محاسبه قیمت نصب جک درب پارکینگ در تهران و شهرستانها در سال 1402

نصب جک درب پارکینگ شامل انجام چندین حرفه می باشد که نصاب میبایست اشراف کاملی را درهر یک داشته باشد. این حرفه ها عبارت است از جوشکاری، سیم کشی ، سوراخکاری، کنده کاری و راه اندازی مدارکنترل جک پارکینگی . اگر هریک از کارهای که ذکر شد به درستی انجام نگیرد یا جک پارکینگی به درستی کار نخواهد کرد و یا جک درب اتوماتیک واطراف آن، پس از نصب ظاهر بدی داشته و رضایت مشتری را به همراه ندارد. در ادامه، مطلب را کامل بخوانید تا خود بتوانید محاسبه هزینه جک درب پارکینگ را انجام دهید.

آیا هزینه همه جکهای پارکینگی یکسان است؟

در جواب باید گفت خیر. علت این موضوع تخصصی بودن یا دشوار بودن برخی از جکهاست که باعث می شود قیمت نصب جک درب پارکینگ با یکدیگر اختلاف داشته باشند. در ادامه هزینه نصب هر یک از جک درب پارکینگی به اختصار شرح داده می شود.

نصب جک پارکینگ

جک درب پارکینگ ایرانی

این نوع درب اتوماتیک معمولا پایین ترین هزینه نصب را تحمیل می کنند. علت این موضوع، قیمت پایین دستگاه و نصب و راه اندازی راحتتر (به لحاظ راه اندازی مدار فرمان) می باشد. هزینه نصب جک درب پارکینگ ایرانی در سال 1400 توسط نصابهای فروشگاه دی سی ای کالا 600.000 تومان می باشد. این هزینه برای جک پارکینگ دو لنگه و تک لنگه بازویی می شود و شامل کنده کاری ( کنده کاری جزئی)، جوشکاری، نصب بازوها، سیم کشی و راه اندازی مدار فرمان  است.

جک درب پارکینگ الکترومکانیک ایتالیایی

جکهای درب اتوماتیک ایتالیایی به واسطه قیمت بالاتر جکها، هزینه نصب بیشتری نیز تحمیل می کنند. جکهای تلسکوپی دو لنگه و تک لنگه ایتالیایی توسط نصابهای دی سی ای کالا به قیمت 600.000 تومان نصب می گردند. به مانند دیگر جکهای بازویی، نصب مدلهای ایتالیایی نیز شامل همه  ی مراحل نصب جک ایرانی می باشد و کارهای خارج از عرف و کارهای اضافه شامل می شود. به طور مثال اگر نصب جک به گونهای باشد که می بایست، جای کل بازو روی دیوار کنده کاری شود این مورد به عنوان کارهای اضافه در نظر گرفته می شود.

دیگر مطالب از وبلاگ:

راهنمای نصب جک درب اتوماتیک
تفاوت کیفیت جک های پارکینگی ایرانی و خارجی چقدر است؟
اصطلاحات جک درب پارکینگ و موتور ریلی

موتور ریلی ایرانی یا ایتالیایی

هزینه نصب موتور ریلی کمی بیشتر از جک های بازویی است و علت این موضوع ،نصاب کمتر در این حیطه و نیاز به دقت بیشتر و کار شدن فونداسون روی زمین است. هزینه نصب موتور ریلی به همراه سیم کشی و نصب 600.000 تومان است که در صورتی که خریدار بخواهد موتور در بالای درب نصب شود، می بایست هزینه آهن کشی را به صورت جداگانه پرداخت نماید. این هزینه در حدود 250.000 تومان می باشد.

جک درب پارکینگ هیدرولیکی یا الکترومکانیک خاص

در بازار جکهای درب پارکینگی ای وجود دارند که برای دربهای خاص و یا بسیار پر تردد استفاده می گردند. نصب این سری جکها نیاز به دقت فراوان، تجربه و همچنین در برخی موارد مجوز نصب از طرف شرکت وارد کننده دارد. هزینه نصب جک درب پارکینگ هیدرولیکی یا خاص بیشترین هزینه را بین تمام محصولات دارد و مصرف کننده حدود 900.000 تومان می بایست بابت نصب محصول خریداری شده می بایست بپردازد. مراحل نصب درست مانند جکهای پارکینگی دو لنگه معمولی است و همه کارها می بایست توسط نصاب انجام پذیرد. تنها در صورت کار اضافه یا سیم کشی خارج از عرف نصاب می تواند هزینه اضافه دریافت نماید.

هزینه نصب جک پارکینگ در سال 1402

نصب جک درب پارکینگ در تهران

هزینه هایی که در بالا گفته شد مربوط به نصب در تهران می باشد. با مقایسه هزینه نصب جک درب پارکینگ توسط نصابهای دی سی ای کالا و آن چیزی که توسط اتحادیه تصویب شده، مصرف کننده در صورت خرید از فروشگاه دی سی ای کالا حدود 30درصد هزینه کمتری بابت نصب پرداخت می نماید. در ثانی دی سی ای کالا متعهد است که نصب مطابق اصول استاندارد شرکت تولید کننده یا وارد کننده انجام شود و در صورت هر ایرادی از طرف نصاب، فروشگاه در اسرع وقت متعهد به رفع ایراد است.

