آیفون تصویری تابا 7 اینچ لمسی با حافظه TVD-1070I و ارتباط داخلی بین واحدها

اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
  • دربازکن رنگی تابا TVD-1070i
  • صفحه نمایش 7 اینچی تمام لمسی
  • دارای حافظه داخلی برای ذخیره 200 تصویر و قابلیت نصب کارت حافظه خارجی جهت ذخیره 1024 تصویر و 256 ویدیوی 15 ثانیه ای با صدای مراجعه کننده
  • مجهز به ارتباط داخلی (دوخط) جهت مکالمه بین واحدها و مکالمه با نگهبانی تا 128 واحد
  • قابلیت اتصال به دو پنل یا یک پنل و یک دوربین مداربسته
  • گارانتی سه ساله
آیا قیمت بهتری سراغ دارید؟
مشاهده نظرات

تعداد واحد را انتخاب کنید
آیکون تحویل کالا ارسال از ۱ روز کاری دیگر
آیکون گارانتی گارانتی 3 ساله

معرفی ویدئویی آیفون تصویری تابا 1070

صفحه نمایش
صفحه نمایش

این آیفون تصویری با صفحه نمایش تمام لمسی از نوع LCD-TFT می باشد. صفحه نمایش 7 اینچی تابا با وضوح بالا تصاویر رنگی را به نمایش می گذارد.

حافظه
حافظه

این مانیتور با حافظه داخلی قابلیت ذخیره سازی 200 تصویر را دارد که جهت بالا بردن حجم ذخیره سازی از یک کارت حافظه ی 8 گیگا بایتی پشتیبانی می کند. 

ارتباط داخلی بین واحدها
ارتباط داخلی بین واحدها

قابلیت ارتباط داخلی و یا اینترکام در این آیفون تصویری امکان برقراری تماس صوتی هر واحد با واحد دیگر و یا با واحد نگهبانی را فراهم می سازد.

محصولات مرتبط
موردی یافت نشد
بررسی محصول

در سال 1402 شرکت تابا مدل جدید 1070 را با پسوند پرو راونه بازار نمود و مدل 1070 ساده را باز نشسته نمود.

خرید آیفون تابا 1070 پرو خرید آیفون تصویری تابا 1070Pro

دربازکن تصویری 7 اینچ تابا

شرکت ایرانی تابا الکترونیک، یکی از تولید کنندگان بزرگ آیفون تصویری می باشد که تاکنون با تولید محصولات متنوع و با کیفیت خود نظر مشتریان را به خود جلب کرده و نامی خوش از خود به جای گذاشته است. آیفون تصویری تابا مدل 1070 نیز یکی از محصولات بسیار عالی و مشتری پسند این شرکت است که تاکنون فروش خوبی در بین دیگر محصولات این شرکت داشته است. با ما در فروشگاه دی سی ای کالا همراه باشید. 

پک آیفون 1070 تابا

محتویات داخل پک آیفون 1070 تابا

  • مانیتور تصویری 7اینچ به همراه گوشی و بند گوشی
  • براکت نصب مانیتور بر روی دیوار
  • کانکتور 5پین 3عدد
  • سیم برق، پیپ رولپلاک و وارنیش
  • دفترچه راهنما و کارت گارانتی

مشخصات ظاهری

آیفون تصویری 1070 تابا دارای یک مانیتور 7 اینچی رنگی و تمام لمسی می باشد که دارای طراحی ظاهری شیک و شکیل با لبه های گرد بوده و زیبایی آن را دوچندان کرده است. این آیفون در دو رنگ نقره ای و سفید عرضه شده. آیفون تصویری تابا 1070 در ابعاد 165*280*70 میلی متر و وزن خالص 800 گرم ساخته شده است. این آیفون تصویری جایگزین مدل 1892 تابا ساخته شده و از لحاظ ظاهری شباهت فراوانی بین این دو مدل وجود دارد.

