طرح تعویض آیفون قدیمی با آیفون تصویری جدید(تمدید شد)

در بازار پر رونق امروز که در هر صنفی شاهد ورود و جولان برند های مختلف هستیم، ماندگاری کالا یکی از مهم ترین نقش ها را بازی می کند. این حقیقت که در صنف ساختمانی و وسایل الکترونیکی آن بیشتر نیز صدق می کند، سال هاست مسئله مهم و حتی دامن گیری به حساب می آید، و از آن جهت بدان کلمه سنگین دامن گیر را اطلاق می کنیم که اگر یکی از دستگاه های این چنینی ساختمان به واسطه استهلاک کارکرد یا هر مشکلی مخصوصا پس از دوران ضمانت یا گارانتی خراب شوند، دیگر پیگیری تعمیر یا جایگزینی آن ها کار زمان بر و پر مسئله ای می باشد. اما ما در فروشگاه دی سی ای کالا بر آن شدیم تا با طرح­ واره ای در خور، امکان تعویض آیفون های قدیمی، مستهلک، فرسوده یا حتی خراب شما را با انواع جدید تحقق بخشیم. با ما همراه باشید:

زمان باقی مانده

طرح تعویض آیفون قدیمی با جدید چگونه است؟

در این طرح همه ی کسانی که از دربازکن صوتی قدیمی استفاده کرده اند می توانند شرکت کنند. آیفون صوتی یا تصویری از هر برندی که میخواهد باشد فرقی نمی کند، با ارائه هر قطعه از اجناس دربازکن منزل می توانید بابت هر قطعه 100هزار تومان تخفیف برای خرید محصول جدید دریافت نمایید.

اگر محصول قدیمی شما ارزشی بیش از 100 هزار تومان داشته باشد، کارشناسان ما شماره سریال محصول قدیمی شما را یاداشت می کنند و محصول پیش خودتان می ماند و به شما نیز صدهزار تومان تخفیف اعطا می شود. 

خراب یا سالم فرقی نمی کند، هدف تعویض جنس قدیمی به جدید است و و در نهایت اجناس قدیمی بازیافت خواهد شد.

طرح تخفیف آیفون تصویری

چطور امکان تعویض داریم؟

 یکی از مهمترین وجوه هر جشنواره ای که در مراکز فروش و نمایندگی ها برپا می گردد، نحوه و شرایط آن می باشد که در واقع خریدار باید دقت کافی را به کار ببرد تا گرفتار افراد سودجویی که متاسفانه در جامعه امروزی ما نیز فراوان هستند، نشود. از این رو باید دید شرایط برگزاری جشنواره هایی چنین چطور می باشد. ما همواره در DCAKALA تمام هم و تلاش مان را به کار گرفته ایم تا بتوانیم ضمن سود آوری کسب که قطعا هدف اصلی ما و هر نماینده فروش دیگری می باشد، رضایت خریدار و مصرف کننده را نیز تا حد ممکن جذب کنیم که هم از تیم ما ذهنیت و خاطره مثبتی برایش بجا بماند و هم برای دفعات بعدی نیز به فکر همکاری با ما باشد. از این رو این طرح یا جشنواره یک ماهه ذیل را بنا کردیم تا هر دو جناح بهره مناسبی از آن ببریم:

نظر کاربران در مورد طرح تعویض آیفون تصویری

برند های شرکت کننده در طرح تعویض آیفون تصویری

حتما همواره دقت نموده اید زمانی که یک مرکز خرید، نمایندگی چند برندی، فروشگاه یا هلدینگ تصمیم به اجرای جشنواره یا طرح میگذارد، آن را با برند های تامین کننده در میان میگذارد و با یک فاصله زمانی از پیش تعیین شده، معلوم می شود کدامین نام ها و تحت چه توافقی آن را در آن طرح یا جشنواره به خصوص همراهی خواهند کرد. در طرح تعویض یک ماهه آیفون قدیمی با آیفون تصویری نو دی سی ای کالا، 2 برند معتبر و مشهور سیماران و سوزوکی شرکت کرده اند و امکان تعویض آیفون های قدیمی سازه شما مصرف کننده گرامی اعم از گوشی صوتی یا مانیتور تصویری و پنل دم دری صوتی یا لنز دار تک واحدی یا چند واحدی، قدیمی یا جدید، سالم یا نا سالم با تمامی انواع مدل های برند های سیماران و سوزوکی مهیا می باشد. 

سوزوکی

شرکتی با برند جهانی که سابقه خوبی در تولید محصولات دربازکن صوتی و تصویری در ایران دارد

سیماران

یکی از قدیمی ترین شرکت ها در زمینه طراحی و تولید در بازکن تصویری در ایران با تنوع خوبی از محصولات

شرایط مشارکت در طرح تعویض آیفون قدیمی با آیفون تصویری نو

برعکس بسیاری از مراکز که برای یک فراخوان مشارکت عمومی ساده، مصرف کننده، خریدار یا بازدید کننده را به مشقت های گوناگون می کشند و به اصطلاح اصلا (User Friendly) نیستند، ما در DCAKALA همه سعی مان بر این بوده که بتوانیم حس تراکنش آسوده را به مشتریان مان القا کنیم. از این رو شرایط تعویض را بر پایه هر قطعه قدیمی (به غیر از سیم و ترانس) یک میلیون ریال تخفیف در خرید هر یک از مدل های آیفون تصویری های سوزوکی یا سیماران می باشد. 

شاید درنگاه اول این طرحی ساده با حداقل تخفیف باشد اما اگر یک ساختمان ده واحدی را در نظر بگیرید که ده گوشی صوتی و یک پنل را قرار است تعویض کند، مبلغی معادل 1.100.000 تومان تخفیف عاید ساختمان خواهد شد که معادل یک دهم کل هزینه خرید آیفون تصویری است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد زمان دقیق، شرایط و چگونگی طرح تعویض آیفون های قدیمی با آیفون تصویری های جدید، با کارشناسان فروش DCAKALA از طریق شماره پنج رقمی 72195-021 تماس حاصل فرمائید.

درخواست تماس برای تعویض آیفون قدیمی با جدید

نوشته قبلی
نوشته بعدی
0 0 امتیاز
امتیازدهی به مقاله
اشتراک گذاری
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
آخرین ها
جدیدترین بیشترین آرا
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
رضا کاویانی تبار
رضا کاویانی تبار
4 years ago

جناب مهندس آیفون ما مارک یورمیت urmet هستش آیا باز هم همین قابلیت تعویض را دارد یا نه ؟؟
ممنون از شما

1
0
فکر شما را دوست دارم ، لطفا نظر دهیدx