تعمیر جک درب پارکینگ و روش عیب یابی آن

باز کردن دستی درب پارکینگ برای کسی که عادت کرده با فشردن ریموت درب پارکینگ باز شود واقعا مشقت بار است و زحمت زیادی دارد. در کنار آن زحمت چگونگی باز شدن درب و هزینه های احتمالی تعمیر را باید در نظر گرفت. ما در ادامه توضیحاتی میدهیم که در مرحله اول مشکل را شناسایی کنید و در صورت توان، خود به رفع خرابی و تعمیر جک پارکینگ منزلتان بپردازید.

خرابی جک درب پارکینگ را می توان به دو دسته تقسیم کرد که شناسایی روش اول ساده می باشد.که یکی خرابی با مشاهده آثار فیزیکی است و دیگری خرابی جک بدون آثار فیزیکی می باشد که هر یک را مفصل توضیح می دهیم.

تصمیم شما برای تعمیر جک پارکینگی چیست؟

درخواست راهنمایی تعمیر از سایت
تعمیر جک پارکینگی با راهنمایی از سایت
درخواست آنلاین تعمیرکار
درخواست آنلاین تعمیر درب کنترلی

خرابی جک با مشاهد آثار فیزیکی

مشاهده خرابی جک پارکینگ به صورت فیزیکی

مشاهده آثار شکستگی در بازو جک

اگر بازو جک درب پارکینگ شکسته باشد و یا شفت آن خم شده باشد.در این صورت کار زیادی از دست شما بر نمی آید و می بایست به خدمات یا تعمیر کار جک  خود تماس گرفته تا بازوها جهت تعمیر باز شود.

جوشکاری پایه جک پارکینگ

شکستگی پایه سر جک و ته جک

احتیاط:

قبل از شروع کار برق ورودی به جک پارکینگ را قطع نمایید

این مورد می تواند توسط خودتان یا یک جوشکار مرتفع گردد. شما می بایست ابتدا در صورت دفرمه شدن یا کج شدن پایه ها آن را با ضربه چکش به حالت قبل برگردانید  و پس از تمیز کاری کردن جای جوشکاری بر روی درب، پایه را دقیقا در جای قبلی جوش دهید. این مورد را بدانید که در صورتی که اگر پایه ها دقیقا در جای خودش نصب نشود در زاویه باز شدن درب مشکل جدی ایجاد خواهد شد.

تنظیم پایه های جک پارکینگ

ضربه خوردن درب و آثار فرو رفتگی در آن

اگر بر روی درب جای تو رفتگی یا ضربه دیده اید و جک باز و بسته نمی شود و یا با صدا زیاد کار می کند باز هم به موتور و گیربکس جک آسیب رسیده و می بایست تعمیر کار بازو را باز کرده و مشکل آن را بر طرف کند.

شکستگی یا به سرقت رفتن چشمی یا فتوسل

اولین کاری که می توانید کنید این است که سیم های مثبت و منفی چشمی شکسته یا به سرقت رفته را جدا کرده و با لنت بپوشانید. درب را با کلید خاص کن خلاص کرده و به طور موقت با دست درب را باز و بسته نمایید. سپس یک چشمی جک درب پارکینگ خریداری کرده و با توجه به آموزش های صفحه ی چشمی جک پارکینگی و رفع خرابی آن، فتوسل درب را نصب نمایید.

رفع خرابی چشمی جک درب پارکینگ

ضربه خوردن یا سرقت مدار کنترل یا برد جک پارکینگ

در این صورت نیز کار زیادی برای تعمیر جک پارکینگ از دستتان بر نمی آید. اما اولین کاری که می توانید انجام دهید این است که برق ورودی 220 را به این برد قطع کنید تا مانع برق گرفتگی کسی شوید. سپس با تعمیرکار جک درب تماس بگیرید تا مدار شکسته را بررسی یا یک مدار جدید جایگزین کند.

دیدن دستکاری افرد غیر فنی که به تازگی با مدار کنترل یا جک درب پارکینگ کار کرده اند

بسیار پیش آمده که افراد ساختمان جهت ست کردن ریموت بدون آگاهی کافی درب مدار کنترل جک درب پارکینگ را باز کرده و ریموت های کد شده را به اشتباه پاک میکنند و یا تنظیمات جک را بهم می ریزند. اگر تنظیمات بهم ریخته باشد و جک درست باز و بسته نشود به دلیل گسترده بودن انواع جک این بخش هم باید با تعمیر کار جک پارکینگ تماس بگیرید ولی اگر ریموت ها پاک شده باشد ما مقاله های زیر را قبلا تهیه کرده ایم.

خرابی جک بدون مشاهده دلیل و آثار فیزیکی

خرابی جک بدون مشاهده آثار فیزیکی

این مورد شاید کمی گیج کننده تر از مورد اول باشد و شما نشانه ای از دلیل خرابی نخواهید یافت. پس در ادامه سعی می کنیم به ترتیب همه ی موارد خرابی و روش تعمیر جک درب پارکینگ را بازگو کنیم.

باتری ریموت تمام شده یا کد ریموت شما پاک شده است

علائمدرب باز نمی شود
تعویض باتری ریموت درب پارکینگ

در صورتی که همه ی واحد ها ریموت شان کار می کند و تنها با ریموت شما درب باز نمی شود، پس مشکل از ریموت شماست. اول LED روی ریموت چک کنید. در صورتی که آن LED روشن نشد یا کم سو بود، باتری را تعویض کنید. با تعویض باتری ریموت کار می کند و نیاز به تعریف دوباره کد نیست. گاهی ممکن است با زمین خوردن یا به صورت اتفاقی با دست خوردن ریموت بلوتوثی، ریموت ها کد پرانده و نیاز به ست کردن دوباره ریموت باشد که ما در بالا روش های ست کردن را آموزش دادیم.

قطع شدن برق ساختمان یا برق ورودی مدار کنترل تعمیر جک پارکینگ

علائمدرب باز نمی شود

اولین کاری که بعد باز نشدن درب پس از مشاهده فیزیکی جک و درب پارکینگ می بایست انجام داد، چک کردن برق ورودی است. ممکن است در آن ساعت که شما می خواید از درب تردد کنید برق آن منتطقه قطع شده باشد و اگر رق ساختمان وصل بود فیوز مربوز به خروجی به جک پارکینگ را چک کنید که آیا برق ورودی دستگاه وصل است یا نه. در صورت قطع بودن برق با احتیاط آن را وصل کنید و اگر فیوز دوباره پرید، به این معناست که سیستم جک پارکینگی شما در جایی اتصالی دارد و چون شما با برق 220 ولت کار دارید پیشنهاد می کنیم به تعمیر کار جک پارکینگ تماس بگیرید.

خرابی چشمی درب پارکینگ

علائم درب باز و بسته نمی شود و یا درب باز شده و بسته نمی شود

خرابی چشمی یکی از خرابی های مرسوم است که حدودا 1.3 تعمیرها را شامل می شود. بهترین حالتی که می توان متوجه خرابی چشمی شد این است که درب پارکینگ باز شده و دیگر بسته نمی شود. در برخی از جکهای پارکینگی با خرابی چشمی درب پارکینگ به طور کلی از کار می افتد. یکی از راه های دیگر شناسایی خرابی چشمی این است که به چشمی ها نزدیک شوید و دستتان رو در جلو چشمی بالا و پایین کنید. اگر صدای تیک تیک نشنیدید، چشمی خراب است. در مواقعی که صدای تیک تیک هم آمد ممکن است گاها چشمی یا ورودی آن در مدار کنترل خراب شده باشند. پس بهتر است در این مورد مقاله چشمی جک پارکینگی و رفع خرابی آن را بخوانید.

خرابی موتور بازوها و یا قطعی سیم و تعمیر جک پارکینگ

علائمیک یا هر دو بازو کار نمی کند

گاهی ممکن است یک بازو باز شده و دیگری کار نکند. یا آن بازوی دربی که رو قرار دارد کار نکند و از موتور درب زیری صدای کار کردش بیاید.

احتیاط:

در این قسمت چون با برق 220 ولت سرو کار داریم بهتر است از متخصصین این حوزه یا برق کاران کمک گرفته شود

سریعترین راه تست این است که اگر بازو 220 ولت است به وسیله خازنی که در مدار کنترل وجود دارد، آن را مستقیما به برق بزنیم و اگر بازو کارکرد دو دلیل بیشتر برای کار نکردن جک وجود ندارد. یکی این که کابل خروجی تا جک قطعی داشته باشد که با تعویض سیم مشکل حل می شود و یا این که رله خروجی از مدار خراب شده باشد که برد جک پارکینگ باید تعمیر گردد.

حال اگر جک را مستقیما به برق وصل کردید و بازوها کار نکردند می بایست سیم فابریکی خروجی جک را نیز دقیقا چک کرد که اگر آن هم قطعی نداشت، خود بازو مشکل دارد که باید جهت تعمیر یا گارانتی به شرکت خدمات دهنده ارسال شود.

قطع شدن سیم ها

علائم از کار افتادن سیستم یا کار نکردن فلاشر یا بازوها

یکی دیگر از مشکلات شایع قطعی سیم به دلیل عدم کیفیت آن یا قطع شدن به دلیل نصب نا صحیح یا دستکاری است. اگر سیم خروجی به چشمی ها قطع شده باشد جک کار نمی کند که ما در قسمت های قبل توضیح اش را جهت تشخیص و تعمیر جک پارکینگ دادیم و همچنین قطع شدن سیم بازو ها باعث از کار افتادن هر یک از بازو ها می شود که آن را نیز در پاراگراف قبل توضیح دادیم.

یک نکته ای که در این قسمت باید به ان اشاره شود این است که در اکثر جکها سیم از زیر بازو خارج می شود و برخی نصابها فضای لازم را برای آن سیم در نظر نمی گیرند. این مورد باعث می شود با کارکرد جک با گذشت مرور زمان سیم زیرین ساییده شده و یا از داخل پاره شود.

اگر مشکل ایجاد شده ،در این مطلب وجود ندارد و یا شما نیاز به پشتیبانی دارید می توانید با کارشناسان دی سی ای سرویس تماس بگیرید.

خدمات: 72195-021 داخلی 110
09125545837

اختلال کارکرد بر اثر سنسور تشخیص مانع

علائم درب هنگام کارکرد ناگهان ایستاده یا پس می زند

گاهی پیش می آید درب هنگام باز و بسته شدن در جایی ایستاده و یا به طرف عکس چند سانتیمتر برگردد. این مورد میتواند بر اثر سفتی در بسته شدن درب یا تنظیم اشتباه در قدرت سنسور تشخیص مانع باشد. برای رفع خرابی ابتدا بازو ها را خلاص کرده و درب را با دست باز و بسته نمایید و اگر در جایی مشکلی در روان بودن حرکت دیدید باید مشکل را خودتان یا به کمک آهنگر حل کنید.

اگر درب پارکینگ با دست به راحتی باز و بسته شد پس باید از طریق منو برد جک پارکینگ حساسیت سنسور تشخیص برخورد را کمتر کنید تا این مورد بر طرف شود.

اختلال در اختلاف دو لنگه و روش تعمیر جک پارکینگ

علائم درب به هم گیر کرده و یا درب رویی جلوتر بسته می شود

در این حالت که دربها موقع باز و بسته شدن روی هم گیر میکند و یا در زمان بسته شدن درب رویی، جلو می افتد. برای حل و تعمیر جک پارکینگ می بایست از منو تنظیمات جک خود اختلاف زمان بسته شدن و یا باز شدن را بالا ببرید تا مشکل بر طرف شود.

