چشمی دیجیتال آمازون معرفی شد

کمپانی Ring که یکی از شرکتهای زیر مجموعه آمازون می باشد، چشمی دیجیتال جدیدی را معرفی نموده که قابلیتهای جالبی را به همراه دارد. این چشمی دیجیتال آمازون به مانند اکثر چشمی های درب دقیقا در محل سوراخ چشمی معمولی نصب می گردد و نیاز به سوراخ کاری یا سیم کشی خاصی ندارد.

این محصول دارای یک باتری قابل شارژ می باشد که به راحتی می توان با کابل مخصوص خود شارژ شود. چشمی دیجیتال آمازون دارای یک دوربین با کیفیت 1080 است که تصویر بسیار شفافی را دریافت و پخش می نماید. سنسور های مختلفی روی این محصول کار شده که سنسور دید در شب به همراه LED دید در شب از جمله آنهاست. اما جالبترین سنسور روی این چشمی دیجیتال آمازون، سنسور تشخیص حرکت می باشد که قادر است از فاصله چند متری حرکت را شناسایی و دستگاه فعال شود. بجز این قابلیت اگر کسی عادت داشته باشد که به صورت سنتی روی درب بکوبد، این محصول فعال شده و صاحب خانه را آگاه خواهد کرد

چشمی دیجیتال جدید شرکت رینگ

اتصال به وای فای و انتقال تصویر

یکی از بهترین قابلیتهای این چشمی دیجیتال آمازون اتصال بیسیم آن به وای فای به مودم و انتقال تصویر به گوشی صاحب خانه است. به این معنی که اگر کسی جلو درب بیاید و زنگ یا درب بزند، گوشی صاحب خانه زنگ خورده و می تواند با شخص جلوی درب صحبت کند. البته می توان از قابلیت تشخیص حرکت نیز بهره برد تا در صورتی که حرکت مشکوکی جلوی درب انجام شد، به تلفن همراه صاحب خانه پیامی میرود و درخواست می کند تا جلوی درب را به صورت زنده مشاهده کند.

صدای دو طرفه

چشمی دیجیتال آمازون دارای یک میکروفن و یک بلند گو است تا صدای دو طرفه ای را ایجاد نماید، به این معنی که صاحب خانه بتواند با مراجعه کننده دم درب صحبت کرده و صدای او را بشنود. صدای ردو بدل شده بسیار شفاف و واضح می باشد.

قیمت محصول

شرکت رینگ برای این چشمی دیجیتال قیمت 199 دلار را تعین نموده که با توجه به امکاناتی که فراهم می کند برچسب قیمتی خوبی است. این محصول به مانند اکثر چشمی های دیجیتال با امکانات دیگر به احتمال فراوان به طور رسمی و حتی غیر رسمی به ایران وارد نمی شود و می توان علت آن را کم بودن بازار فروش و قیمت ریالی بالای آن دانست. اما با این حال اگر قابلیت انتقال تصویر را کنار بگذاریم تا حدودی چشمی دیجیتال اسمارت S2 قابلیتهای نزدیکی به این محصول دارد.

نوشته قبلی
نوشته بعدی
0 0 امتیاز
امتیازدهی به مقاله
اشتراک گذاری
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
0
فکر شما را دوست دارم ، لطفا نظر دهیدx