جک درب پارکینگ کامفورت 1000

اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها

مشخصات جک پارکینگ کامفورت 1000

  • جک بازویی دو لنگه قابل استفاده به صورت تکی
  • قدرت جابجایی درب هایی تا هر لنگه تن 
  • پشتیبانی از عرض درب تا 7 متر برای یک درب پارکینگ 
  • مدار کنترل دیجیتال و هوشمند
  • دارای متعلقات با طراحی اختصاصی گلدن گیت
  • قابلیت استفاده به تکی یا دو تایی در درب های تک لنگه
آیا قیمت بهتری سراغ دارید؟
مشاهده نظرات

برند سازنده:
موجود 10 قلم
آیکون تحویل کالا ارسال از ۱ روز کاری دیگر
35,000,000تومان
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد
بررسی محصول

جک کامفورت ۱۰۰۰ از جک‌های تلسکوپی با قدرت حمل وزن بالای کمپانی گلدن گیت است. این جک توانایی تحمل ۱ تن وزن را برای هر لنگه درب دارد. طول درب قابل حمل با این وزن، ۷ متر پیش‌بینی‌ شده است. جهت معرفی قطعات الکترونیکی این جک می‌توان گفت این تجهیزات با فرکانس ۴۳۳ کار می‌کنند. موتور جک درب پارکینگ کامفورت ۱۰۰۰ دارای توان ۳۵۰ وات است که با منبع تغذیه ۲۳۰ ولت کار می‌کند. این محصول برای تردد بالا مناسب است. به‌طوری‌که می‌توانیم انتظار پشتیبانی از ۲۰ تردد در ساعت را از آن داشته باشیم. برای خلاص کردن موتور جک کامفورت ۱۰۰۰ از آچار آلن استفاده می‌شود.

متعلقات جک گلدن گیت مدل کامفورت ۱۰۰۰

جک کامفورت در قالب یک پکیج کامل حاوی لوازم زیر به فروش می‌رسد.

  • دو عدد بازوی تلسکوپی کامفورت ۱۰۰۰
  • دو عدد ریموت کنترل با فرکانس کاری ۴۳۳ مگاهرتز
  • دو عدد چشمی مادون قرمز «فتوسل»
  • دو سری یراق مورد نیاز برای نصب
  • یک عدد چراغ خطر چشمک‌زن «فلاشر»
  • مدار فرمان تعبیه شده داخل یک جعبه
  • دفترچه راهنمای نصب و راه‌اندازی جک‌ها
  • کارت گارانتی

متعلقات جک کامفورت 1000

گلدن گیت یک شرکت ایرانی است که محصولات مقاومی تولید می‌کند. این مدل از جک‌های گلدن گیت دارای سطح مقاومت IP44 است؛ بنابراین برای مناطق باران خیز و باد خیز مناسب خواهد بود. بدنه و سایر قسمت‌های فلزی نیز از آلومینیوم ضد زنگ ساخته شده‌اند. پس نگران زنگ زدن نیز نخواهیم بود. محصولات گلدن گیت یک ویژگی خاص دارند که شاید در محصولات دیگر کمپانی‌ها ندیده باشید. این قابلیت خلاص کند دو طرفه نام دارد. به این معنی که درب مورد نظر در صورت نبود محدودیت فیزیکی، در دو جهت باز خواهد شد. ویژگی خلاص کن دو طرفه کار نصاب‌ها را نیز تا حد زیادی آسان کرده است. به این دلیل که دیگر مهم نیست کدام جک را برای کدام سمت استفاده کنند.

مشخصات ظاهری جک کامفورت 1000

‌یکی از فاکتورهای اولیه و مهم خرید یک جک پارکینگ خصوصیات ظاهری آن است. این جک دارای ظاهری جذاب و منحصر به فرد بوده و می‌تواند انتخاب خوبی برای محیط‌هایی باشد که در معرض دید هستند.
موتور جک کامفورت ۱۰۰۰ به شکل عمود بر بدنه اصلی تعبیه شده است. این موضوع می‌تواند یکی از معایب آن محسوب شود؛ زیرا در جاهایی که با محدودیت‌های حرکتی و فضا برای باز و بست درب مواجه هستیم، نصب این مدل جک آسان نخواهد بود.
بدنه جک کامفورت از آلومینیوم با رنگ خاکستری کوره‌ای است. این آلیاژ به دلیل ضد زنگ بودن برای ساخت این تجهیزات استفاده می‌‌شود. محل قرار گیری خلاص کن نیز در نزدیکی موتور در نقطه اتصال چرخ دنده موتور به شفت است. همچنین طول جک درب پارکینگ کامفورت ۱۰۰۰ در حالت باز به ۱۸۰ سانتیمتر می‌رسد.

مشخصات بازو

جک درب پارکینگ کامفورت ۱۰۰۰ برای مصارف مسکونی، تجاری و اداری طراحی شده است. این محصول به دلیل دارا بودن قفل دیجیتال داخلی در مقابل فشار مخالف مقاوم بوده و از ورود سارق با هل دادن درب جلوگیری می‌کند. در ادامه می‌توانید با دیگر قابلیت‌های این جک بیشتر آشنا شوید. در تولید جک درب پارکینگ گلدن گیت مدل کامفورت ۱۰۰۰ از آلومینیوم مقاوم و مرغوب استفاده شده است. این فلز کاملاً ضد زنگ بوده و در برابر سایش و ضربه مقاومت مناسبی دارد. به همین دلیل شفت این جک نیز از آلومینیوم با قطر ۲۰ میلیمتر ساخته می‌شود. چرخ دنده نیز از جنس برنج است.

بازو جک کامفورت و محل خلاص کن آن

نوع شفت

به طور کلی دو نوع شفت داریم. نوع اول شفت تلسکوپی که از دو بخش صاف و مارپیچ تشکیل شده است. بخش مارپیچ به چرخ دنده متصل شده و نیروی محرکه را از موتور می‌گیرد. نوع دوم یک میله مارپیچ بلند است که به اندازه کل طول جک در حالت باز ساخته می‌شود. به این مدل شفت ماردونی می‌گوییم. نصب و راه اندازی جک ماردونی بسیار دشوار بوده و نیاز به تخصص بالایی دارد. در این جک از شفت تلسکوپی استفاده شده است.

میزان کورس

موتور جک مدل کامفورت ۱۰۰۰ با ۲۲۰ ولت برق قابل راه اندازی است. این موتور توانی معادل ۳۵۰ وات دارد. این مدل از جک‌ دارای یک کورس ۶۵ سانتیمتری است که طبق ادعای سازنده با توجه به کیفیت آلیاژ شفت، می‌تواند ۱ تن وزن را در طول ۷ متر حمل کند. دمای کاری موتور این جک نیز از منفی ۲۰ درجه تا مثبت ۵۰ پیش بینی می‌شود. زاویه چرخشی جک کامفورت ۱۰۰۰ مانند دیگر برادرانش معادل ۱۵۰ درجه است. این مقدار دامنه چرخش به کاربر اجازه می‌دهد درب را از ۹۰ تا ۱۵۰ درجه باز کند؛ بنابراین قدرت مانور بالایی برای کاربر و نصاب فراهم می‌شود. زاویه چرخشی بالا را زمانی نیاز داریم که اساس کشی می‌کنیم. در چنین مواقعی انتقال لوازم و عبور خودرو‌های بزرگ بدون مشکل خواهد بود.

بازوهای جک کامفورت و اندازه آن

خلاص کن

خلاص کن به کلید یا آچاری گفته می‌شود که در صورت قطعی برق به کمک آن چرخ دنده جک را از شفت جدا کرده و درب را به صورت دستی باز می‌کنیم. در این جک برای خلاص کردن چرخ دنده موتور از آچار آلن استفاده شده است. خلاص کن آلنی نسبت به خلاص کند سوئیچی امنیت کمتری دارد. اما به این معنی نیست که این روش خلاص کردن درست نیست. فقط باید کمی محتاط باشید که این بخش جک دست‌کاری نشود.