اگر قبلا این مشکل را نداشته اید و جدیدا با این مشکل روبرو شده اید، دو احتمال وجود دارد که شاید لولای یکی از دربهای شما سفت شده باشد که با روغن کاری بر طرف می شود یا موتور یکی از دربها ضعیف شده و سرعتش کم شده که باید در نهایت تعمیر شود.

مشکل در میکروسوئیچ

علائم درب در انتها موقع باز یا بسته شدن بایستاد و یا به عکس برگردد
تنظیم میکروسویچ بازو جک پارکینگ

این مورد تنها در جک درب پارکینگ میکرو سوئیچ دار دیده می شود (مثل جک های بی اف تی ایتالیا) که در هنگام بسته شدن درب بسته شده اما مگنت میکروسوئیچ تحریک نشود. در این صورت درب ها ایست کرده و به عکس حرکت می کند. این مشکل موقع باز شدن هم می تواند ایجاد گردد. برای تعمیر جک پارکینگ باید به روش زیر عمل کنید.

از زیر جک میکروسویچ را به سمت وسط شفت سوق دهید و با بازو بسته کردن جای آن را تنظیم کنید. اگر با تغییر جای میکروسوئیچ همچنان مشکل پا برجا بود سیم هایش را از روی بازو چک کنید که قطع نشده باشد. اگر قطعی نیافتید، مدار کنترل را باز کنید و از روی مدار مسیر آن را تا جک چک کنید و اگر قطعی داشت با تعویض سیم مشکل را بر طرف کنید در غیر این صورت کار کمی سخت می شود.

جای دو بازو چپ و راست را عوض کنید و دوباره میکروسویچ ها تنظیم کنید. اگر مثلا جک سمت چپ خراب بود و با جابجاییش به سمت راست آنجا هم ایراد داشت نتیجه می گیریم جک خراب است و اگر دوباره جک سمت چپ به مشکل خورد می بایست برد برای تعمیر برای گارانتی و خدمات فرستاده شود.

خرابی ریموت یا رسیور و تعمیر جک پارکینگ

علائمدرب خود به خود باز و بسته می شود

یکی دیگر از موارد شایع در تعمیر جک درب پارکینگ این است که در ساعاتی از طول شبانه روز درب پارکینگ بی دلیل باز شده و امنیت خانه را به خطر بیاندازد. طبق آمار ما بیشترین علت مشکل در سهل انگاری و عدم دقت ساکنین همان ساختمان است. بارها دیده ایم که افراد ریموت را به کودکشان داده و کودک از سر کنجکاوی دکمه ها را می فشارد، در مواردی اگر کودک کوچکتر باشد با قرار دادن ریموت به دهانش و خیس شدن ریموت و برد داخلی اش ممکن است آن ریموت در حالت دائم کار قرار گرفته و درب دائم باز و بسته شود. در موارد اندکی کیفیت پایین ریموت باعث می شود که شرجی بودن هوا باعث اتصال دکمه و ارسال فرکانس در باز شدن درب گردد.

خرابی ریموت درب پارکینگ

پس خیس شده ریموت به هر دلیلی ممکن است باعث ارسال فرکانس و اختلال باز و بسته شدن درب شود. دلایل دیگر که احتمالش بسیار کمتر است این است که رسیور یا گیرنده ریموت خراب شده باشد و بی دلیل رله اش عمل کند و دیگری هم فرکانس شدن ریموت همسایگان با جک پارکینگی خانه اتان باشد که احتمال بسیار پایینی دارد.

پس برای شناسایی و تعمیر این مورد ابتدا تک تک ریموت های واحد چک شود و در صورتی که همه سالم بودند، یک بار همه ریموتها از حافظه رسیور پاک شده و دوباره مچ شوند و اگر باز مشکل پا برجا بود احتمال فراوان رسیور جک باید تعویض گردد.

اگر جک درب پارکینگ شما اشکالی دارد که ما در اینجا ذکر نکرده ایم در قسمت نظرات آن ایراد را بنویسید تا کارشناسان ما مشکل را مو شکافی کنند.

با زدن ریموت درب باز نمی شود. باید چه طور درب پارکینگ را باز کنم؟

سریع ترین راه این است که از کلید خلاص کن جک برای باز کردن درب استفاده کنید. دقت کنید که اگر درب پارکینگ مجهز به قفل برقی بود اول آن را باز کرده و بعد جکها را باز کنید.

درب باز مانده و بسته نمی شود. درب هم به دیوار چسبیده و دسترسی برای خلاص کردن ندارم. چه کنم؟

به احتمال بسیار فراوان چشمی جک پارکینگ شما خراب شده است. اول کاور رویی چشمی را تمیز کنید و اگر مشکل حل نشد. به کنار در رفته و دست خود را به پین جلو جک که به پایه روی درب نصب شده برسانید تا با ضربه آن را خارج کنید. درب را آزاد کرده و ببندید و مراحل چک کردن چشمی را مطابق این مقاله پیش بگیرید.

روی جکها و مدار کنترل شماره برای تعمیر جک خورده آیا آنها قابل اطمینان هستند؟

بسیاری از این برچسب ها از طرف اشخاص ناشناس و به واسطه مشاهده کنترل گاز یا برق و آب بر روی جکهای شما نصب شده اند. اگر از هویت برچسب ها اگاه نیستید، به هیچ وجه به آنها اطمینان نکنید چرا که یک مشکل کوچک را با هزینه ای بالا انجام خواهند داد.

نوشته قبلی
نوشته بعدی
1 1 امتیاز
امتیازدهی به مقاله
اشتراک گذاری
اطلاع از
guest
66 دیدگاه
آخرین ها
جدیدترین بیشترین آرا
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
محمد
محمد
3 years ago

این مطلب خیلی خوب و کامل بود. اما واقعا با عمل فاصله داره. من سالهاست تعمیر جک پارکینگ رو انجام میدم و با این تجربه گاها تو بعضی از خرابی ها واقعا به مشکل می خورم. مثلا شده در پارکینگ باز نشده، همه چیز رو چک میگردم اوکی بود. ولی در باز نمیشد. در آخر متوجه شدم سیم یه جوری از تو قطع شده که موقع هایی وصل میشد و آدم رو گمراه میکرد.
این داستان توچشمی هم می افته و خرابی می تونه از چشمی، سیم و کنترل باکس باشه که باید تک تک تست بشه. مصرف کننده فقط قادر تشخیص بده باتری ریموتش خراب شده و به نظرم این مقاله بیشتر به درد همکارا می خوره.
کسایی که جک پارکینگ هم دارن باید یه نصاب معتمد پیدا کنن که وجدان داشته باشه و گوش نبره. به اینها هم که برچسب میچسبونن رو جک اصلا اعتماد نکنین. یا علی

صادقی
صادقی
3 years ago

جک پارکینگ ما صبح ها با مشکل روبرو میشه. یه موقع ها باز میشه بسته نمیشه. شما نوشتین از چشمی جک پارکینگ هست اما نصاب امده میگه همه چیز سالمه.
البته ساعتی که نصاب میاد جک کار میکنه. یه راهنمایی کنید لطفا

فرید
فرید
3 years ago

جک ما سیماران ایتالیاییه چند وقتی هست یه یه مشکلی پیدا کرده که تعمیر کار جک پارکینگ اوردیم اما نتونست مشکل رو حل کنه. چشمی جک رو عوض هم کرد درست نشد.
مشکل جک پارکینگ ما اینه که یه بار باز و بسته میشه قاطی میکنه وسط راه وا میسته. برق به جک میرسه چک کردیم اما کار نمیکنه. لطفا زود جواب بدید

علی محمدی
علی محمدی
2 years ago

جک ما از نوع ویرو viru هست و جدیدا با فشار دست از بیرون بدون کنترل باز می شود. با ریموت هم باز و بسته می شود. چکار کنیم.

کوروش
کوروش
2 years ago

با عرض سلام و وقت بخیر یکی از بازوهای پارکینگ دچار مشکل شده انگار خلاص شده یکمی کار میکنه و نصفه باز میمونه صدا هم میاد ولی ثابت میمونه میشه لطفا تعمیرکار خوب و منصف معرفی کنید با تشکر

حسین
حسین
2 years ago

سلام جک ما اسمش یال هست درب دو لنگه
مدتیه‌ که درهنگام‌ بسته شدن جک قفل برقی قفل نمیشه ولی بصورت دستی بسته میشه قفل
و موقعی که جک بسته میشه ،دربی که قفل برقی بهش گیره کامل میبنده ولی درجا حدود دو الی سه سانت فاصله میگیره و باز میشه حتی فشار نهایی رو فعال کردیم و زمان بسته شدن رو افزایش دادیم ولی بازم حل نشد
لطفا راهنمایی کنید مشکل چیه
قبلا هم از بیرون به در ضربه وارد شده

Last edited 2 years ago by حسین
محمد حسن زاده
محمد حسن زاده
11 months ago
پاسخ دادن به  مسلم زمانی

سلام. دقیقا مشکلی که گفتن رو من هم دارم. ببینید مثلا درب پارکینگ رو میبندم خود به خود بعد از چند دقیقه یا گاها بعد از چند ساعت لنگه دوم باز میشه چند سانتی و زنگ میزنن بهم که درب باز شده یه مقدار..بعدشم وقتی اینجوری باز میشه یه مقدار با فشار دست درب باز میشه و در حدی باز میشه که آدم میتونه رد بشه از درب…منم فشار نهایی رو فعال کردم ولی بازم بعد مدتی باز میشه چند سانت درب…لنگه درب شماره یکم این مشکل رو نداره…بارازنته هستش جک دربم

محسن
محسن
2 years ago

سلام
جک درب ما برای سیماران و ایتالیایی هست، ایراد اولش که مدتیه پیدا کرده اینه که یک لنگه تا آخر باز نمیشه و اگر زاویه گردشش رو نود درجه در نظر بگیریم حدود ۷۵ یا ۸۰ درجه بیشتر باز نمیشه، دوم سرعت باز و بسته شدنشون خیلی کمه و آهسته باز و بسته میشن میشه لطفا راهنمایی کنید؟

Last edited 2 years ago by محسن
رضا
رضا
2 years ago

سلام درب پارکینگ ما هم یک لنگه اش کامل باز نمیشه و موقع بسته شدن هم کوبیده میشه مشکلش چیست چکار باید کرد

غلامعلی
غلامعلی
2 years ago

جک سیماران اس.۴ نصب کردم اول باید درب ۱ باز بشه بعد درب ۲ برعکسه سیم‌های موتور رو هم جابجا میکنیم فرقی نمیکنه علتش چیه

حسین علیزاده
حسین علیزاده
2 years ago

سلام
جک درب پارکینگ ما مدل سیماران هست 220ولت من همسایه طبقه اول هستم صدای موتور جک زیاده و ما خواب راحت نداریم راه حلی برای کم کردن صدای موتور وجود نداره؟

غلام علی
غلام علی
2 years ago

سلام جک سیماران اس۴ نصب کردم همه چیزش درست کار می‌کنه ولی وقتی ماشین رو میبرم داخل در رو می‌بندم بعداز یکی ۲ساعت بعد خودش اتومات به مدت ۵ تا ده ثانیه موتور کار می‌کنه و خاموش میشه واین کار هر دو ساعت تکرار میشه …در بست هست پدر حالت بسته موتورهابصورت جام کار می‌کنه و خاموش میشه

ساریخانی
ساریخانی
2 years ago

سلام وخسته نباشید جک سیماران اس۴ نصب کردم راحت باز و بسته میشه ولی در رو که می‌بندم بعداز ۲ساعت موتور شروع به کار می‌کنه بمدت ۵تا۱۰ ثانیه در حالی که در کاملا بسته هست..موتورها بصورت جام کار میکنن واین مسئله هر ۲و۳ ساعت تکرار میشه و اینجوری فشار به جک میاد میترسم بسوزه

