جک سوزوکی خوب یا بد؟

چند سالی است که جک پارکینگی ایرانی به دلایل بالا رفتن کیفیت، خدمات پس از فروش بلند مدت و مناسب و همچنین قیمت اقتصادی در ایران فراگیر شده است. در حال حاضر چند شرکت تولید کننده سخت در حال جا انداختن جنس خود در بازار و بزرگتر کردن سهمشان هستند که ما در این بین تنها به جک سوزوکی می پردازیم.

این رو هم بخونید:

مقایسه جک پارکینگی ایرانی یال، سوزوکی و فراز سیماران

اما در این بین سوزوکی یک تازه وارد محسوب می شود که با اینکه به تازگی وارد شده است اما سهم خوبی از بازار جک پارکینگی ایرانی را بدست آورده است. اما چه عاملی باعث شده که جک پارکینگی سوزوکی در ظرف چند سال اینقدر معرف شود که بسیاری در مورد خوب  یا بد بودن آن نظر خواهی کند.

جک پارکینگی سوزوکی

دو علت اساسی را می توان عامل موفقیت جک سوزوکی در بازار ایران دانست. در وهله اول قیمت پایین این جک پارکینگی می باشد که نظر مشتریان را به خود جلب نموده و تقریبا ارزانترین جک پارکینگی معتبر در ایران است. مورد بعدی تبلیغات صحیح و کارآمد شرکت سوزوکی است که این جک را به خوبی و با شرایط مناسب به فروشنگان ارائه نموده است.

از نظر کارشناسان جک سوزوکی خوب است یا بد؟

جک پارکینگی بد جکی است که احتمال خرابی آن بالا باشد و حالا سوال این است که آیا جک سوزوکی زیاد خراب می شود که در پاسخ به این سوال به علتهای خرابی جک درب سوزوکی میرسیم و اینکه شرکت سوزوکی برای رفع آن چکارکرده است.

از کار افتادن مدار کنترل

از کار افتادن یا خرابی مدار کنترل جک سوزوکی در مدل سیتی وان دیگر به یک امرعادی تبدیل شده بود که شرکت سوزوکی برای رفع این مشکل مدل مدار کنترل رز را معرفی نمود که بسیار کارا و تقریبا میزان خرابی این جک را به صفر رساند. این مورد بسیار آزار دهنده بود اما شرکت سوزوکی به موقع به داد محصول خود رسید و این مشکلات را پایان داد. البته این شرکت برای همه مشتریان خود که با این گونه مشکلات روبرو بودند خدمات تعویض رایگان برد اصلی را انجام میدهد.

جدا شدن سرجک از روی شفت

این مورد نیز در تعدادی از بازوهای سوزوکی دیده است. به گونه ای که پس از مدتی سر جک از روی شفت جدا شده و نیاز به تعویض بازو وجود دارد. شرکت سوزوکی برای از مرتفع کردن این مشکل سرجک را تقویت نموده و از موادی برای استهکام این قسمت استفاده نموده است. اکنون تمام بازو ها با شفت تقویت شده عرضه می شوند ونگرانی ای بابیت این موضوع وجود ندارد. شرکت سوزوکی تمام جکهایی که در گذشته نصب شده بودند و با این مشکل روبرو شده اند را به رایگان تعویض می نماید.

خرابی چشمی 

این مورد هم یکی از شایع ترین مشکلات جک پارکینگی سوزوکی بود که به علت استفاده از مواد نامناسب روی چشمی ایجاد می شد. شرکت سوزوکی بسیار تلاش کرد تا با تغییراتی در مواد اولیه و قالب این مشکل را بر طرف کند ولی در این امر موفق نبود و سوزوکی ر آخر تصمیم کرفت چشمی جک کنترلی خود را جمع آوری کرده و بجای آن چشمی های جدیدی از یک برند معتبر به مشتریان خود ارائه دهد.

مشکل در خلاص کردن جکها

این مشکلی قدیمی در جک  سوزوکی بوده که شرکت چرخدنده داخلی این جک را اصلاح کرده و اکنون به ندرت مشکلی در خلاص کردن بازوها دیده می شود. البته تمام جک ها برای خلاص شدن نیاز به روشی خاص دارند تا بتوان جک راحتی به حالت دستی تغییر داد.

نتیجه گیری در مورد جک پارکینگی سوزوکی

سوزوکی برای کامل شدن سالهای سختی را پشت سر گذاشت و بر مشکلات زیادی فائق شد. شاید اگر دو سال پیش کسی در مورد جک پارکینگی سوزوکی نظر می خواست نمیشد به صورت قطع آن را توصیه کرد. اما اکنون پس از اصلاح مشکلات میتوان به این جک با خدمات مناسب تعویض اعتماد کرد. به نظر کارشناسان ما اکنون با خرید جک سوزوکی کسی متضرر نخواهد شد و شاید بهتریتن زمان خرید این جک پارکینگی ایرانی هم اکنون باشد.

