جدید ترین دوربین ثبت وقایع خودرویی

تصادف اتومبیل می تواند در یک لحظه اتفاق بیفتد؛ هر چقدر هم که ترسناک باشد، سرزنش شدن برای تصادفی که تقصیر شما نیست، می تواند به همان اندازه ناراحت کننده باشد. به همین دلیل است که در صورت وقوع غیرمنتظره، دوربین ثبت وقایع خودرویی می تواند کمکی حیاتی به همراه داشته باشد. پس از تحقیق و بررسی روی مدل های دوربین خودرویی، می توان یکی از بهترین دوربین داشبورد خودرو را مدل Vantrue N4 دانست چرا که یکی از ساده ترین مدل ها به همراه ویژگی های کاربردی است. اگر بدنبال بهترین دوربین خودرو یا برند برتر هستید با ما همراه باشید تا با پیشرفته ترین و جدید ترین دوربین های خودرویی آشنا شویم:

جدیدترین دوربین خودرویی

دوربین ثبت وقایع خودرو مدل Vantrue N4

این دوربین با رزولوشن 4K در دوربین اصلی به همراه دید در شب است. صفحه نمایش 3 اینچی آن روشن و به راحتی قابل خواندن است. منوی بصری دارد و دکمه های کنترل آن به وضوح مشخص شده اند و به راحتی قابل دسترسی هستند. همچنین دارای ویژگی های کلیدی مانند نظارت 24 ساعته خودروی پارک شده و ردیابی GPS است، علیرغم هزینه ای که نصف قیمت برخی از رقبای دیگر دارد. این دوربین فاقد ردیابی GPS داخلی است، اما شما به راحتی می توانید با خرید یک پایه GPS این مشکل را برطرف سازید.

دوربین خودرویی ونترو

دوربین ثبت وقایع خودرویی شیائومی مدل Starvis 1S

دوربین خودرویی شیائومی مدل استارویس

این دوربین با نمایشگر 3 اینچی و وضوح تصویر با کیفیت FULL HD همراه است. سایز کوچک و قابلیت های بالای این دوربین خودرو موجب استقبال بی نظیر کاربران شده است. دوربین شیائومی با امکان حذف نویز های تصویر در شرایط غیر معمول مانند نور کم و همچنین باتری لیتیومی 470 میلی آمپری داخلی امکان استفاده های تخصصی و قابل قبولی را در اختیار کاربر قرار می دهد.

دوربین خودرو شیائومی مدل 70MAI

این دوربین با سنسور ضبط تصاویر IMX323 سونی و لنزهای فول اچ دی ۱۰۸۰ پیکسلی با زاویه ی ۱۳۰ درجه ای قابلیت ضبط و ارائه تصاویری با کیفیت فوق العاده را دارد. از دیگر ویژگی های دوربین خودروی شیائومی سنسور G و ضبط چرخشی، روشن و خاموش خودکار با استارت ماشین، حافظه استاندارد با ظرفیت 16 تا 64 گیگابایت، اعلام خطر هنگام خروج خودرو از لاین، هشدار هنگام برخورد با خودرو و یا موانع، امکان تماس با اورژانس در صورت تصادفات احتمالی و ارسال مختصات مکانی دقیق برای امدادرسانی فوری و … می توان اشاره کرد. در ضمن این دوربین خودرویی با قابلیت پیشرفته کنترل صوتی همراه است که با گفتن “Take picture” عکس می‌گیرد و هنگام گفتن “Record video” ویدئو ضبط می‌کند.

دوربین خودرویی شیائومی مدل 70

دوربین ثبت وقایع خودرویی L921-4G جگوار

دوربین خودرویی جگوار مدل 921

این دوربین خودرویی یکی از جدیدترین های جگوار است که با صفحه نمایش 1.5 اینچی، تصاویر را با رزولوشن 2 مگاپیکسل ارائه می دهد. این دوربین با پشتیبانی از سیم کارت و اتصال به اینترنت از طریق نرم افزار موبایل، از هر نقطه و فاصله ای به صورت زنده تصاویر دوربین را با کاربر به اشتراک میگذارد تا به طور کامل خودرو تحت کنترل باشد. سایر قابلیت های لازم هر دوربین ثبت وقایع از جمله قابلیت : لوپ ریکوردینگ، تصویر برداری حتی در زمان پارک خودرو، رد یابی خودرو از طریق جی پی اس، G-Sensor یا سنسور تصادف که از لحظه تصادف تصویر جداگانه ضبط کرده و در حافظه ذخیره می کند تا در مواقع لزوم مدرک قابل توجیهی داشته باشید.

دوربین خودرویی آینه ای جگوار مدل M331-Touch

این دوربین آیینه ای ضد آبب، دارای 3 لنز دوربین جداگانه با قابلیت ضبط دو دوربین به صورت همزمان است. دوربین 5 مگاپیکسل با ضبط 30 فریم در ثانیه، صفحه نمایش لمسی، قابلیت لوپ ریکوردینگ، پشتیبانی از کارت حافظه Sd تا ظرفیت 128 گیگابایت است که از طریق باتری قلمی معمولی یا یک باتری لیتیومی قابل شارژ می باشد.

دوربین خودرویی جگوار مدل 331

ویژگی های مهم یک دوربین ثبت وقایع

این امکانات با توجه به نوع دوربین و محل قرار گیری ممکن است متقاوت باشد ؛ با این حال در ادامه به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد:

دوربین ثبت وقایع خودرویی با چی پی اس
  • تشخیص ضربه و اعلام هشدار با ارسال عکس به گوش کاربر
  • کنترل و تماشای خودرو به صورت زنده
  • بازبینی فیلم های ثبت شده از طریق تلفن کاربر
  • انتقال فیلم های ذخیره شده به کارت حافظه
  • مشاهده اتومبیل در هر لحظه و موقعیت مکانی از طریق Live GPS
  • ضبط چرخشی یا Time Laps، تشخیص حرکات و شروع فیلمبرداری از وقایع، ضبط صدا و … از سایر ویژگی های یک دوربین خودرویی است.
نوشته قبلی
نوشته بعدی
4 1 امتیاز
امتیازدهی به مقاله
اشتراک گذاری
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
0
فکر شما را دوست دارم ، لطفا نظر دهیدx