اندازه قاب های پنل آیفون تصویری الکتروپیک

قاب پشت پنل آیفون تصویری الکتروپیک

فروشگاه اینترنتی دی سی ای کالا با سابقه درخشان و قابل اعتماد در زمینه ارائه محصولات امنیتی، و الکترونیکی به شرکتی قابل اعتماد و مطمئن توسط شما مشتریان گرامی تبدیل شده است. به همین خاطر بر آن شدیم تا در کنار ارائه محصولاتی با کیفیت به میزان قابل توجهی انواع ویژگی ، خصوصیات، قابلیت ها و نحوه نصب و راه اندازی تمامی تجهیزات برقی را که در جامعه به آسان تر شدن زندگی ما کمک شایانی کرده اند در قالب یک مطلب آموزشی و پژوهشی ارائه دهیم تا کاربر و یا مصرف کننده، مدیریت مناسبی را بر روی قطعات و تجهیزات خریداری شده آیفون تصویری های خود داشته باشد. در این مطلب قرار است به معرفی اندازه پنل آیفون تصویری ایرانی بپردازیم که بیشتر با نام 1086 شناخته میشود. دانستن اندازه پنل نمایشگر رنگی الکتروپیک ویژگی را در اختیار شما قرار میدهد تا اندازه گیری دقیق برای ایجاد فضای جایگذاری محصول از تخریب بیش از حد ساختمان جلوگیری کند و جلوه ایی زیبا و لذت بخشی را به افراد مراجعه کننده ارائه دهد. با مشاهده عکس های قرار گرفته در قسمت زیر شما میتوانید با اندازه هر کدام از پنل 1، 2، 3، 4، 6 واحدی آشنا شوید.

اندازه پنل و قوطی پشت پنل الکتروپیک 1 واحدی

 پنل آیفون تابا یک واحدی عمودی

پنل آیفون الکتروپیک یک واحدی عمودی

اندازه پنل و قوطی پشت پنل الکتروپیک 2 واحدی

 پنل آیفون تابا دو واحدی عمودی

پنل آیفون الکتروپیک دو واحدی عمودی

اندازه پنل و قوطی پشت پنل الکتروپیک 3 واحدی

 پنل آیفون تابا سه واحدی عمودی

پنل آیفون الکتروپیک سه واحدی عمودی

اندازه پنل و قوطی پشت پنل الکتروپیک 4 واحدی

  پنل آیفون تابا چهار واحدی عمودی

پنل آیفون الکتروپیک چهار واحدی عمودی

اندازه پنل و قوطی پشت پنل الکتروپیک 6 واحدی

  پنل آیفون تابا شش واحدی افقی


پنل آیفون الکتروپیک شش واحدی افقی

اکنون با دانستن اندازه های پنل های مختلف آیفون تصویری تابا 1 تا 6 واحدی می توانید پنل مناسب و کاربردی با ساختمان خود را تهیه کنید و یا قبل از تهیه پنل، بتوانید مکان نصب آن را فراهم کنید. 

پنل های بالای 6 واحد نیز اندازه های متفاوتی دارند که به زودی اطلاعات این نوع پنل ها را در سایت قرار می دهیم تا برای نصب این پنل ها نیز اطلاعاتی داشته باشید.

پس منتظر ما باشید.

نوشته قبلی
نوشته بعدی
0 0 امتیاز
امتیازدهی به مقاله
اشتراک گذاری
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
0
فکر شما را دوست دارم ، لطفا نظر دهیدx