گل سرسبد جک سوزوکی کدام است؟

مطمئنا جک سوزوکی SZ400 پرفروشترین مدل این برند می باشد. این مدل به خاطر قیمت مناسب و همچنین سازگاری با اکثر دربهای پارکینگی فروش بالایی را در بین دیگر محصولات تجربه کرده است و بیشترین اصلاحی در جهت بهبود ابتدا روی این درب دو لنگه کنترلی ایجاد می شود.

نوشته قبلی
نوشته بعدی
0 0 امتیاز
امتیازدهی به مقاله
اشتراک گذاری
اطلاع از
guest
10 دیدگاه
آخرین ها
جدیدترین بیشترین آرا
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
مهدی فردوسی
مهدی فردوسی
4 years ago

جناب آقای زمانی با سلام من مدت دوسال هست از جک بازویی سوزوکی استفاده میکنم متعصفانه الان چندروزی هست موقع باز کردن درب یکی از دربها باز نمیشه مجبور هستم چندباری بازو بسته کنم بنظر شما مشکل از کجاست

نعمان
نعمان
3 years ago

سلام آقای زمانی،برد فرمان جک برقی من گویا قاطی کرده،،بعد اینکه جک باز نمیگرد عیب یابی کردم که سیمها جابجا نصب شده بود،آیا امکان داره بهمین خاطر بوده باشه،،چراکه سیم مشترک با سیم باز کردن جابجا وصل شده بود،،الان که می‌خوام تست کنم ،یک درب باز میشه یکی بسته،،جای سیم‌های جک دوم را عوض کردم،الان که می‌خوام تست کنم ،کلید باز شدن در برد را میزنم ،باوجودیکه u1 یا u2ولی هر دو درب باهم باز یا بسته میشه

احمد فیض آبادی
احمد فیض آبادی
3 years ago

با سلام هر دو در باهم باز میشن و اون تاخیر که تو پارامتر DO هست غیر فعاله .عامل متخصص شرکت هم اومد زیاد چیزی سر در نیاورد .لطفا راهنماییم کنید. ضمنا جکها یک بار خراب شد و تازه از گارانتی برگشته. ممنونم

سیفی
سیفی
3 years ago

سلام آقای زمانی
یه سوالی داشتم ممنون میشم راهنماییم کنید
من یه جک سوزوکی نصب کردم مدل رز هستش این خوب کار میکرد ولی حدودا یه هفته ای میشه ک مشتری میگه صبحها اصلا ریموت کار نمیکنه من خودم رفتم دیدم تا دستتو نکشی روی چشمی ریموت کار نمیکنه ولی همون یبار ک چشمی رو تحریک میکنی تا شب ریموت کار میکنه ولی صب ک دوباره میاییم باز تا چشمی رو تحریک نکردیم ریموت کار نمیکنه.میشه علتشو بگین ۰۹۱۴۷۵۷۵۱۹۰ سیفی ممنون

مرتضی
مرتضی
2 years ago
پاسخ دادن به  سیفی

دوست عزیز دلیل اینه که صبح ها سر یک ساعت مشخصی آفتاب روی چشمی گیرنده می افته و باعث میشه چشمی قطع کنه و درب فرمان نگیره. وقتی شما روش رو با دست سایه میکنید، مشکل حل میشه و درب باز میشه. چشمی را با یک مدل خوب تعویض کنید یا حداقل جای فرستنده و گیرنده را عوض کنید

اسدالله ابراهیمی
اسدالله ابراهیمی
2 years ago

سلام بنده ۲۱ آذز اینترنتی خرید جک سوزوکی انجام دادم وقتی دستم رسید متاسفانه متوجه شدم یکی از بازوها در حالت خلاص گیر میکنه .شما حتی یکبار کنترل نهایی انجام ندادید .چون به مشتری قول داده بودم خودم تعمیرش کردم.

حسین
حسین
10 months ago

سلام مهندس جک بازویی پرستل چند ماه پیش نصب کردم الان به مشکل خوردم تو تنظیمات که می‌خوام درو راه اندازی کنم درب m1که میزنم باز میشه رودکمه cرو برد یا ریموت میزنم استپ 60درجه رو نمیزنه بعد درب میچسپه به دیوار ولنگه بعدی شروع به حرکت میکنه ولی لنگه m2رو درجه 60درجه رو ریموت وبرد کار می‌کنه و مشکلی نداره راهنمایی بفرمایید واسه لنگه m1میتونه مشکل از چشمی ها باشه

10
0
فکر شما را دوست دارم ، لطفا نظر دهیدx