مقایسه بهترین جک درب پارکینگ خارجی در نیمه دوم سال 98

همانطور که می دانید با پیشرفت تکنولوژی برای برطرف کردن نیاز های انسان مدتی است که جک درب پارکینگی نیز در زمره ی محصولاتی واقع شدند که به کمک ما آمده اند. بدیهی است که این محصول با جا افتادن در بازار فروش امروزی و همچنین استقبال از سوی کاربران مصرف کننده دارای رقابت در این بازار شد و به دو دسته جک درب پارکینگ ایرانی و خارجی تقسیم گردید. گفتنی است که در این مقاله قصد داریم به بررسی بهترین جک های خارجی نیمه دوم سال 98 بپردازیم. البته ناگفته نماند که در این امر کشور ایتالیا گوی سبقت را از دیگر کشورها ربوده و به جرات می توان گفت جک درب پارکینگ خود را در جهان جای انداخته است.

جک درب پارکینگ وی تو

به عنوان اولین جک پارکینگی پرفروش و محبوب در زمره جک درب پارکینگ خارجی می توانیم به جک پارکینگی وی تو اشاره داشته باشیم. این درب اتوماتیک که ساخت کشور ایتالیاست فارغ از مشخصات فنی که ارایه می دهد و در ادامه به آن خواهیم پرداخت، ذوق و قریحه ایتالیایی را در طراحیش لحاظ کرده است. برد مدار فرمان جک درب پارکینگ وی تو دارای قابلیت برنامه دهی قوی می باشد و علاوه بر این مهم می توان به قیمت مناسب این جک پارکینگی و همچنین خدمات مناسب این درب اتوماتیک اشاره داشته باشیم. ضمن آن که کمپانی وی تو برای تضمین کیفیت قطعات خود و همچنین رضایت کاربران مصرف کننده مدت ضمانت 2 ساله را در نظر گرفته است. این مدت نیز برای مشتریان مدت قابل قبولی به حساب می آید. البته ضعف این جک پارکینگی در جنس بازو ها و چرخ دنده های آن به حساب می آید. جنس ابزار ذکر شده زیاد مقاوم نیست و همین امر می تواند تنها امر در ضعف این جک پارکینگی به حساب بیاید.

جک درب پارکینگ پروتکو

جک پارکینگی پروتکو که یکی از جک های موفق خارجی به حساب می آید، امروزه به بازو های قابل اعتماد خود البته در درب های اتوماتیکی که با مکانیزم بازویی کار می کنند شناخته می شود. البته نمی توان از کنار برد قوی مدار فرمان این جک پارکینگی به راحتی گذشت چرا که به تازگی با تولید برد مدار فرمان پروتکو مدل Q80 توجه کاربران را به سمت این درب اتوماتیک جلب شده است. گارانتی و خدمات پس از فروش پروتکو نیز جزو نکات مثبت این محصول برای فروش به شمار می آید. البته از نقاط ضعف این جک پارکینگی می توان به کلیشه ای بودن ظاهر بازو اشاره داشت که در اصل می توان آن را کپی از ظاهر جک های دیگر دانست.

جک درب پارکینگ فک

به جرات می توان گفت که یکی از بهترین و با کیفیت ترین درب های اتوماتیک تولیدی خارجی می تواند لقب جک درب پارکینگ فک باشد. کمپانی فک با قدمت خود و تشکیل تیم تحقیق و توسعه گسترده ی خود توانسته تا امروزه به عنوان یکی از با کیفیت ترین محصولات در زمینه جک پارکینگی خود را جای بیاندازد. مدار کنترل هوشمند و سیستم قابل اعتماد از دیگر مزیت های قابل ذکر برای این جک پارکینگی به حساب می آید. گارانتی و خدمات پس از فروش 4 ساله این درب اتوماتیک نیز برای تضمین کیفیت عملکرد یک محصول کافی بنظر می رسد. البته قیمت جک درب پارکینگ فک نسبت به درب های اتوماتیک خارجی دیگر بالا بنظر می رسد. ناگفته نماند که بهای این جک درب پارکینگ امروزه به قدری بالا رفته که حتی عملکرد سطح بالای این محصول هم در مواقعی نمی تواند پاسخگو نیاز کاربران مصرف کننده باشد.

جک درب پارکینگ نایس وینگو

امروزه کلیه کاربران مصرف کننده جک پارکینگی نایس را با ظاهری زیبا و طراحی منحصر به فرد می شناسند. مدار فرمان جدیدی که در این جک پارکینگی به کار گرفته شده است با قابلیت دو زمانه خود تا کنون توانسته تا نظر بسیاری کاربران مصرف کننده و مشتریان را به سوی خود جلب کند. گفتنی است که گارانتی و خدمات پس از فروش کمپانی نایس برای تمامی محصولات بمدت دو سال در نظر گرفته شده است. این مدت برای مشتریان این برند می تواند زمان کافی تلقی شود. البته ناگفته نماند که خدمات پس از فروش نایس ایتالیا مانند بقیه شرکت های خارجی در ایران ارایه نمی شود و این امر می تواند نقطه ضعف قابل ذکر این کمپانی باشد.

نوشته قبلی
نوشته بعدی
0 0 امتیاز
امتیازدهی به مقاله
اشتراک گذاری
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
0
فکر شما را دوست دارم ، لطفا نظر دهیدx