دزدگیر کلاسیک بهترین دزدگیر ایرانی!

اولین موضوعی که باعث می شود فردی اقدام به خرید دزدگیر اماکن کند بالا بردن سطح امنیت محیطی است که او می خواهد آنجا را به واسطه این دستگاه بالا ببرد. حالا چرا کیفیت دزدگیر اینقدر مهم است و خریداران می بایست هنگام خرید محصولی مطمئن و بی نقص خریداری کنند؟

در جواب باید گفت که دزدگیر یا محکوم است درست کار کند و یا اصلا به کار نمی آید. کارکرد دزدگیر اینطور نیست که به مانند خیلی از دستگاه های دیگر با آن بشود گژ دارو مریض کنار آمد. فرض کنید در خانه خود از دزدگیر اماکن استفاده نموده اید و با خیال راحت از اینکه خانه امن شده و اگر کس ناشناسی به نحوی وارد خانه شود شما مطلع می شوید و آژیر به صدا در میاد، خانه را ترک کرده اید. شب هنگام در زمانی که کیلومترها از خانه فاصله دارید ناگهان از طرف دزدگیر منزل با شما تماس گرفته می شود و شما سراسیمه و نگران باید فکری کنید که چه کسی اکنون می تواند به شما کمک کند. پس از ساعاتی و هماهنگ کردن با همسایه یا مدیر ساختمان یا خانواده تان متوجه می شوید که هیچ اتفاقی نیفتاده و دزدگیر بی دلیل تحریک شده و هم شما را نگران کرده و هم صدای آژیرش همسایگان را ترسانده و آزده خاطر نموده و آنجاست که آرزو میکردید که کاش واقعا اتفاقی می افتاد! کافیست یکبار دیگر این اتفاق بیفتد که شما کل سیستم دزدگیر را باز کرده و به سطل زباله بیندازید. از این رو انتخاب یک دزدگیر اماکن مطمئن بسیار ضروری به نظر می رسد.

چرا دزدگیر کلاسیک

کلاسیک برندی با سابقه در امر ساخت دزدگیر می باشد که فعالیتی غیر از این ندارد. تنوع تولیداتش خیلی گسترده نیست و با این سابقه طولانی همچنان قطعاتی هستند که کلاسیک با برند خود آن ها را عرضه نکرده است به طور مثال شوک سنسور، پدال دزدگیر و مگنت سیم دار همچنان در سبد کالایی کلاسیک دیده نمی شود و اگر به این لوازم نیاز باشد باید آنها را از دیگر برندها تهیه کرد. در مورد چرایی این موضوع باید از کلاسیک سوال کرد اما مورد خوب این است که اصلی ترین تجهیزات دزدگیر مثل مرکز دزدگیر، چشمی وایرلس و سیمی را خود تولید کرده که بسیار با کیفیت هستند.

چشمی بیسیم دزدگیر کلاسیک

معمولا اکثر مشکلاتی که در دزدگیرها وجود دارند از چشمی ها نشات می گیرند که تشخیص درستی از محیط دریافت نمی کنند و به همین دلیل است که ممکن است بی دلیل آژیر دزدگیر را به صدا درآورد. اما چشمی سیمی آلفا پلاس و چشمی وایرلس Fox2 شرکت کلاسیک به راستی به نقص هستند و در صد خطایی کمتر 1 صدم درصد را دارند که این مقدار بسیار بی نظیر است.

امنیت از خانه تا کارخانه

با اینکه گستره محصولات کلاسیک بالا نیست اما با همین محصولات می توان پوشش دهی امنیتی از یک خانه کوچک تا یک مجتمع چند واحدی و حتی کارخانه را به راحتی انجام داد. پنل مرکزی دزدگیر کلاسیک برای پوشش دهی خانه و یا یک دفتر یا فروشگاه کافی به نظر می رسد که میتوان از آن 4 زون با سیم و 15 زون بی سیم آن بهره برد. اما اگر به پوشش دهی بیشتر و تبعا به تعداد زون های بیشتری نیاز بود کلاسیک پنل اکسپندر دیگری عرضه کرده تا تعداد زون را جمعا تا 12 عدد ارتقا دهد. این اکسپندر نشان می دهد که کلاسیک چقدر به دستگاه های خود مطمئن است و می خواهد نظر خریداران بزرگ را نیز به محصولات خود جلب نماید.

این را می توان کنار مرکز مانیتورینگ کلاسیک گذاشت که بشود برنامه این شرکت را ساماندهی محصولاتش برای استفاده از فروشگاه ها، مجتمع ها و حتی بانک ها دانست، جایی که محصولات با کیفیتی نظیر پارادوکس سالها طلایه دار فروش حرفه ای در این بخش بودند.

تلفن کننده دزدگیر کلاسیک

کیفیت در کنار قیمت مناسب

اگر به برچسب قیمتی محصولات کلاسیک نگاهی بیندازیم متوجه می شویم این محصولات کمی از ارزان ترین دزدگیرهای اماکن گرانتر و با برندهای خارجی تفاوت فاحش قیمتی دارد. دزدگیر های وارداتی ارزان تر عموما قابل اطمینان نیستند و همانی می شوند که در پاراگراف دوم به آن اشاره کردیم. البته در کنار کلاسیک برند هایی نظیر فایروال، آنیک و سایلکس و کپ نیز کیفیت خوبی دارند که نشان دهنده ارتقاء تولیدات داخلی در ساخت انواع دزدگیر می باشد. پس جمع بندی این بخش این است که با اینکه کیفیت محصولات کلاسیک مناسب است اما برچسب قیمتی معقولی دارد تا این محصولات قابل دسترس تر برای هر مصرف کننده ای باشد.

نمایندگی گسترده

کلاسیک با توجه به سابقه طولانی اش در اکثر نقاط ایران دارای نمایندگی های فروش است که کاربر بتواند خرید خود را به صورت حضوری نیز انجام دهد. در کنار آن روش خرید آنلاین نیز این روزها قابل دسترس تر برای همه ی افراد است که تجربه ای خوش آیند و راحت برای هر فردی باشد. در بین این همه فروشگاه اینترنتی دی سی ای کالا دارای نمایندگی مستقیم فروش کلاسیک است که می تواند مزایایی نظیر تعویض قطعات در صورت نیاز، مرجوع کردن اجناس به هر دلیلی و تضمین بهترین قیمت به مشتری را داشته باشد.

خدمات و پشتیبانی

یکی از بزرگترین برگ برنده شرکت کلاسیک خدمات قوی و گارانتی سریع این شرکت است. این شرکت خدمات تلفنی ویژه ای برای مصرف کنندگان و نصابان ایجاد کرده تا هر گونه مشکلی در نصب و راه اندازی دستگاه را بتوانند از طریق آن برطرف نمایند. در طرف دیگر هر گونه مشکل و یا خرابی که در دستگاه ها ایجاد گردد به سرعت بر طرف شده و مصرف کننده کمتر از 2 روز می تواند محصول خراب خود را سالم از شرکت دریافت کند. گارانتی محصولات کلاسیک کمی متفاوت است به گونه ای که مرکز ها و چشمی ها 18 ماه گارانتی داشته و تلفن کننده ها 4 سال گارانتی دارند و در کل مدت زمان گارانتی مناسبی را به مشتری ارائه میدهند.

نوشته قبلی
نوشته بعدی
0 0 امتیاز
امتیازدهی به مقاله
اشتراک گذاری
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
0
فکر شما را دوست دارم ، لطفا نظر دهیدx