معرفی روترهای Fritz box جایگزین مرکز خانه هوشمند

Fritz box ادعا دارد که با کنترل چراغ ها، گرمایش، پریزها یا کرکره ها با رادیو به هوشمند سازی خانه کمک بسزایی می کند. از 150 نوآوری که سازنده وعده داده است، بسیاری از آنها به کنترل خانه مربوط می شوند که در اینجا در مورد آن صحبت می کنیم. با دو محصول جدید از Fritz box جهت هوشمند سازی خانه آشنا می شویم.


لامپ های LED جایگزین نور طبیعی


لامپ‌های Dect در Fritz box می‌توانند در صورت تمایل از سیستم عامل جدید Fritz OS برای شبیه‌ سازی طلوع یا غروب استفاده کنند. آنها به مدت 15 دقیقه به آرامی نور را کم یا زیاد می کنند و به طور مداوم دمای رنگ خود را تغییر می دهند – از قرمز تیره نارنجی به سفید گرم روشن، یا برعکس. این ترفند به برخی از افراد کمک می کند تا بیدار شوند یا به خواب بروند.

معرفی محصولات جدید هوشمند سازی خانه
محصولات جدید معرفی شده جهت هوشمند سازی خانه


سنسورهای تشخیص تهویه


این سنسور را می‌توان آن به زیبایی و با صرفه‌جویی در فضا نصب کرد. تا کنون، این سنسورها در فریتز باکس فقط لامپ ها و سوکت ها را بررسی کرده اند که کنترلرهای رادیاتور نیز به آن اضافه شده است.
این سنسور کنترل دما در زمان هایی که سیستم گرمایش کمی دورتر از پنجره قرار گرفته باشد مفید است و تهویه اتاق را با فرستادن سیگنال تغییر می دهد. زیرا هر چند دقیقه یکبار از Fritz box می پرسد که آیا تغییر دما مورد نظر است یا خیر. زمان پاسخ را بین یک تا 4 دقیقه به طول می انجامد بسته به اینکه آیا پنجره درست قبل یا بعد از بازه زمانی رادیویی منظم کنترلر باز شده باشد. همچنین در زمستان در صورت باز بودن پنجره با تشخیص سریع کنترلر، به سرعت کاهش دما را تشخیص داده و به آن واکنش نشان می دهد. در منوی کنترلر می‌توانید حساسیت را تنظیم کنید و برای چند دقیقه عملیات گرمایش قطع شود.

نوشته قبلی
نوشته بعدی
0 0 امتیاز
امتیازدهی به مقاله
اشتراک گذاری
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
0
فکر شما را دوست دارم ، لطفا نظر دهیدx