غلامعلی
غلامعلی
2 years ago

ممنون از راهنمایتون

محمد
محمد
2 years ago

سلام
مدل جک ما یال است. تقریبا 3 ماه است که این جک را نصب کرده ایم ولی بعضی اوقات درب به صورت خود به خودی باز می شود.نصاب هم که ازش خریداری کرده بودم اومد یکبار برد جک را ریست کرد باز مشکل تکرار شد. مجددا تماس گرفتم اومد گفت شاید به خاطر چشمی ها باشه و چشمی ها را از کار انداخت. ولی به نظرم کاری به چشمی نداره باز شدن درب؟می خواستم یک راهنمایی بکنید ببینم علت چی میتونه باشه؟؟؟
و همچنین گفت اگر مجددا باز شد باید یک برد 315 بگذارین سر راه برد خودش که 413 است. و گفت هزینه این با منه؟؟؟ و می خواستم ببینم هزینه این واقعا با منه یا با خودشه؟؟؟

فتح آبادی
فتح آبادی
2 years ago

سلام
جک تابا دارم
مدتی در روز (نه در شب )بعضی وقت ها درب ۲ تا نینه باز میشه و متوقف میشه .
تو شب این اتفق
اق نمی یفته فکر کردم مربوط به افتادن تور خورشید به سنسرهاسا که سنسور ها را در تنظینات غیر فعال کردم ولی باز هم بعضی وقت ها این جوری میشه.
ضمنا آیا جک تابا این امکان د
را داره که فقط با ریموت باز و با ریموت بسته بشه و بسته شدن اتومات نباشه؟

فتح آبادی
فتح آبادی
2 years ago
پاسخ دادن به  مسلم زمانی

متشکرم
وقتی درب تا نیمه باز میشه دیگه صدایی از موتور نمی آید.مشکل بازو ها یعنی موتور مشکل داره؟

فتح آبادی
فتح آبادی
2 years ago
پاسخ دادن به  مسلم زمانی

جناب زمانی متشکرم از توضیحاتتون
فقط این موضوع را اعلام کنم که درب ها هیچ وقت به خودی خود باز نمیشن وقتی با ریموت درب را باز می کنم یکی از درب ها تا نیمه باز میشه اونم بعضی وقت ها صبح ها .

محمد حسن زاده
محمد حسن زاده
11 months ago
پاسخ دادن به  مسلم زمانی

چه مشکلی؟ دنده های بازویی هرز شده؟؟مشکل دیگه ای چی میتونه داشته باشه بازو؟

باقری
باقری
2 years ago

سلام
درب ریموتی مجتمع ما بی آف تی ایتالیا هست موقع بارندگی از فاصله نیم متری جعبه کنترل عمل می‌کنه ولی بعد از بارندگی مشکلی نداره جعبه کنترل هم در معرض باران هست علت را لطف بفرمایید تشکر

مهدی
مهدی
2 years ago

سلام با توجه به اینکه شما کاره تعمیرات میکنید الان تو این بازار چه برندی بخریم که خرابیش کمتر باشه برای آپارتمان منزلی با درب که سه لنگه لولا داره
با تشکر

امید روان بخش
امید روان بخش
2 years ago

سلام وقتتون بخیر ،جک پارکینگ بنده پورتوریکو هست امروز مشکلی پیش اومده درب اول موقع بسته شدن کامل بسته نمیشه تقریبا ۱۰ سانت باز میمونه که درب دوم بهش فشار میاره که بسته نمیشه و این مشکل فقط موقع بسته شدن هست،و با کلید جک رو خلاص مردم کامل بستم باز بعد از بازو بسته شدن درست نشد و باز میمونه نه مانعی جلوش هست نه درب مشکل داره لطفا راهنمایی کنید ممنون میشم

آکو جک
آکو جک
2 years ago

ممنونم از توضیحات زیبا شما من هم از همکاران شما در سایت تعمیر جک آکو جک هستم . خیلی خوشحالم که تونستم با شما آشنا بشم .

سعید
سعید
1 year ago

سلام ما مارک ویرا داریم .فیوز روی برد مدام میسوزه دلیلش چی میتونه باشه نصاب آوردیم فیوز عوض کرد بازم سوخته

هادي بخشی
هادي بخشی
1 year ago

با عرض سلام و ادب خواستم علت اینکه وقتی از خلاص کن استفاده می‌کنیم بازوهای جک خلاص می‌مانند و قفل نمیشه تا وقتیکه با پیچ گوشتی یا وسیله دیگری محور درون پوسته رو ضربه نزنیم قفل نمیشه چیکارش کنیم

سید عابد حسینی
سید عابد حسینی
1 year ago

با سلام یکی از بازوها باز می شود ولی بسته نمی شود

علیرضا
علیرضا
11 months ago

سلام ، جک مدل کالیپسو هست و قدرت بسته باز شدن جک خیلی پایینه و با دست راحت میشه نگش داشت ولی قدرت بسته شو خیلی زیادی داره
خواستم مشکلات احتمالی که برای جک پیش اومده و بدونم ممنون
زمان بازشو بسته شو جک تنظیم است

یدالله
یدالله
10 months ago

با سلام مدل جک بازویی من prastel 400 هست دو روز میشه نصب شدهه اما امروز (PH) روی برد نشون داده میشه و نمیدونم چه کار باید کرد ممنون میشم راهنمایی کنید.

علی علوی
علی علوی
10 months ago

سلام لطفا راهنمایی بفرمایید ،موقع بسته شدن درب یکی از لنگ های درب سفت بسته نمیشه یعنی با کمترین هول لنگه درب باز میشه.

محمد مزیدآبادی
محمد مزیدآبادی
10 months ago

جک درب پارکینگ ما برند Faac ایتالیایی است و برد مدار کنترل رامونا است. مشکلی که اخیرا پیش آمده، یک لنگه درب با سرعت و ضربه زیاد باز و بسته می شود که باعث ترک زدن محل جوش جک به درب شده است. از تعمیرکار خواستیم تا سرعت درب را کمتر کند که برای یک لنگه درب سرعت بدون هیچ مشکلی تنظیم می شود ولی برای لنگه دیگر، مدار کنترل خطا می دهد و درب تنظیم نمی شود.

محمد مزیدآبادی
محمد مزیدآبادی
10 months ago
پاسخ دادن به  مسلم زمانی

سلام مجدد
مجموعه شما این کار را انجام می دهد؟

گل کار
گل کار
8 months ago

دربا جک برقی موقع بسته شدن خیلی محکم می کوبه .

Yadollah
Yadollah
8 months ago

سلام،برند جک میلان هست
مشکل من اینه که گاهی وقتها،قفل برقی وسط دو لنگه هنگام باز شدن درب ها عمل نمیکنه و نمیزاره دربها باز بشه،میتونید بگید مشکل از چیه؟

کیانی
کیانی
8 months ago

سلام خلاص کن جک بازوی یک در عمل نمیکند چاره چیست .سپاس

منصور
منصور
7 months ago

سلام نوع جک ویرا هست
کنار بازوها روغن ریزی داره وروغن گیربکس از گوشه کاسه نمد ها نشتی داره
برای رفع ایراد باید چکار کنم

منصور
منصور
7 months ago
پاسخ دادن به  مسلم زمانی

شهرستان هستیم

سعید
سعید
6 months ago

سلام. لنگه دوم درب پارکینگ منزل ما با فشار کمی که باید به گوشه پایینی درب بیاوریم باز می شود.در غیر این صورت یا باز نمی شود و یا با فاصله 4 تا 5 ثانیه از لنگه اولی درب باز می شود. علت چیست؟ البته گار راهنماییتان را به همراه 09122346392 ارسال کنید بهتر است چون ایمیل من مدتهاست غیر فعال شده.

66
0
فکر شما را دوست دارم ، لطفا نظر دهیدx