مقایسه آیفون تصویری 7 اینچ با حافظه سیماران و تابا

آیفون تصویری سیماران HS-73/M200
آیفون تصویری تابا 1070i
حافظهعکس و فیلم
اندازه صفحه نمایش7 اینچ
صفحه نمایش لمسیدارد
صفحه نمایش رنگیدارد
قابلیت اتصال به دو پنلدارد
قابلیت باز کردن درب پارکینگدارد
قابلیت تنظیم صدای زنگدارد
ارتباط داخلیبا همه واحد ها
سنسور حرکتیدارد
اتصال به گوشی قابل حملندارد
گارانتی2.5 سال

امتیاز کارشناسان دی سی ای به HS-73/M200

حافظه عکس و فیلم
اندازه صفحه نمایش7 اینچ
صفحه نمایش لمسیدارد
صفحه نمایش رنگیدارد
قابلیت اتصال به دو پنلدارد
قابلیت باز کردن درب پارکینگدارد
قابلیت تنظیم صدای زنگدارد
ارتباط داخلیبا همه واحد ها
سنسور حرکتیندارد
اتصال به گوشی قابل حملندارد
گارانتی3 سال

امتیاز کارشناسان دی سی ای به 1070i

مقایسه آیفون تصویری HS73/M200 سیماران با آیفون 1070 تابا

در این مقاله دو مورد از مجموعه بهترین آیفون تصویری ایرانی را با یکدیگر مقایسه می کنیم. این دو آیفون تصویری جزو آیفون های با حافظه 7 اینچی هستند که با یکدیگر تفاوت هایی در جزییات دارند. همانطور که می دانید دربازکن 7 اینچی بیشترین تعداد دربازکن ها را به خود اختصاص داده است و انتخاب های زیادی از میان آن ها خواهید داشت. علاوه بر اندازه صفحه نمایش و با حافظه بودن، این دو آیفون با نمایشگر تمام لمسی ارائه می شوند و از این بابت هم شبیه یکدیگرند. با ما در ادامه این مطلب همراه باشید تا با جزییات و تفاوت های این دو محصول آشنا شوید.

آیفون تصویری سیماران HS73/M200

بدنه این آیفون سیماران دارای 270 میلی متر طول و 132 میلی متر عرض است. این محصول سفید رنگ یک گوشی صوتی در سمت چپ دارد و همانطور که در بالا هم اشاره کردیم صفحه نمایش 7 اینچی آن تمام لمسی است. حافظه داخلی این آیفون می تواند تا 200 عکس را در خود ذخیره کند، به علاوه اینکه می توان با افزودن یک کارت حافظه Micro SD فیلم های کوتاه با صدای مراجعه کننده را هم ضبط کرد. داشتن دو خروجی در پشت این آیفون تصویری سیماران امکان اتصال آن به دو پنل (برای دو ورودی ساختمان) و یا یک پنل و یک دوربین مداربسته (برای مانیتور کردن لابی، پارکینگ یا انباری) یکی دیگر از ویژگی هایی است که کاربر را برای خرید آیفون HS73/M200 سیماران ترغیب می کند.

یکی دیگر از خصوصیات جالب توجه برای این دربازکن این است که خروجی دوم آن (که می تواند به پنل دوم یا دوربین مداربسته متصل شود) دارای سنسور حرکتی هم هست. به این معنا که با تشخیص حرکت از روبروی آن به طور خودکار شروع به ضبط تصاویر می کند. این آیفون دارای قابلیت برقراری ارتباط با تمام واحد ها و واحد نگهبانی هم می باشد. این ویژگی یکی از یونیک ترین خصوصیاتی است که می تواند بر قیمت آیفون سیماران موثر باشد. سیماران این آیفون را مانند دیگر محصولات خود برای 2.5 سال گارانتی کرده است.

آیفون تصویری HS-73/M200 سیماران
ویژگی های آیفون تصویری سیماران HS-73M200

آیفون تصویری تابا 1070

شرکت تابا هم در تولید آیفون های با صفحه نمایش بزرگ یکی از برترین ها به شمار می رود. این آیفون تابا هم بدنه سفید رنگ با گوشی در سمت چپ دارد، ابعاد آن 165×280×70 میلی متر و وزن خالص آن 800 گرم می باشد، پس به لحاظ فرم ظاهری می توان سیماران را ظریف تر و اندکی کوچکتر دانست. گوشی صوتی این آیفون با یک خار شاسی در جای خود قرار می گیرد که این مورد هم در برابر کارکرد مغناطیسی سیماران، یک تفاوت دیگر به حساب می آید.

آیفون تصویری 1070 تابا هم صفحه نمایش 7 اینچی دارد و مانند HS73 امکان برقراری ارتباط داخلی با واحد ها و نگهبانی را دارد. ضبط تصویر این محصول به صورت عکس تا 200 فریم و به صورت فیلم با صدا است. آیفون های تابا با گارانتی بیشتری نسبت به سیماران عرضه می شوند و 6 ماه ضمانت بیشتر برای آن ها می تواند برای خرید آیفون تصویری قابل تامل باشد.

آیفون تصویری 1070 تابا
ویژگی های آیفون تصویری 1070 تابا

جمع بندی نهایی

همانطور که در بالا مشاهده کردید، این دو دربازکن تصویری شباهت بسیار زیادی با یکدیگر دارند؛ اندازه صفحه نمایش 7 اینچ و لمسی بودن آن، دو ویژگی قابل توجه و مشترک در هر دوی این آیفون ها می باشد. همچنین ذخیره عکس و فیلم در حافظه مانیتور ها، قابلیت برقراری ارتباط داخل واحد و اتصال به خروجی دوم (برای پنل دوم یا دوربین مداربسته) از دیگر ویژگی های مشترک این دو محصول به شمار می رود. تنها تفاوتی که به چشم می خورد امکان تشخیص حرکت (موشن سنسور) در خروجی دوم سیماران می باشد. به علاوه به نظر می رسد که بالاتر بودن قیمت آیفون تابا می تواند به دلیل بیشتر بودن میزان گارانتی آن باشد.

نوشته قبلی
نوشته بعدی
0 0 امتیاز
امتیازدهی به مقاله
اشتراک گذاری
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
0
فکر شما را دوست دارم ، لطفا نظر دهیدx