کرکره برقی شفاف و انواع آن

کرکره برقی اتوماتیک از نظر جنس و نوع تیغه به انواع مختلفی تقسیم می شوند که با پیشرفت تکنولوژی تغییرات مثبت و ویژه ای داشته اند. کرکره برقی شفاف یکی از جدید ترین نوع کرکره برقی است که در مراکز تجاری و تفریحی لوکس با طراحی و دیزاین خاص استفاده می شود. شفافیت و وضوح تصویر دوطرفه کرکره برقی شیشه ای با توجه به جنس مستحکم آن بسیار حائز اهمیت است که علاوه بر ایجاد امنیت، جذابیت ظاهری بالایی دارد. ساختار تیغه های کرکره شفاف از نانو کامپوزیت و غیر قابل اشتعال بوده و از ورود اشعه های مضر ماورای بنفش نیز جلوگیری می کند.

کرکره برقی شیشه ای در دو نوع: کرکره برقی شفاف زواری و کرکره برقی شفاف لوله ای تولید شده اند و در ضخامت، طول و عرض قطعات با یکدیگر تفاوت دارند.

کرکره برقی شیشه ای

بررسی ویژگی های کرکره برقی شیشه ای

متریال تیغه های کرکره برقی از پلی کربنات به شکل آجر است که با کیفیت و استاندارد مقاومتی بالا در برابر رطوبت، ضربه، دما، حریق هستند؛ ازین رو طول عمر بالایی دارند. کرکره برقی شیشه ای ضد سرقت و دارای تاییدیه پلیس است؛ همچنین ضد اشعه ماورای بنفش بوده و براحتی قابل شستشو و سرویس هستند. کرکره برقی اتوماتیک شفاف با قطعات و ابعاد هم اندازه در رنگ های شیری و دودی و … تولید می شود و به دلیل جنس پلی کربنات وزن سبکی نیز دارد.

ویژگی های کلی کرکره برقی شفاف

  • مقاومت بسیار بالا در برابر ضربات و اشعه ماورابنفش
  • ضد حریق و ضد سرقت
  • مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی از جمله سرما و گرما
  • شستشوی راحت و نگهداری آسان
  • تنوع در رنگ
  • مقاومت در برابر اشعه خورشید

عملکرد کرکره برقی شیشه ای

شاترکرکره برقی شفاف عملکرد بیصدا و سریع دارد، ازینرو توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است.
تیغه ها با شفافیت بالا و وضوح تصویر در رنگ بندی و ضخامت متفاوت طراحی شده اند که با توجه به موقعیت و قیمت مورد نظر انتخاب می شوند. معمولا ضخامت پره های کرکره برقی شفاف تا 6 میلی متر و اندازه هر متر مربع آن با توجه به ضخامت پره ها تا 12 کیلو گرم می باشد.

عملکرد کرکره برقی اتوماتیک شیشه ای

موارد استفاده از کرکره برقی شفاف

کرکره برقی شیشه ای از جدیدترین و پرکاربردترین کرکره های اتوماتیک است که به دلیل ویژگی های خاص و کاربردی نظیر ضد سرقت، ضد ضربه و ضد حریق بسیار مورد توجه قرارگرفته است.
به دلیل شفافیت و دید از بیرون علاوه بر ظاهر زیبا از امنیت بالایی برخوردار است؛ همچنین در حین سرقت، سارقین قابل مشاهده هستند و شرایط راحت تری جهت اطلاع رسانی و پیگیری پلیس فراهم می گردد.

به طور کلی کرکره برقی اتوماتیک شیشه ای در موارد زیر کاربرد دارد:

  • فروشگاه ها و پاساژها
  • در دکوراسیون داخلی ساختمان ها به عنوان پارتیشن
  • بالکن ساختمان ها
  • پارکینگ
  • گلخانه ها جهت صرفه جویی در انرژی

مزایا و معایب کرکره برقی شفاف

کرکره برقی شیشه ای دارای مقاومت کششی بالایی است.

مقاومت ضربه ای بالایی دارند و با وارد شدن ضربه به هیچ عنوان نمی شکنند.

در برابر مواد شیمیایی مقاومت خوبی دارند.

تنها ایراد چشمگیر که بر کرکره برقی شیشه ای می توان گرفت قیمت بالای آن در مقایسه با قیمت سایر کرکره های برقی است که با توجه به کیفیت و جنس پلی کربنات شفاف، ضخامت و وزن تیغه ها متغیر است.

نصب کرکره برقی پلی کربنات شفاف

نصب کرکره برقی شیشه ای با توجه به وزن کم آن بسیار ساده است اما در هنگام نصب نیازمند دقت و تخصص ویژه ایست؛ ازین رو پیشنهاد می کنیم نصب کرکره برقی شفاف را به متخصصان این حرفه بسپارید.

نوشته قبلی
نوشته بعدی
0 0 امتیاز
امتیازدهی به مقاله
اشتراک گذاری
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
0
فکر شما را دوست دارم ، لطفا نظر دهیدx