مدار فرمان جک گلدن گیت مدل کامفورت ۱۰۰۰

با تمام قسمت‌های یک جک درب پارکینگ آشنا شدیم. اما مهم‌ترین قسمت باقی مانده است. این قسمت که نقش مغز سیستم را دارد مدار فرمان نامیده می‌شود. مدار فرمانی که برای این مدل از جک‌های شرکت گلدن گیت استفاده شده است دارای قابلیت‌های زیر هست.
• ترمینال مجزا برای تمام تجهیزاتی که معرفی شدند «فلاشر، فتوسل، قفل برقی، خازن و دیگر تجهیزات»
• قابلیت تنظیم بستن درب به صورت اتوماتیک پس از عبور خودرو از جلوی فتوسل
• تشخیص خرابی فتوسل در کمترین زمان ممکن و بستن درب به صورت خودکار
• امکان تنظیم درب‌ها به صورت تک لنگه و دو لنگه
• امکان تنظیم تایمر برای بستن درب به صورت خودکار با دامنه زمانی ۱ تا ۹۹ ثانیه
• کددهی ریموت کنترل‌ها به صورت تک کانال تا چهار کانال
• پشتیبانی از ماژول قفل برقی
• دارای قابلیت سرعت دوم برای باز و بست درب

مدار کنترل جک کامفورت

فلاشر و فتوسل

معمولاً در جک‌های درب پارکینگ چند قطعه هشدار دهنده، برای تأمین امنیت فیزیکی استفاده می‌شود؛ زیرا این دستگاه یک درب فلزی سنگین وزن را حمل می‌کند که در صورت برخورد با هر چیزی خسارات سنگینی به بار خواهد آمد.
یکی از این قطعات فتوسل نام دارد. فتوسل یک چشم الکترونیم است که حرکت و حضور اشیا را در مسیر بستن درب تشخیص داده و از ادامه حرکت جک‌ها جلوگیری می‌کند.
قطعه بعدی فلاشر است. موتورهای استفاده شده در این جک بی‌صدا و بدون لرزش هستند. به همین دلیل اگر در نزدیکی درب باشید متوجه باز شدن آن نخواهید شد. ممکن است در این صورت دچار خسارات غیر قابلی جبرانی شوید. در نتیجه یک چراغ خطر چشمک‌زن بالای درب نصب می‌کنیم تا وقتی دکمه ریموت جهت باز شدن درب فشرده شد، روشن شود. با این کار خطاها و خسارات احتمالی در زمان باز شدن درب نیز به خوبی مدیریت خواهند شد.

گارانتی جک درب پارکینگ گلدن گیت کامفورت ۱۰۰۰

کامفورت که زیر برندی ویژه از شرکت گلدن گیت است با گارانتی و خدمات و حتی بیمه روانه بازار شده تا مصرف کنده بابت خریداش مطمئن باشد. این گارانتی شامل موارد زیر می شود.

• ۲ سال گارانتی تعویض
• ۱۰ سال خدمات پس از فروش
• ۳ سال گارانتی عودت
• ۶ ماه گارانتی تصادف

مشخصات محصول

مشخصات

قدرت هرلنگه
1000 کیلوگرم
عرض لنگه درب
6 متر
ولتاژ جک یا موتور
220 ولت
نیاز به قفل برقی
ندارد - برای ایمنی بیشتر مانعی ندارد
قابلیت دو زمانه
دارد
نوع جکها
الکترومکانیک
محتویات پکیج
دو بازو کامفورت 2000- مدار کنترل- چشمی- فلاشر و دو عدد ریموت
کشور سازنده
ایران
4 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
دی سی ای کالا @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
بستن
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
منوی اصلی
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
تخفیف ها و پیشنهادها
کالای دست دوم
وبلاگ
تماس با ما

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری