آیفون تصویری هوشمند چیست؟

آیفون تصویری از گذشته تا کنون با تغییرات زیادی مواجه شده و با قابلیت های کاربردی بالا با توجه به نیازهای روز دنیا طراحی و ارائه شده اند. در ابتدا تنها در مدل های ساده جهت باز کردن درب ورودی نصب و استفاده می شدند ولی امروزه با استفاده از آیفون تصویری های هوشمند می توان امنیت و مدیریت ساختمان را به راحتی به دست گرفت. آیفون تصویری هوشمند با اتصال به اینترنت و اتصال به گوشی کاربر اطلاعات را بصورت آنلاین در اختیار کاربر قرار داده و زمانیکه در منزل حضور ندارید و مراجعه کننده داشته باشید براحتی از راه دور امکان کنترل درب و ساختمان را خواهید داشت.

عملکرد آیفون تصویری هوشمند

آیفون تصویری هوشمند با داشتن سنسور های حساس حرکتی با حرکت افراد جلوی درب منزل بصورت خودکار شروع به فیلمبرداری کرده و آنلاین با کاربر به اشتراک می گذارد. با این قابلیت شرایط تحت کنترل کاربر بوده و در صورت ایجاد خطر پیگیری لازم انجام می شود. علاوه بر آن با حضور مراجعه کننده و به صدا درآمدن زنگ درب گوشی شما از طرف آیفون تصویری زنگ خورده و از هر کجا که باشید امکان کنترل و باز کردن درب را خواهید داشت.

کیفیت تصویر آیفون هوشمند در شب

آیفون تصویری هوشمند در شب و تاریکی به صورت خودکار چراغ های سنسور را روشن کرده و از طریق اشعه مادون قرمز تصاویر واضح و با کیفیت در شب به نمایش می گذارد. این قابلیت در کنار دزدگیر اماکن امنیت ساختمان شما را بالاتر می برد.

امنیت ساختمان با آیفون تصویری هوشمند

امنیت ساختمان با آیفون هوشمند

امروزه با داشتن آیفون تصویری هوشمند امنیت ساختمان خود را نیز تضمین کرده اید چراکه دستگاه بصورت خودکار از افرادی که به منزل شما نزدیک و قصد ورود دارند فیلم و عکس گرفته و همزمان به شما هشدار می دهد؛ در ضمن اطلاعات در حافظه آیفون ثبت و ضبط می شود تا در صورت نیاز مورد بررسی قرار گیرد. آیفون تصویری هوشمند مجهز به سنسورRIP به شما این امکان را می‌دهد، که با تنظیم برنامه های شخصی این سیستم، زمان دریافت هشدار و شروع به فیلمبرداری را مشخص کنید.

آیفون تصویری هوشمند تب سنج

آیفون تصویری هوشمند

آیفون های تصویری جدید بدون نیاز به لمس فیزیکی صفحه و دکمه ها تنها با سنسور تشخیص با قرار گرفتن شخص مقابل آیفون روشن می شوند و به صورت خودکار زنگ به صدا در می آید. آیفون های هوشمند تب سنج در زمان وقوع کرونا بسیار کاربردی بودند و در صورت داشتن تب و بیمار بودن وی ثبل از ورود به خانه آلارم می دهند تا از ورود افراد بیمار به منزل جلوگیری شود.

باز کردن درب، بدون نیاز به کلید با آیفون هوشمند

آیفون تصویری هوشمند به شما این امکان را می دهد که بدون نیاز به کلید درب ورودی خود را باز کنید. این قابلیت در مواقعی که کلید را در منزل جا گذاشته اید و یا گم کرده اید بسیار کاربردی است و دیگر نیازی نیست مدت ها پشت در بمانید؛ تنها کافیست با کدهای از قبل تعیین شده در آیفون تصویری با اتصال به بلوتوث و یا QR code درب را باز کنید.

ذخیره سازی اطلاعات آیفون تصویری هوشمند

از قابلیت های مهم و ویژه آیفون تصویری هوشمند ذخیره سازی اطلاعات است که با پشتیبانی کارت حافظه یا در فضای ابری فیلم و عکس گرفته شده را ذخیره و ثبت می کند. در بعضی از مدل‌ها فضای ذخیره سازی ابری برای چندین ساعت رایگان می‌باشد، البته این زمان قابل ارتقا و تمدید است. همچنین جهت ارتقای فضای ذخیره سازی نیز می توان از کارت حافظه با حجم بالاتر استفاده کرد.

نوشته قبلی
نوشته بعدی
0 0 امتیاز
امتیازدهی به مقاله
اشتراک گذاری
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
0
فکر شما را دوست دارم ، لطفا نظر دهیدx