فیلتر محصولات

براساس قیمت
تومان تومان
برندها
فیلتر محصولات

لیست قیمت آیفون تصویری تکنما

لیست قیمت آیفون تصویری تکنما

آیفون تصویری تکنما یکی دیگر از برند های ایرانی است که محصولاتی با قیمت مناسب روانه بازار می کند. این آیفون تصویری ایرانی دربازکن هایی با تنوع محدودتر نسبت به دیگر برند ها تولید می کند اما خاص بودن این محصولات در کنار اینکه کپی برداری از دیگر آیفون های خارجی نبودند، وجه تمایز آن ها با دیگر درب بازکن ها شد. به علاوه در ابتدا نام این برند به واسطه اینکه سیم کشی و نصب آیفون تصویری را تنها با 7 رشته سیم ممکن می کرد، بسیار معروف شد. لیست قیمت آیفون تکنما

لیست قیمت تکنما شامل انواع آیفون تصویری ایرانی، پنل دم دری و تمامی متعلقات لازم برای نصب آن می گردد. شرکت تکنما دو دسته کلی آیفون تصویری تولید می کند: آیفون های هندزفری و آیفون های با گوشی. دربازکن های هندزفری کارکرد بسیار ساده تری دارد و بدون نیاز به در دست گرفتن گوشی، می توانید با مراجعه کننده ارتباط برقرار کنید. همچنین برخی دیگر از این آیفون ها که دارای صفحه کلید لمسی هستند این امکان را فراهم می کنند که به سادگی عکس یا فیلم تهیه کنید و یا عملکرد های مختلف در منو ها را بدون استفاده از کلید شاسی انجام دهید.

محصولات آیفون تصویری تکنما

معرفی آیفون های تصویری تکنما

از ویژگی های اصلی این سیستم اینکه برای برقراری ارتباط با واحد هایی که در طبقات بالای ساختمان هستند با هیچگونه مشکلی روبرو نخواهید شد، چرا که انتقال تصویر در این آیفون ها با رفع نقایص قبلی انجام شد. برخی از آیفون های تکنما با برق 24 ولت عرضه می شوند که به این ترتیب امکان استفاده در زمان قطعی برق را هم دارند. به علاوه می توانید برخی از این دربازکن ها را به سه دوربین مداربسته متصل کنید تا تصاویر آن ها را بر روی مانیتور خود مشاهده کنید. این دوربین ها را می توان در پارکینگ، لابی یا انباری (برای هر واحد به طور مجزا) نصب کنید تا امنیت بیشتری در ساختمان داشته باشید. از نکته های قابل توجه در مورد محصولات شرکت تکنما اینکه می توانید با استفاده از هفت رشته سیم مشترک برای واحد ها، کار نصب و راه اندازی آن ها را انجام دهید تا علاوه بر سادگی کار، هزینه های مربوط به آن را هم کاهش دهید.

نصب آیفون تصویری تکنما

نصب آیفون تصویری تکنما

ادامه مطلب
بستن
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
منوی اصلی
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
تخفیف ها و پیشنهادها
کالای دست دوم
وبلاگ
تماس با ما

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری