جشنواره نصب رایگان آیفون تصویری الکتروپیک – شرایط و زمان جشنواره

شرکت الکتروپیک در میانه تابستان 1402 جشنواره نصب رایگان آیفون تصویری و صوتی را کلید زد که در این طرح همه ی خریداران محصولات پیک می توانند با تماس با خدمات این شرکت از این طرح بهره مند شوند. اما این طرح شامل مواردی هست که در ادامه به آنها می پردازیم.

محصولاتی که شامل نصب رایگان می شوند

در این جشنواره همه ی محصولات صوتی و تصویری الکتروپیک شامل می شوند یعنی از آیفون های ساده گرفته تا آیفون های تصویری گرانقیمت این شرکت به صورت رایگان برای خریداران این برند نصب خواهند شد و این موضوع می تواند در حدود هر واحد 300 هزار تومان در هزینه هر واحد صرفه جویی به عمل آورد و این طرح برای واحد های بالا بسیار تاثیر گذار است و پیش بینی می شود سازندهای واحد های پرتعداد از این جشنواره استقبال کنند.

مواردی که شامل نصب رایگان نمی شود

این طرح صرفا به خریداران پکیج آیفون تصویری الکتروپیک تعلق می گیرد. یعنی اگر خریداری آیفون صوتی یا تصویری 1 واحدی به بالا کامل که شامل پنل، مانیتور و ترانس است خریداری کرد می تواند درخواست نصب رایگان کند  و افرادی که صرفا یک مانیتور یا یک پنل خالی خریداری میکنند از این طرح بی بهره می مانند. اما جشنواره نصب رایگان الکتروپیک صرفا شامل نصب مانیتور و پنل می شود و سیم کشی و احیانا کنده کاری را شامل نمی شود و برای محصولات بالارده که دارای آپشن های نظیر باز کردن درب پارکینگ یا فراخوانی آسانسور و حتی ارتباط داخلی هستند، فعال کردن این آپشن ها شامل هزینه خواهد شد.

نصب رایگان محصولات الکتروپیک

زمان جشنواره نصب رایگان الکتروپیک

شرکت الکتروپیک با تبلیغات وسیع این جشنواره را از ابتدای مرداد ماه استارت زد و زمان پایان آن را آخر مهر ماه تعیین نمود. در این مدت خریداران محصولات الکتروپیک می توانند از نصب رایگان بهره مند شوند. این طرح در اصل جشنواره فروش تابستانه است که نصب رایگان را در خود گنجانده، پس احتمالا مصرف کنندگانی که قبل جشنواره محصولات الکتروپیک را خریداری کرده اند نتوانند از مزایای این طرح برخوردار شوند.

چطور درخواست نصب رایگان دهیم

برای شرکت در جشنواره می بایست در زمان طرح که 1 مرداد تا 30 مهر(تا 18 آبان تمدید شد) است از یکی از نمایندگان یا عاملیت های فروش الکتروپیک محصول مورد نظر را خریداری کرد. تاکید میکنیم اجناس به صورت پک کامل می بایست خریداری شود. برای اینکار می توانید از فروشگاه دی سی ای کالا نیز استفاده کنید.

پس از خرید و دریافت محصول، با شماره 1564 تماس گرفته و به داخلی 1 وصل شوید و به صورت تلفنی درخواست نصب محصولات را نمایید. در حال حاضر این جشنواره تنها برای استان تهران محدود شده و الکتروپیک قول افزودن دیگر شهر ها را نیز داده است.

جشنواره فروش و نصب رایگان الکتروپیک شامل چه محصولاتی می شوند؟

پک های آیفون تصویری و صوتی الکتروپیک از یک واحدی به بالا شامل این جشنواره می شود. مانیتور تکی و یا پنل تکی شامل نصب رایگان خواهد شد.

زمان جشنواره نصب رایگان پیک کی است؟

این شرکت از ابتدای مرداد تا پایان مهر زمان برپایی این جشنواره اعلام نموده و حرف و حدیث هایی نیز در مورد تمدید آن وجود دارد.

چه شهرهایی از جشنواره نصب رایگان الکتروپیک بهره منداند؟

تنها استان تهران از این طرح بهره مند شده و این شرکت در کانال اینستاگرام خود خبر از گسترش آن در جشنواره های آتی نموده است.

چگونه درخواست نصب رایگان آیفون تصویری نمایم؟

پس از خرید محصول در زمان طرح با شماره 1564 تماس حاصل فرمایید و درخواست نصب رایگان کنید.

نوشته قبلی
نوشته بعدی
2 1 امتیاز
امتیازدهی به مقاله
اشتراک گذاری
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
0
فکر شما را دوست دارم ، لطفا نظر دهیدx