نکات مهم در خرید آنتن مرکزی

امروزه با گسترش زندگی آپارتمان نشینی نیاز به سیستم های متعدد جهت گیرنده های رسانه هستند که تنها راه حل استفاده از آنتن های مرکزی است. آنتن مرکزی یک سیستم جهت انتقال سیگنال های رسانه به هر واحد ساختمانی است. در واقع با استفاده از این سیستم هرج و مرج، سیم های اضافه و متعدد حذف و سیگنال ها با سرعت و کیفیت بالاتر منتقل می شوند.

انتخاب آنتن مرکزی

از بهترین نکات که حین خرید آنتن مرکزی باید به آن توجه داشت علاوه بر توجه به مکان نصب، تعداد واحدهای ساختمان و … انتخاب آنتنی است که سیگنال ها را با قدرت دریافت، تقویت و سپس با بهترین کیفیت به گیرنده ها ارسال کند. به طور کلی به برخی از نکات در زیر اشاره کردیم:

آنتن مرکزی

نوع آنتن مرکزی

آنتن مرکزی در انواع و فرکانس های مختلف طراحی شده اند که باتوجه به سیگنال و واحد های مورد نظر باید انتخاب شوند.

توجه به بهره آنتن مرکزی

میزان بهره آنتن یعنی آنتن سیگنال های کافی را دریافت کند که در صورت قرار گیری در محیط هایی با سیگنال ضعیف، قدرت دریافت و تقویت سیگنال ها را داشته و با کیفیت خوب تقسیم کند.

قیمت آنتن مرکزی

آنتن مرکزی با توجه به قدرت و پتانسیل های کارایی با قیمت متفاوت به بازار عرضه شده اند. بصورت کلی خرید آنتن مرکزی نسبت به استفاده از چندین آنتن در ساختمان بسیار معقولانه و مقرون بصرفه است.

مزایای نصب آنتن مرکزی

  • جایگزین تعداد بالای آنتن و عدم اشغال فضا در پشت بام
  • قابلیت تامین انواع سیگنال
  • قابلیت انتقال تصاویر با کسفیت به واحدها
  • عدم ایجاد اثر القایی بر روی سایر آنتن ها
  • دارای قابلیت نویز گیری
  • مقرون بصرفه همراه با نصب آسان
آنتن مرکزی و مزایای نصب

آشنایی با برند های برتر آنتن مرکزی

آنتن مرکزی با کیفیت بالا توسط دو برند معتبر سیماران و فرایاب طراحی و تولید شده است که امروزه بسیار مورد استقبال واقع شده اند. آنتن مرکزی شامل تقویت کننده، سوئیچ ماهواره انتهایی، آمپلی فایر ماهواره، تپ آف و اسپلیتر می باشد. آنتن مرکزی با طراحی های مدرن و کارایی بالا با موتور گردان و چرخش 360 درجه قابلیت دریافت همه سیگنال های موجود را دارند. این سیگنال ها پس از دریافت توسط تقویت کننده های قوی با قدرت و کیفیت بالا به صفحه نمایش های خانگی منتقل می شوند. تصاویر با رزولوشن بالا فول اج دی بدون نویز دریافت و نمایش داده می شود. درضمن آنتن های مرکزی این برند های معتبر با استاندارد مقاومتی بالا در هر شرایط جوی مقاوم هستند.

در متن زیر با دو نمونه آنتن مرکزی سیماران و فرایاب آشنا می شوید:

آنتن مرکزی سیماران مدل 2050

آنتن مرکزی 2050 سیماران دارای موتور با گردش 360 درجه ای و ریموت می باشد. این آنتن مرکزی با نویز بسیار کم، بوستر داخلی، گین بالای قابل تنظیم، قابلیت دریافت سیگنال ها در کلیه جهات را داراست. شرکت سیماران 2 سال گارانتی برای این ۀنتن مرکزی در نظر گرفته است.

آنتن مرکزی سیماران

آنتن مرکزی فرایاب مدل پهباد با کابل 16 متری

آنتن مرکزی فرایاب مدل پهباد با کابل 16 متری به دلیل ابعاد کوچک مناسب داخل منازل مسکونی است که با کیفیت و گیرندگی بالا همراه است. این آنتن مرکزی دارای 3 سال گارانتی از شرکت فرایاب می باشد.

آنتن مرکزی فرایاب

جهت دریافت اطلاعات بروز و آشنایی با انواع آنتن مرکزی سیماران و فرایاب می توانید با مشاوران دی سی ای کالا در ارتباط باشید.

نوشته قبلی
نوشته بعدی
0 0 امتیاز
امتیازدهی به مقاله
اشتراک گذاری
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
0
فکر شما را دوست دارم ، لطفا نظر دهیدx