قفل برقی مناسب درب های نفررو و جک پارکینگی

همانطور که می دانید این محصول برای اماکنی که نیاز به امنیت بیش تر دارند مورد استفاده قرار می گیرند، البته این امر که قفل برقی را افرادی مثل کودکان نمی توانند به سادگی باز کنند در اماکن و موقعیت های زمانی مختلف می تواند حائز اهمیت باشد. اگر تقسیم بندی قفل برقی را به دو شکل قفل برقی نفررو و قفل برقی جک درب پارکینگ در نظر بگیریم، بدیهی است که فاکتور میزان تردد از درب پارکینگ اهمیت پیدا می کند. به طور کلی معروف ترین مدل های قفل برقی دو دسته قفل برقی کله گاوی و قفل لاکپشتی تلقی می شوند که در ادامه مطلب به بررسی بیش تر آنان خواهیم پرداخت.

قفل برقی کله گاوی

حتما می دانید که سارقین هر روزه به دنبال شیوه ی جدیدی از سرقت هستند. قفل های زنجیری که در گذشته بر روی درب ها نصب می شد نیز از این قاعده مستثنی نیستند. با ارایه قفل های کله گاوی به بازار امنیت درب ها تا حد قابل توجهی افزایش یافت. البته باید توجه داشت که این نوع قفل برقی را در وسط درب پارکینگ نصب نکنیم چرا که با فشار به دو لنگه درب امکان باز شدن آن وجود دارد. ناگفته نماند که مکان مناسب قفل های کله گاوی در بالا و یا پایین درب پارکینگ و وابسته به چهارچوب درب می باشد.

قفل برقی کلونی

از مزیت های این قفل برقی می توان به امنیت فوق العاده آن اشاره داشت که باعث می شود پس از نصب درب به هیچ عنوان باز نشود. حتی با میزان فشاری که بر اثر تصادف احتمالی به درب پارکینگ وارد می شود این قفل از جای خود حرکت نمی کند. البته لازم به ذکر است که نصب این قفل باید با دقت هر چه تمام تر انجام شود چرا که در صورت بهم خوردن درب در نصب غیر دقیق تا حتی یک یا دو میلیمتر، قفل گیر کرده و کار نمی کند. در ابتدای عرضه ی این قفل برقی استقبال به اوج خود رسید اما با گذشت زمان به دلیل  مشکلاتی از چرخه توزیع در ایران حذف شد و نصاب های درب اتوماتیک کمتر مایل به نصب آن شدند.

قفل های برقی ضامن دار و بدون آن

عموما قفل های برقی در دو نوع ضامن دار و بدون ضامن به بازار عرضه می شود. که نوع ضامن دار با استفاده از یک پایه نگهدارنده به درب نفررو پیچ شده یا جوش می خورد و نوع بدون ضامن عموما برای درب های پارکینگی کاربرد دارد. به طور کلی برای انتخاب قفل برقی به عنوان تامین کننده امنیت انتخاب های چندانی برای شما از لحاظ تنوع وجود ندارد و می توانید با توجه به سابقه برند های ایتالیایی به آن ها رجوع کنید. برند سیزا می تواند جزو انتخاب های شما به عنوان قفل برقی با کیفیت و با دوام به شمار آید.

نوشته قبلی
نوشته بعدی
0 0 امتیاز
امتیازدهی به مقاله
اشتراک گذاری
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
0
فکر شما را دوست دارم ، لطفا نظر دهیدx