آیفون تصویری تابا 1070

مانیتور 1070 به لحاظ ظاهری یکی از زیباترین ساخته های شرکت تابا می باشد.این مدل با وجود دارا بودن گوشی در سمت راست از یک ظاهر ایده عال بهره می برد که از بهترین مواد اولیه وارداتی ساخته شده است. سمت چپ دستگاه محل قرارگیری گوشی و بلندگو میباشد و با لبه های کرو و زیبا دارای طراحی منحصر به فردی که باعث زیبایی هرچه بیشتر آیفون تصویری مدل 1070 تابا شده است. در کناره ی سمت چپ دستگاه دکمه ای برای خاموش و روشن کردن تعبیه شده است که با استفاده از آن میتوان دستگاه را خاموش و کاربرد آن را متوقف کرد. آیفون تصویری 1070 تابا امکان بی صدا کردن آیفون را در منوی صفحه نمایش نیز داراست. همچنین در کناره ی سمت راست دستگاه یک شیار برای کارت حافظه ی SD طراحی شده است که امکان ذخیره ی تصاویر و ویدیوهای بیشتری را به کاربران می دهد.

مشخصات فنی محصول

آیفون تصویری 1070 تابا

صفحه نمایش

صفحه نمایش آیفون تصویری 1070 تابا از نوع LCD-TFT می باشد که وضوح تصویر بالاتری نسبت به سایر LCD هاست، مدت زمان قطع تصویر در آیفون تصویری ایرانی 1070 تابا 2 دقیقه می باشد که زمان مناسبی محسوب می شود.دقت تصویر در این گوشی 7اینچی 800 در 480 پیکسل می باشد که مقدار قابل قبولی می باشد. با به صدا در آمدن زنگ آیفون، تصویر مراجعه کننده بر روی صفحه LCD نمایان می شود که میتوان با گزینه Open درب را باز نمود.

آیفون تابا مدل 1070

 رابط کاربری و کلیدها

با لمس صفحه نمایش منوی اصلی آیفون به نمایش در خواهد آمد که با استفاده از آن به دوربین مداربسته، حافظه، تنظیمات و خروج دسترسی خواهید داشت. دکمه های لمسی آیفون تصویری مدل 1070 به گونه ای طراحی شده اند که استفاده از آن با کمی فشار ممکن می باشد و به لمس های کوچک پاسخگو نیست. همچنین قابلیت دریافت فرمان با دست خیس را نیز داراست.

برای کارکرده با صفحه نمایش لمسی دربازکن تصویری 1070 تابا خیلی مهم نیست تا درب کامل تمیز و خشک باشد. این صفحه لمسی آنقدری مناسب است که حتی با دست خیس هم به درستی لمس را تشخیص بدهد.

از آنجایی که آیفون تصویری تابا 1070 کاملا لمسی می باشد هیچ گونه کلیدی در ظاهر این آیفون مشاهده نمی کنید و تمامی کارها بوسیله منوی اصلی این محصول و از طریق صفحه نمایش انجام می گیرد. یکی از قابلیت های خاص این درب بازکن تصویری قابلیت بزرگنمایی بر روی تصاویر است تا بتوات جزئیات را نیز مشاهده نمود.

قابلیت ارتباط

یکی از امکاناتی که آیفون تصویری مدل 1070 تابا به کاربران می دهد استفاده از دو پنل برای هر آیفون و یا دوربین مدار بسته دوم بدون استفاده از سوئیچر می باشد که می توان دوربین را برای داشتن دید گسترده تر، بالاتر از پنل و یا محل دیگری از ساختمان نصب کرد. در ابتدای سال 1395 شرکت تابا قابلیت ارتباط بین واحد را در این آیفون تصویری 7 اینچ اضافه کرد. ارتباط داخلی و یا اینترکام این قابلیت را فراهم میدارد تا هر واحد بتواند با نگهبانی و یا فراتر از آن با واحدهای دیگر تماس صوتی برقرار نماید.

حافظه آیفون تصویری

با این که دربازکنهای تصویری جدید قابلیت ذخیره فیلم را دارند، اما به جهت مرور سریعتر توصیه مای این است تنظیمات مانیتور آیفون تصویری را به گونه ای تنظیم کنید که تنها عکس ذخیره شود. اما دریافت ویدئو می تواند تصوی کاملتری از اتفاقات بعد از به صدا در امدن زنگ واحد در اختیار صاحب خانه قرار دهد.

