تکنولوژی های چشمی دزدگیر اماکن

سنسور های دزدگیر اماکن کدامند؟

چشمی دزدگیر اماکن را می توان به نوعی مهمترین بخش در مجموعه دزدگیر ها به شمار آورد. چشمی ها یا سنسور ها وظیفه دریافت اطلاعات از محیطی که در آن قرار گفته اند را دارند. با انتقال این اطلاعات، بروز هر گونه خطا و یا حضور افراد غیر مجاز در بخش های خاصی از ساختمان، گزارش داده می شود. شما می توانید برای قسمت های گوناگونی، سنسور های مختلفی را به کار ببرید، برای مثال سنسور های لرزشی، سنسور ارتعاشی، سنسور مادون قرمز و… . هر کدام از این چشمی ها با روش های خاص خود و در موقعیت خاص خود به کار می روند که در دو دسته سنسور بی سیم و سنسور ساده قرار می گیرند. در این مقاله قصد داریم به معرفی این دو نوع چشمی بپردازیم:

چشمی دزدگیر اماکن

چشمی وایرلس دزدگیر اماکن

چشمی های وایرلس دزدگیر منزل قابلیت نصب در نقاط مختلف ساختمان را دارند و ویژگی قابل توجه آن ها عدم نیاز به سیم کشی آن ها در بخش های گوناگون ساختمان است. شما می توانید چشمی وایرلس را در هر جای ساختمان مورد استفاده قرار دهید. نصب و راه اندازی مجموعه دزدگیر با این نوع چشمی بسیار ساده بوده و البته قیمت بالاتری هم نسبت به چشمی معمولی دزدگیر دارد. یک نکته دیگر در مورد چشمی های وایرلس اینکه برای تغذیه آن ها نیاز به باتری و دیگر متعلقات منابع تغذیه نخواهید داشت؛ چرا که خود چشمی دارای باتری است. بنابراین قیمت پکیج دزدگیر اماکن شما در حد متعادلی قرار می گیرد، به این خاطر که نیاز به خرید باتری برای آن خواهید داشت.

این مقاله را هم بخوانید:

راهنمای خرید دزدگیر اماکن

چشمی معمولی دزدگیر اماکن

چشمی های معمولی به وسیله سیم ارتباطی در جای خود قرار می گیرند. همین موضوع می تواند تا حدی نصب دزدگیر منزل آن را با محدودیت مواجه کند. شما نیاز به سیم کشی کافی برای نصب این مجموعه دارید، به علاوه اینکه باید موقعیت نصب چشمی را هم به طور دقیق تری مشخص کنید. برای استفاده از چشمی ساده دزدگیر اماکن باید به نوع تغذیه آن هم توجه کنید. می توانید برای این مورد از باتری 4.5 و یا 7 آمپر استفاده کنید. البته در نظر داشته باشید که باتری های دزدگیر اماکن 12 ولت هستند. شما می توانید بنابر نیاز خود نوع باتری را انتخاب کنید. بدیهی است که فضای بزرگتر نیاز به تعداد چشمی بیشتر دارد و بنابراین میزان انرژی بیشتری مورد نیاز آن است.

نوشته قبلی
نوشته بعدی
0 0 امتیاز
امتیازدهی به مقاله
اشتراک گذاری
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
0
فکر شما را دوست دارم ، لطفا نظر دهیدx