شکار موجودات فضایی با دستگاه های رینگ

شرکت Ring یکی از تولید کننده های دوربین امنیتی و زنگ های ویدئویی هوشمند متعلق به آمازون است. اخیرا این شرکت طبق بیانیه ای به شهروندان ایالات متحده فراخوان شرکت در مسابقه با جایزه بزرگ ۱ میلیون دلاری داد. شرکت رینگ اعلام کرد شهروندانی که از طریق دستگاه های برند ring نظیر دوربین های هوشمند امنیتی قادر به ارائه شواهدی از وجود موجودات فضایی واقعی باشد، جایزه بزرگ یک میلیون دلاری دریافت خواهد کرد.

از قوانین شرکت در مسابقه Ring Million Dollar Sighting شرکت کنندگان از تمامی ساکنین ایالات متحده با حداقل ۱۸ سال سن می باشد. شرکت کنندگان می توانند تا 3 نوامبر ( 12 آبانماه) شواهد ویوئویی خود را به سایت RingMillionDollarSighting.com ارسال کنند. ویدیو‌های ارسالی، باید دارای معیار‌های علمی و طبق قوانین رسمی باشد که در صورت تأیید کارشناسان حوزه فضا بررسی می شوند.

در ضمن شرکت کنندگان در صورت ارائه تخیلی‌ترین و طنزآمیزترین ویدیو ارسالی، کارت هدیه ۵۰۰ دلاری آمازون را دریافت خواهند کرد. برای این کار، برخی از شرکت‌کنندگان با پوشش موجودات فضایی و استفاده از جلوه‌های ویژه برای ایجاد یک وضعیت متقاعد‌کننده استفاده می کنند.

نوشته قبلی
نوشته بعدی
0 0 امتیاز
امتیازدهی به مقاله
اشتراک گذاری
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
0
فکر شما را دوست دارم ، لطفا نظر دهیدx