مانیتور آیفون تصویری 1070 تابا دارای حافظه داخلی می باشد که می تواند 200 تصویر را در خود ذخیره کند و به نمایش بگذارد. همچنین کاربران می توانند برای ذخیره تصاویر بیشتر یک کارت حافظه ی 8 گیگ خارجی به مانیتور متصل کنند که در این صورت قابلیت ذخیره ی 1024 تصویر و 256 ویدئوی 15 ثانیه ای فراهم می گردد.تصاویر ذخیره شده در کارت حافظه را می توان مستقیما از طریق مانیتور تصویری و یا با اتصال به کامپیوتر مشاهده نمود.

گارانتی آیفون تصویری تابا مدل 1070

این محصول همانند دیگر محصولات آیفون تصویری تابا دارای 36 ماه (3 سال) گارانتی پس از فروش می باشد که تاریخ آن از زمان درج شده در فاکتور عاملیت های فروش معتبر و نمایندگی های مجاز کالا شروع می شود.باید توجه شود که تابا کارت گارانتی درون پک محصولات خود قرار نمی دهد و شرایط گارانتی بر روی کارتن اصلی چاپ شده است.

نتیجه گیری

در پایان باید گفت خرید آیفون تصویری تابا مدل 1070 یکی از گزینه های بسیار خوب در انتخاب یک ایفون تصویری با قابلیت های بالاست. تابا الکترونیک که این محصول را با قیمت مناسبی ارائه کرده است سعی برآن داشته است که این محصول را با طراحی ظاهری زیبا و متفاوت و همچنین رابط کاربری آسان و راحتی عرضه کند. جهت دریافت اطلاعات کامل تر با کارشناسان بخش فروش ما در واحد تماس با ما در ارتباط باشید.

در مقابل رقبا

دربازکن 7اینچی تابا به علت امکانات کامل در رده گرانقیمت های بازار قرار گرفته است. رقبای این محصول از سیماران ، الکتروپیک، تکنما، سوزوکی هستند. در برند سیماران مدلهای HS-72-TKm100 و همچنین سیماران HS-73 می تواند تمام قابلیتهای تابا 1070 را ارائه دهد.تنها برتری سیماران باز نمودن درب پارکینگ با یک دکمه مجزا می باشد که در تابا وجود ندارد.الکتروپیک مدل 1294 ، سوزوکی مدل 726 و همچنین تکنما مدل 70tm دیگر رقبان قدرتمند تابا می باشند.

مشخصات محصول

مشخصات

صفحه نمایش
7 اینچ
حافظه
دارد
ارتباط بین واحدها
با کلیه واحدها
بازکردن درب پارکینگ
ندارد
قابلیت اتصال به دو پنل
دارد
قابلیت اتصال به یک دوربین دیگر
دارد
زمان قطع اتوماتيك تصوير
دو دقیقه
قابلیت تنظیم صدای زنگ
دارد
نوع صفحه نمایش
LCD-TFT
صفحه نمایش رنگی
دارد
گوشی
دارد
نوع صفحه کلید
دارد
اتصال مانیتور به تلفن
ندارد
اتصال به گوشی قابل حمل
ندارد
برند سازنده
تابا Taba
نوع محصول
آیفون تصویری
سازگاری با
تابا
کشور سازنده
ایران
نوع آیفون تصویری
مانیتور آیفون تصویری
جنس بدنه
ABS
نوع نصب
روکار
مدل
TVD-1070i
اندازه بدنه
165×280×70 میلی متر
وزن
800 گرم
دمای کارکرد
10- تا 55+ درجه سانتی گراد
مقدار گارانتی
3 ساله
نوع سیم کشی
معمولی
16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:
نقد و بررسی محصول
میانگین امتیازها
4.7
58 نقد و بررسی‌‌
خیلی خوب 23
خوب 2
متوسط 1
بد 1
خیلی بد 0

@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
دی سی ای کالا @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
بستن
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
منوی اصلی
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
تخفیف ها و پیشنهادها
کالای دست دوم
وبلاگ
تماس با ما

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری