به مقاله
اشتراک گذاری
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
0
فکر شما را دوست دارم ، لطفا نظر دهیدx