نصب جک درب پارکینگ در شهرستانها

دی سی ای کالا در تمام شهرستانها تیم مربوط به خدمات و نصب جک درب پارکینگ را داراست. هزینه نصب جک درب پارکینگ بر اساس هر شهرستان متفاوت می باشد.این تیم ها از متخصص ترین افراد نصاب در آن شهرستان می باشند و معمولا آموزش نصب را در تهران توسط شرکتهای وارد کننده یا تولید کننده محصول دیده اند. دی سی ای کالا با این تیم های متخصص قرار داد داخلی دارد تا در صورت فروش جک درب پارکینگی به شهرستان توسط سایت دی سی ای کالا، این تیم به محل نصب اعزام شود و راه اندازی را به نحو احسنت انجام دهد.

اما نکته ای که در مورد هزینه نصب در شهرستان باید گفته شود این است که در هر شهرستان با توجه به عرف و افراد متخصص آن شهرستان هزینه های نصب جک پارکینگ متغیر است اما با این حال این هزینه کمتر از عرف نصب و راه اندازی آن جک در آن شهرستان می باشد. برای اطلاع دقیق در مورد نصب جک می توانید با کارشناسان دی سی ای کالا تماس حاصل نمایید.

آیا می توان تنها سفارش انجام نصب را داد؟

در صورتی که هر محصولی اعم از جک پارکینگی یا موتور ریلی از هر فروشگاهی خریداری گردد، خدمات دی سی ای کالا قادر است با دریافت هزینه پایه آن را نصب و خدمات بعدی آن را بر عهده بگیرد. زنجیره بزرگ دی سی ای کالا می تواند در اکثر نقاط ایران نصب را با اصول استاندارد و مورد تایید سازنده انجام دهد.

نصب جک درب پارکینگی خریداری شده از دیجی کالا

بسیاری سوال می کنند که در صورتی که از سایت دیجی کالا محصولی خریداری کرده اند آیا می توانند سفارش نصب را به دی سی ای کالا ارجاع دهند. خدمات دی سی ای کالا سرویس نصب در سراسر ایران است و تمامی خریدها که شامل خرید جک پارکینگی از دیجی کالا نیز هست را نیز پوشش می دهد.

روش سفارش نصب جک و موتور درب پارکینگ چگونه است؟

به دو روش می توان درخواست نصب جک درب پارکینگ یا موتور ریلی نمود. در ساهات کاری می توانید با تماس تلفنی روز مورد نظر خود را رزو کنید و در غیر این صورت از طریق فرم، درخواست خود را ارائه دهید.

شماره تلفن برای درخواست نصب جک پارکینگ 72195-021 داخلی 102 می باشد.

هزینه نصب جک درب پارکینگ چقدر است و آیا هزینه اضافی دارد؟

در حال حاضر هزینه نصب جک پارکینگ در تهران و بسیاری از دیگر شهر ها بیش از 1.5 میلیون تومان است. این هزینه نصب بجز هزینه سیم یا کابل است که به دلیل تغییر قیمت روزانه آن نمی توانیم یک قیمت قطعی بر روی هزینه نصب اضافه کنیم. از سوی دیگر گاهی کارفرما خودش کابل کشی را انجام داده که که در این صورت مبلغی به هزینه نصب اضافه نمی شود.

شهرهای تحت پوشش نصب برای جک پارکینگی کدامند؟

دی سی ای کالا تقریبا در تمامی استانها نمایندگی یا همکار جهت اجرا و نصب جک درب پارکینگ را دارد. با این حال برای اطمینان با شماره 72195-021 تماس حاصل نمایید.

آیا هزینه نصب قفل برقی جزو نصب اصلی جک پارکینگی محاسبه میگردد؟

خیر- نصب قفل برقی مراحل و پیچیدگی های خاص خودش را دارد که می بایست برای آن وقت گذاشت. این کار می تواند توسط تکنسین نصب جک در هنگام راه اندازی جک پارکینگی انجام پذیرد. هزینه نصب قفل برقی 350.000 تومان است.

نوشته قبلی
نوشته بعدی
0 0 امتیاز
امتیازدهی به مقاله
اشتراک گذاری
اطلاع از
guest
3 دیدگاه
آخرین ها
جدیدترین بیشترین آرا
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
مجتبی
مجتبی
3 years ago

سلام وقت بخیر
من ماهی ۶_۷ جک نصب میکنم از این به بعد میخوام بدم شما نصب کنید قیمت هاتون خیلی خوبه یا الکی نوشتین

3
0
فکر شما را دوست دارم ، لطفا نظر دهیدx