فناوری دوربین های SMD داهوا

شرکت داهوا یکی از بزرگترین تولید کنندگان سیستم های نظارتی و حفاظتی است که فروش بالایی خصوصا در لاین دوربین مداربسته داشته است. دوربین مداربسته راهکار امنیتی مطمئنی است که با ثبت وقایع و قرار دادن تصاویر (بصورت آنلاین و ذخیره در هارد) نقش بسزایی در برقراری امنیت ایفا می کند؛ ازینرو جزو پرفروش ترین ها نیز محسوب می شود. با پیشرفت تکنولوژی و افزوده شدن قابلیت های نوین در دوربین ها شاهد تنوع بالای کاربری آنها بوده ایم. یکی از مهم ترین عوامل در دوربین های مداربسته ظرفیت ذخیره سازی اطلاعات و تصاویر در دستگاه دی وی آر است.

ذخیره سازی اطلاعات دوربین مداربسته

افزایش هارد: سیستم های نظارتی به دلیل ظبط 24 ساعته اطلاعات، نیاز به فضای ذخیره سازی با ظرفیت بالا هستند. با افزودن هارد با ظرفیت های متفاوت می توان فضای بیشتری در دست داشت. اما این عامل با محدودیت ذخیره سازی و افزایش هزینه همراه خواهد بود.

فرمت فشرده سازی: فرمت H. 264 یک استاندارد شناخته شده جهت ذخیره سازی ویدئوهای دوربین مداربسته با کیفیت بالاست. با فرمت های فشرده سازی اطلاعات در دوربین مداربسته می توان بدون تغییر کیفیت و رزولوشن تصاویر، حجم آنها را کاهش داد.

فرمت فشرده سازی

ضبط حرکتی – motion detection: یکی دیکر از روش هایی که موجب افزایش ظرفیت ذخیره سازی اطلاعات دوربین است استفاده از قابلیت ضبط حرکتی است. ضبط 24 ساعته و مداوم، حجم بالایی از میزان هارد را اشغال می کند؛ ممکن است همه تصاویر اهمیت چندانی نداشته باشند و به ان نیازی نداشته باشیم. در این مواقع دوربین را در حالت ضبط Motion Detection ( موشن دیتکشن) قرار می دهیم تا با مشاهده حرکت در محدوده دید، شروع به ضبط تصاویر نماید.

قابلیت SMD: با قابلیت smd باگ دوربین های مداربسته در خصوص تشخیص حرکت اجسام غیر ضروری در محدوده دید دوربین حل شده است. دوربین مجهز به این تکنولوژی با حرکت برگ درختان، حرکت حیوانات خانگی، تغییرات نور محیط و … آلارم نمی فرستند و بصورت دقیق تری انسان و وسایل نقلیه را از سایر شناسایی می کند.

فناوری SMD در دوربین های مداربسته داهوا

شرکت داهوا جهت رفع تشخیص حرکت دوربین های مداربسته خود با استفاده از هوش مصنوعی فناوری جدید Smart Motion Detection مخفف SMD را در دوربین های خود رونمایی کرد. این قابلیت در نسل جدید دوربین مداربسته داهوا، امکان مدیریت بیشتر و بهتر محیط را با تشخیص حرکت انسان و وسایل نقلیه فراهم می آورد. در واقع با این قابلیت امکان خطا در تصویر برداری بر اثر حرکت به حداقل ترین حالت ممکن رسیده و وقابع غیر ضروری مانند حرکت برگ درختان، وزش باد، باران و … موجب ضبط دوربین نمی گردد و هشدارهای صحیح را در کم ترین زمان ممکن، برای کاربران ارسال می نماید.

دوربین smd داهوا

SMD Plus: این قابلیت در واقع بهبود یافته نسخه SMD دوربین های داهوا است که با دقت و تمرکز بیشتر انسان و خودرو را تشخیص و تفکیک می کند. با این تکنولوژی در دوربین های تحت شبکه داهوا می توان داده های مربوط به انسان و وسایل نقلیه را از برگ های معلق، چراغ ها و حیوانات خانگی تفکیک کرد؛ تا هرگونه خطا در شرایط و موقعیت مکانی متفاوت کاهش یابد. قابلیت smd plus انسان را از فاصله 7 متری و خودرو را در فاصله 10 متری درمحدوده دید خود، با ضریب خطای کم تر از 1% تشخیص می دهد.

SMD 3.0: قابلیت SMD داهوا ورژن 3.0 نسخه اپدیت شده SMD plus می باشد که در قدرت تشخیص انسان از خودرو دقت بالاتری به همراه دارد. با این تکنولوژی هوشمند دوربین مداربسته ip، انسان را در فاصله 15 متری و خودرو رو در فاصله 25 متری در محدوده دید خود، تشخیص می دهد.

SMD Plus

دوربین های SMD داهوا

شرکت داهوا در راستای افزایش رضایت مشتریان، جدید ترین دوربین های مداربسته خود را مجهز به فناوری SMD طراحی کرده است تا در هر هر موقعیت مکانی نظارت و حفاظت از اماکن را به بهترین نحو انجام دهد. دوربین های مداربسته SMD با دقت و سرعت تشخیص بالا، رفع هشدارهای کاذب، فضای ذخیره سازی اطلاعات را بهینه سازی می کنند. دوربین های تحت شبکه داهوا مدل IPC-HDW2449T-S-IL، دوربین مداربسته داهوا مدل IPC-HFW2449S-S-IL دارای قابلیت هوشمند SMD PLUS می باشند.

دوربین داهوا smd
دوربین داهوا smd 2
نوشته قبلی
نوشته بعدی
0 0 امتیاز
امتیازدهی به مقاله
اشتراک گذاری
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
0
فکر شما را دوست دارم ، لطفا نظر دهیدx