راهنمای خرید آیفون تصویری سیماران

سالهاست که سیماران در طراحی و تولید آیفون تصویری فعالیت دارد. این شرکت مدلهای متنوعی را معرفی نموده که گاهی خریدار را دچار سردرگمی می نماید. ما در اینجا سعی می نماییم مدلهای این شرکت را به همراه قیمت آیفون تصویری سیماران معرفی و بررسی و مقایسه نماییم.

آیفون تصویری اقتصادی و ساده سیماران

سیماران چندین محصول پایین رده و اقتصادی تولید کرده تا خریدارانی که به دنبال محصول ارزان قیمت هستند بتوانند از این نوع آیفون تصویری استفاده کنند. شاید بزرگترین ویژگی این محصولات صفحه نمایش رنگی و طراحی تقریبا زیباست که نظر مشتریان را به خود جلب می نماید.

آیفون سیماران ارزان قیمت
آیفون سیماران ارزان قیمت

این مطلب را هم بخوانید:

راهنمای خرید ارزان ترین آیفون تصویری

به صورت دقیق مدلهای HS-35FL ، HS-40FL و HS-43FL سیماران سه مدلی هستند که بازار آیفون تصویری ارزان قیمت را هدف قرار داده است. هر سه این محصولات ظاهر مشابه ای دارند و تنها تفاوت آنها در اندازه صفحه نمایش می باشد. قیمت آیفون تصویری ارزان قیمت سیماران از 350000 تومان تا 400000 تومان است.

آیفون تصویری با حافظه و قیمت مناسب

دربازکن تصویری  4 اینچی یا بالاتر که با حافظه باشد و و دارای برچسب قیمت معقولی باشد، بسیار پرطرفدار شده و اکثر مشتریان دنبال این نوع محصول هستند. قیمت آیفون تصویری سیماران در این رده کمی بالاتر از مدلهای ارزانقیمت می باشد و می توان با حدود 50000 تومان بیشتر از مدلهای باحافظه سیماران استفاده کرد.

آیفون تصویری سیماران باحافظه
آیفون تصویری سیماران باحافظه

آیفون تصویری Hs-40TK-m200 و Hs-43TK-m200 سیماران هر دو دارای حافظه داخلی 200 عکس که قابل انتقال به کارت حافظه می باشد، دکمه لمسی و باز نمودن جک پارکینگی از روی مانیتور دربازکن تصویری هستند. تفاوت این دو در طراحی ظاهری و اندکی در اندازه صفحه نمایش است که یکی 4 اینچ و دیگری 4.3 اینچ دارند.

آیفون تصویری فول امکانات و قیمت معقول

بسیار اتفاق افتاده در ساختمان و یا مجتمع مسکونی نیاز به ارتباط بین واحدها و حافظه در اولویت خرید قرار دارد و به نوعی نیاز اصلی ساختمان می باشد. اما بودجه برای خرید محدود هست و نمی توان از مدلهای بالا رده 7 اینچی یا بیشتر استفاده نمود.

آیفون تصویری سیماران با ارتباط داخلی
آیفون تصویری سیماران با ارتباط داخلی

سیماران برای این گروه مشتریان دو مدل محصول معرفی نموده که ظاهری مشابه با گروه قبلی دارد. اما قابلیتهای ارتباط داخلی بین واحدها، ذخیره فیلم در کارت میکرو اس دی و اینترفیس جدید سیماران به آن اضافه شده است.مدلهای Hs-40Tk-m100 و Hs-43tk-m100 دو مدلی هستند که در این رده قرار دارند.

قیمت آیفون تصویری سیماران در این رده کمی بیشتر از گروه قبلی و در حدود 25درصد گرانتر از ارزانترین دربازکن تصویری این شرکت می باشد. صفحه نمایش این مانیتور ها نیز به مانند گروه قبل 4 و 4.3 اینچ و با قابلیت کلید لمسی می باشد.

آیفون تصویری فول امکانات با صفحه نمایش 7 اینچی

برای بسیاری از مشتریان قیمت در رده بالایی قرار ندارد و ظاهر و امکانات آیفون تصویری الویت خرید این گروه مشتریان می باشد. سیماران بر روی این مشتریان حساب ویژه ای باز نموده است و تنوع بسیار بالایی را در این رده قیمتی به وجود آورده که به صورت کلی به بررسی آن محصولان می پردازیم.

آیفون سیماران 7اینچ با حافظه
آیفون سیماران 7اینچ با حافظه

مقالات مربوط به آیفون تصویری:

متعلقات آیفون تصویری چیست؟
بهترین آیفون تصویری کدام است؟

مدل Hs-72TK-m100 سیماران در بین 7 اینچ ها ساده ترین مدل است که به علت نداشتن صفحه نمایش غیر لمسی برچسب قیمتی پایین تری دارد. البته دکمه های این محصول از نوع لمسی می باشد. دو مدل HS-73 و HS-78-m100 سیماران دارای صفحه نمایش تمام لمسی می باشند و همه این سه مدل دارای ارتباط داخلی بین واحدها، حافظه ذخیره عکس یا فیلم و ذخیره تصاویر در کارت حافظه هستند.

آیفون تصویری 7اینچی لمسی با قابلیتهای ویژه

هر شرکتی یک یا چند محصول لاکچری و خاص برای مشتریان سخت پسند ارائه می دهد که نشان دهد تا چه اندازه از تکنولوژی در محصولات خود استفاده نموده است. خاصترین محصول سیماران شاید خاصترین محصول ایرانی با این حجم از امکانات باشد.

آیفون تصویری 7اینچ وای فای
آیفون تصویری 7اینچ وای فای

Hs-78M100-wifi با ظاهر Hs-78M100  و تمام قابلیتهایی که در گروه قبلی به آن اشاره شد دارای وای فای داخلی می باشد. این به آن معناست که این آیفون تصویری با Wifi داخلی خود می تواند به مودم ساختمان متصل شده و دستگاه را به اینترنت متصل نماید. حال با نصب برنامه اندرویدی یا IOS بر روی تلفن های مجاز می توان کنترل کاملی از آیفون تصویری داشت. یعنی تمام امکاناتی که مانیتور آیفون تصویری دارد را بر روی موبایل منتقل کرد. این قابلیت شامل زنگ خودن گوشی در صورت به صدا در آمدن زنگ مانیتور، مشاهده تصویر دم دری و تماس صوتی دو طرفه با مراجعه کننده و باز نمودن درب نفررو و پارکینگ می باشد.

یک قابلیت دیگر این آیفون تصویری ضبط تصاویر با سنسور حرکتی در دوربین دوم نتصل شده به این مانیتور می باشد. قیمت آیفون تصویری سیماران 7 اینچ فول بالای یک میلیون تومان است که تقریبا سه برابر مدل ارزانقیمت همین شرکت است.

نوشته قبلی
نوشته بعدی
0 0 امتیاز
امتیازدهی به مقاله
اشتراک گذاری
اطلاع از
guest
2 دیدگاه
آخرین ها
جدیدترین بیشترین آرا
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
kaveh
kaveh
4 years ago

شکل مربوط به مانیتور HS-78 وای فای دار را اصلاح کنید. بجای 7 اینچ 10 اینچ نوشته شده

2
0
فکر شما را دوست دارم ، لطفا نظر دهیدx