راهنمای نصب ارتباط داخلی در آیفون تصویری

در بسیاری از انواع آیفون تصویری میان قیمت و گرانقیمت بجز حافظه تصویری، موردی که روی آن تبلیغ شده ارتباط داخلی بین واحد ها می باشد. حال ارتباط داخلی چیست و به چه کار می آید و در نهایت چگونه این قابلیت فعال می شود؟ ارتباط داخلی قابلیتی است که واحد ها می توانند به صورت صوتی به وسیله آیفون تصویری با یکدیگر در ارتباط باشند. روش ارتباط به این صورت است که تماس گیرنده شماره واحد مورد نظر خود را روی مانیتور آیفون تصویری وارد می کند و دکمه زنگ را در انتها می فشارد. پس از آن زنگ واحد مورد به صدا در می آید و در صورت برداشتن گوشی، ارتباط بین این دو واحد برقرار می شود.

روش سیم بندی ارتباط داخلی

در بسیاری از برندهای معروف ایرانی مثلا آیفون تصویری تابا، سیماران، الکتروپیک از 4 رشته مشترک برای برقرار نمودن این قابلیت استفاده می شود. این مقدار رشته سیم بجز سیمهای مورد نیاز برای ارتباط با پنل می باشد. به طور مثال در یک ساختمان دو واحدی که نیاز به ارتباط بین واحدها است از هر واحد 4رشته سیم تا پنل دم دری نیاز است و بین دو مانیتور نیز باید 4رشته مجزا کشیده شود. پس در مجموع برای این ساختمان 12رشته سیم بجز سیم های مربوط به دربازکن و ترانس نیاز می باشد.

شاید دنبال این مطالب باشید:

راهنمای نصب و سیم کشی آیفون تصویری تکنما
راهنمای نصب و سیم کشی آیفون تصویری تابا
آموزش نصب آیفون تصویری سیماران

ارتباط داخلی در برند تکنما و تابا دوسیم

این برندها برای برقراری ارتباط داخلی به سیم کشی مجزا نیاز ندارد و با همان سیمهای پیش فرضی که سیستم راه اندازی می شود می توان ارتباط داخلی برقرار نمود. تنها نکته ای که می بایست توجه نمود این است که در هنگام خرید گوشی های با قابلیت ارتباط بین واحدها خریداری نمود.

نوشته قبلی
نوشته بعدی
0 0 امتیاز
امتیازدهی به مقاله
اشتراک گذاری
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
آخرین ها
جدیدترین بیشترین آرا
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
Samal
Samal
4 years ago

Salam how save photo to taba model taba tvd-1910 pleas

1
0
فکر شما را دوست دارم ، لطفا نظر دهیدx