خانه امن با آیفون تصویری هوشمند

آیفون های تصویری هوشمند فقط به ویژگی‌های تشخیص بازدیدکننده و نظارت تصویری محدود نمی‌شوند، بلکه شامل اتصال Wi-Fi، تشخیص حرکت، ضبط با وضوح بالا، ضبط با زاویه باز، پشتیبانی از دید در شب و قابلیت پخش زنده به تلفن‌های هوشمند می‌شوند. این آیفون های هوشمند مجهز به برق متناوب بوده و از هر کجا که هستید در هر موقعیت مکانی امکان بازکردن و کنترل درب منزل خود را دارید.

برخی از دوربین‌ این آیفون های تصویری هوشمند دارای هوش مصنوعی با قابلیت تشخیص چهره هستند، که با فیلتر کردن «محرک‌های کاذب» مانند تاب خوردن گیاهان، درختان در باد و … میزان هشدارهای حرکتی را از هر گونه اشیا به حداقل می رساند. با این حال، باید در نظر داشته باشید که جهت ایمنی بیشتر، اطلاعات را با گزینه فضای ابری ذخیره نمایید تا بتوانید حتی اگر دوربین شما به سرقت رفت، به فیلم دسترسی داشته باشید.

تشخیص چهره در آیفون تصویری هوشمند

مزایای استفاده از آیفون تصویری هوشمند

آیفون تصویری به همراه پنل هوشمند همانند دوربین های امنیتی وقتی کسی جلوی درب شماست به شما هشدار می دهد. در واقع، با داشتن یک آیفون هوشمند، نیاز به صرف هزینه جهت دوربین اضافی رو به جلوی خانه شما را از بین می برد، زیرا آن منطقه از قبل به اندازه کافی پوشش داده شده است.

با داشتن آیفون تصویری می توانید هر بازدید کننده ای را که به درب شما نزدیک می شود، حتی قبل از اینکه زنگ در را به صدا درآورد، تماشا کنید. در برخی از آیفون ها وقتی شخصی دکمه زنگ درب را فشار می دهد، اعلانی را در تلفن یا سایر دستگاه های مجهز به اینترنت کاربر ارسال می کند، چه در خانه باشید و چه در حال حرکت.

آیفون تصویری هوشمند علاوه بر ارائه ویدئو از شخص مراجعه کننده، امکان مکالمه دوطرفه با بازدید کننده به شما ارائه می دهد. شما می توانید بدون نیاز به نزدیک شدن به درب، بازدیدکنندگان خود را ببینید و با آنها صحبت کنید و حتی به راحتی به آنها اجازه ورود دهید.

مزایای استفاده از آیفون تصویری هوشمند 1
مزایای استفاده از آیفون تصویری هوشمند 2
مزایای استفاده از آیفون تصویری هوشمند 3

مشخصات فنی آیفون های تصویری هوشمند

پیشرفت تکنولوژی در سیستم های امنیتی و نظارتی نقش بسزایی داشته و موجب سادگی عملکرد و ایمنی بیشتر در ساختمان ها شده اند. امنیت منازل و مجتمع هایی با جمعیت بالا، با توجه به افزایش جرم و سرقت افراد را در خصوص امنیت بسیار مستاصل و نگران کرده است. ازینرو استفاده از سیستم های هوشمند امنیتی خصوصا در ورودی درب های اصلی قدرت حفاظت از اموال افراد را بالا می برد. آیفون تصویری هوشمند یکی از کاربردی ترین سیستم های کنترل درب است که امروزه با قابلیت های پیشرفته با امنیت بالایی همراهند.

ویژگی های آیفون تصویری هوشمند

لیستی از ویژگی های اصلی جهت خرید آیفون تصویری هوشمند را بررسی می کنیم:

  • نوع صفحه نمایش
  • قابلیت های هوشمند با امکان دسترسی به تنظیمات
  • دید در شب و محافظت شبانه
  • ثبت و ذخیره تصاویر بازدیدکنندگان
  • ذخیره سازی اطلاعات در فضای ابری یا حافظه جانبی
  • اتصال به دوربین مداربسته (کنترل و امنیت بیشتر)
  • دسترسی از راه دور
  • اتصال به وای فای
  • ارسال هشدار از طریق آژیر و یا پیامک به گوشی کاربر
  • بدنه محافظ و مستحکم
نوشته قبلی
نوشته بعدی
2 1 امتیاز
امتیازدهی به مقاله
اشتراک گذاری
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
0
فکر شما را دوست دارم ، لطفا نظر دهیدx