چه مواردی از جک پارکینگی حتما باید فعال شوند؟

در ابتدا جک درب پارکینگ برای آسایش و راحتی برای باز و بسته کردن درب ماشین رو معرفی شد. ولی هر چقدر که گذشت خریداران به آن سر استفاده از این وسیله که امنیت آن است بیشتر توجه کردند که آیا این که برای سهولت تردد استفاده می شود می تواند امنیت یک ساختمان را نیز تامین کند تا هر کسی به راحتی نتواند از ورودی درب پارکینگ وارد شود. از سوی دیگر بسیاری از جک های کنترلی امکاناتی دارند که میتواند هم از جهت امنیت و هم از دیگر جهات برای مصرف کننده ایده عال باشد که ممکن است هرگز فعال نشود ما در این بخش به معرفی آپشن هایی می پردازیم که بهتر است در هر درب اتوماتیک پارکینگی ای فعال گردند.

تایم اتوماتیک بسته شدن به همراه فست کلوز

این دو بهترین امکانی است که در جک های پارکینگی قرار داده شده و دغدغه خریدار را از بابت باز ماندن درب برطرف می نماید. احتمالا در حال حاضر کمتر جک درب پارکینگی وجود دارد که سیستم بسته شدن اتوماتیک آن غیر فعال باشد و اگر این طور است بهتر است یکی از اولویت ها باشد. اما فست کلوز امکانی فراتر است که چندین سال است در جک های برقی گنجانده شده و امنیت ورودی را تا 95 درصد بالا می برد. این قابلیت به این صورت عمل میکند که به محض ورود و یا خروج خودرو درب را می بندد و دیگر تا پایان زمان تایم اتوماتیک بسته شدن منتظر نمی ماند.

این قابلیت زمان باز ماندن درب پس از عبور خودرو را از بین می برد و کمک بسیاری برای افرادی است که حوصله منتظر ماندن برای بسته شدن درب را ندارند.

تایم پیاده یا تک لنگه

جک پارکینگی مطمئن

در درب های دولنگه چیزی که کمتر استفاده می شود فعال کردن تایم پیاده است که باید روی یک دکمه دیگر روی ریموت کنترل تنظیم شود. این قابلیت برای آن است که اگر ساکنین خواستند برای عبور شخصی یا دوچرخه، موتور یا کالسکه کودک از درب پارکینگ استفاده کنند، تنها یک درب را آن هم به مقداری که لازم است باز کنند و دیگر دو درب باز نشود که استهلاک سیستم بالا رود و زمان بالایی صرف باز و بسته شدن درب صرف شود.

فشار پشت جک

در خیلی از جکهای پارکینگی قابلیتی به نام فشار پشت جک دارد. این قابلیت به این صورت عمل کرده که پس از بسته شدن درب به صورت کامل یک فشار نهایی آورده که درب کاملا تحت فشار قرار گرفته و به هیچ عنوان حتی میلیمتری باز نگردد. این قابلیت برای دربهای تک لنگه که جک قادر نیست قدرت کافی را برای بستن قفل برقی اعمال نماید بسیار کاربردی خواهد بود.

سافت استارت

این قابلیت هم آمد تا جلوی آسیب به چرخ دنده های جک را در زمان شروع به کار بگیرد اما ما در کمتر کاری دیده ایم که این از آن استفاده شود. سافت استارت باعث مشود جک شروع به کار آرامی داشته باشد و سپس با همه توان درب را باز یا بسته کند و این آپشن برای درب هایی که استاندارد نصب نشده اند و به صورت استپ استپ بسته می شوند معجزه میکند.

فشار قفل برقی

اگر روی درب پارکینگ قفل نصب شود، ممکن است گاهی درب در هنگام باز شدن به مشکل بخورد و آن هم به علت باز نشدن زبانه قفل برقی است. علت این موضوع این است که قفل برقی تحت فشار قرار گرفته و زبانه آن مجال باز شدن ندارد. برای رفع این مشکل از آپشن فشار قفل برقی استفاده می شود که قبل از باز شدن درب یک فشار اضافه روی درب وارد شود تا قفل برقی به راحتی باز شود.

پیش فلاشر

برای اینکه این قابلیت را در این لیست بگنجانیم کمی دو دل بودیم. اما مواردی را دیدیم که فعال کردن این آپشن ضروری بود ولی انجام نشده بود. قابلیت پیش فلاشر زمانی استفاده می شود که نیاز است قبل باز شدن درب فلاشر چند ثانیه ای با روشن و خاموش شدن هشدار لازم را دهد. این مورد برای اماکنی مورد نیاز است که درب به سمت بیرون باز می شود و پیش فلاشر باعث میگردد در صورتی که اگر فردی یا خودرویی جلوی درب قرار دارد از مسیر باز شدن درب فاصله بگیرد.

اگر شما در زمینه نصب یا فروش جک پارکینگ دستی در آتش دارید احتمالا مواردی است که ما در لیست بالا نگنجاندیم، شما هم میتوانید این موارد را در قسمت نظرات با دیگر مخاطبان به اشتراک بگذارید.

نوشته قبلی
نوشته بعدی
3 1 امتیاز
امتیازدهی به مقاله
اشتراک گذاری
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
0
فکر شما را دوست دارم ، لطفا نظر دهیدx