معرفی محصولات هایلوک

دوربین مدار بسته یکی از اصلی ترین تجهیزات در عرصه تامین امنیت و ساختمان مسکونی اداری است، تا با کمک لنز های پیشرفته و خصوصیات سخت افزاری و نرم افزاری منحصر به فرد خدمات جالب توجهی را به کاربران این مدل محصولات ارائه کند. یکی از جوان ترین شرکت ها است که تنها با یک سال سابقه به برندی شناخته تبدیل گشته است، کمپانی هایلوک نام دارد که دو تکنولوژی IP و توربو اچ دی را با کمک خط تولید بسیار پیشرفته و به روز و مهندسان حرفه ای تولید و به بازار های جهانی معرفی کرده اند. در ادامه این مقاله به چگونگی کارکرد دوربین مدار بسته هایلوک و تنوع محصولاتی آن می پردازیم تا با در نظر گرفتن فضای محیطی و تعداد دوربین مدار بسته مورد نیاز انتخاب های کاربردی را برای خود به ارمغان بی آورید.

دوربین مدار بسته و ضبط کننده Turbo HD هیالوک

دوربین مداربسته و ضبط کننده Turbo HD هایلوک

دوربین مداربسته توربو اچ دی هایلوک از سرعت بالای آنالوگ و کیفیت بالای داده تحت شبکه وام گرفته است که با تلفیق این دو قابلیت دوربین مدار بسته پر قدرتی را در اختیار مشتریان خود قرار دهد. این دوربین مدار بسته هایلوک با قاب های دام و بولت تولید می شوند. پایه اصلی تکنولوژی توربو اچ دی به دلیل آنالوگ بودن از لنز هایی با قدرت متوسط استفاده می کند که این لنز های تعبیه شده در این دوربین مداربسته در دو نوع ثابت و وری فوکال عرضه می گردد. در کنار لنز های تصویر برداری از ابزار های نرم افزاری استفاده می گردد که به بهبود رزولوشن تصاویر می پردازد، یکی از مهم ترین ابزار های شناخته شده که جهت بالا بردن کیفیت تصاویر به کار می رود ابزار هایی با نام های DWDR،BLC،AGC است که با تغییر الگوریتم تصویر برداری لنز ها، تصاویری با وضوح بالا را در خروجی نمایش و یا در فضای هارد به ذخیره سازی می کند. در کنار دوربین مدار بسته Turbo HD سیستم هایی با نام DVR وجود دارد که با  استفاده از کانال های ورودی به ضبط داده های ارسال شده توسط دوربین مدار بسته می پردازد. به طور معمول تعداد کانال های دستگاه دی وی آر در سه حالت 4،8،16 تایی است که نسبت به تعداد دوربین خریداری شده از ضبط کننده هایی با همان تعداد کانال استفاده کنید. تصاویر ارسال شده به ضبط کننده در فضای با نام هارد ذخیره می گردد و حداکثر هارد پشتیبانی شده در این ضبط کننده تصویر توربو اچ دی هایلوک 2 عدد با میزان 6 و 8 ترا بایت است. مزیت مهمی که این سیستم دارا است فرمت فشرده سازی داده های صوتی تصویری از پر شدن زود هنگام فضای ذخیره سازی شما جلوگیری کند.

این مطلب را نیز بخوانید:

فناوری فشرده سازی H265+ راهی برای نجات هارد دوربین مداربسته

دوربین مدار بسته و NVR تحت شبکه هایلوک

دوربین مداربسته و NVR آی پی هایلوک

تفاوت دوربین مداربسته IP هایلوک با تکنولوژی توربو اچ دی پشتیبانی از لنز های موتور دار در کنار لنز وری فوکال و ثابت است تا هرگونه رزولوشن تصویری که کاربر نیازمند آن است بدست آورد. لنز به کار رفته در حالت Fixed یا ثابت دوربین مداربسته تحت شبکه  2.8 و 4 میلی و در حالت Vari Focal و موتورایز 2.8 تا 12 میلی در نظر گرفته شده تا کیفیت تصویر بسیار بالایی را در خروجی مشاده نمایید. از دیگر مزیت های این مدل دوربین مدار بسته آی پی وجود استاندارد های مقاومتی در برابر رطوبت، گرد و غبار و ضربه است تا از وقوع هرگونه آسیب های ناگهانی به لنز و پردازشگر سیستم جلوگیری کرده و خسارت کم تری به دوربین مدار بسته وارد شود. انتقال اطلاعات در این تکنولوژی از طریق کابل های LAN با پهنای باند 80 تا 160 مگا بایت صورت می پذیرد. بالا بودن پهنای باند در زمانی تاثیر خود را می گذارد که سیستم در حال انتقال داده های با کیفیت 4K باشد هیچگونه کندی در نمایش داده ها و انتقال به فضای هارد مشاهده نشود.

جمع بندی

پس از شناخت تنوع محصولاتی شرکت هایلوک در ساخت دوربین مداربسته Turbo HD و تحت شبکه با اطمینان می توان گفت که این کمپانی با استفاده بهترین مواد در ساخت تجهیزات و ارائه خدمات پس از فروش و گارانتی بسیار طولانی، از هنگام خرید محصول تا زمان نصب و استفاده، از دوربین مدار بسته و ضبط کننده های تصاویر شما پشتیبانی کرده و خریدی پر کاربرد و تاثیر گذاری را در اختیار تان می گذارد.

نوشته قبلی
نوشته بعدی
0 0 امتیاز
امتیازدهی به مقاله
اشتراک گذاری
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
0
فکر شما را دوست دارم ، لطفا نظر دهیدx