پرفروش ترین آیفون های تصویری تکنما

شرکت صنایع الکترونیک تکنما، یکی از بهترین تولید کنندگان محصولات در بازکن، آیفون های تصویری خود را با بهره گیری از جدیدترین متد روز تولید نموده و به بازار عرضه کرده است. قابلیت جالب توجه در آیفون های تصویری تک نما، وجود تنها 7 رشته سیم برای نصب آیفون تصویری است که این میزان، به نسبت دیگر برند ها بسیار کمتر بوده، لذا میزان مصرف سیم در نصب این آیفون ها کمتر است. همچنین این قابلیت، نصب آیفون تصویری را راحت تر می کند. وجود قابلیت نصب با رشته سیم های کمتر، آیفون های تصویری تکنما را به گزینه ای مناسب جهت ساختمان های با تعداد واحد بالا تبدیل نموده است. چرا که علاوه بر این ویژگی، کیفیت صوت و تصویر در این آیفون ها پایین نیامده و می تواند به خوبی جوابگوی تعداد زیادی واحد در یک ساختمان باشد.
از جمله پرفروش ترین های آیفون تصویری تکنما، مدل های D43، D43M، D70 ،D70M می باشد که در این مقاله قصد داریم شما را با قابلیت های آن ها بیشتر آشنا کنیم.

دربازکن تصویری تک نما 4.3 اینچ بدون حافظه – D43

دربازکن تصویری تک نما 4.3 اینچ بدون حافظه - D43

دربازکن تصویری D43، به لحاظ طراحی نسبتا ساده بوده و صفحه نمایش آن 4.3 اینچ است. روی نوار پایین آن به رنگ مشکی، دکمه های لمسی دیده می شود که باز کردن در و تنظیمات آیفون با آنها صورت می گیرد. این مدل از آیفون تصویری D43، هندزفری نیست و گوشی دهنی آن برای ارتباط با مراجعه کننده و نگهبانی به کار می رود. وجود صفحه نمایش LCD رنگی در این محصول، تصاویری با کیفیت عالی به شما ارائه خواهد داد. صدای شفاف و گارانتی 3 ساله نیز از دیگر قابلیت های این آیفون تصویری می باشد.

از خصوصیات یکی از پرفروش ترین آیفون های تصویری تک نما محسوب می شود. لازم به ذکر است که این آیفون بدون حافظه بوده و از حافظه ی خارجی نیز پشتیبانی نمی کند. محصول بعدی که قرار است به شما معرفی کنیم، آیفون تصویری D43M می باشد.

ویژگی های دربازکن تصویری تک نما 4.3 اینچ بدون حافظه – D43

  • قابلیت اتصال به دو پنل
  • صفحه نمایش LCD رنگی
  • دارای ارتباط داخلی با نگهبانی
  • نمایشگر 4.3 اینچی
  • قابلیت باز کردن درب پارکینگ
  • گارانتی 3 ساله

آیفون تصویری تک نما 4.3 اینچ با حافظه D43M

تکنما d43-m

یکی دیگر از پرفروش ترین آیفون های تکنما، مدل D43M است که یک سری امکانات پیشرفته تر به نسبت D43 در آن قرار داده شده. این آیفون با طراحی زیبا و در عین حال ساده کاربردهای قابل توجهی دارد که در ادامه بیشتر در مورد آن ها صحبت خواهیم کرد.

ویژگی های آیفون تصویری تک نما 4.3 اینچ با حافظه D43M

  • قابلیت باز کردن درب پارکینگ به صورت لمسی
  • دارای حافظه و پشتیبانی از کارت میکرو SD
  • قابلیت اتصال به دو پنل
  • قابلیت نمایش همزمان دو تصویر
  • صفحه نمایش 4.3 اینچی LED رنگی
  • امکان ارتباط داخلی با واحد ها و نگهبانی
  • گارانتی 3 ساله

همانطور که در بالا مختصری اشاره کردیم، به این محصول خصوصیاتی اضافه شده که آن را به یکی از بهترین و پرفروش ترین آیفون های تصویری تک نما مبدل ساخته است.

آیفون تصویری D43M، برخلاف D43، دارای حافظه ی داخلی است که می توانید تصاویر جلوی درب و مراجعه کنندگان را با آن ذخیره کنید.
آیفون تصویری D43M همچنین دارای شیارهایی برای نصب SD کارت است که به کمک آن می توانید از جلوی درب و افرادی که به شما مراجعه کرده اند فیلمبرداری کنید. با استفاده از میکرو SD دیگر لازم نیست هنگام ترک محل نگران مراجعه کنندگان باشید، چرا که با نصب حافظه ی خارجی و تنظیم آن روی تصویربرداری خودکار، آیفون تصویری از افراد پشت درب فیلمبرداری و آن ها را ذخیره می کند، تا زمانی که برگشتید ببینید در نبود شما چه کسانی مراجعه کرده اند.
مزیت دیگر آیفون تصویری D43M به نسبت مدل قبلی خود، اینست که در این مدل شما می توانید بین واحد های داخلی و همچنین با نگهبانی ارتباط برقرار کنید، که این امکانِ ارتباط داخلی بین واحد ها، در آیفون تصویری D43 وجود نداشت. این محصول، قابلیت اتصال به دو پنل مجزا را دارد که باعث می شود شما بتوانید آن ها در دو طرف ساختمان نصب نموده و همزمان دو تصویر از هر طرف در اختیار داشته باشید. همچنین شما می توانید با لمس صفحه نمایش داخلی آیفون تصویری D43M، درب پارکینگ خود را باز کنید.

دربازکن تصویری تک نما 7 اینچ بدون حافظه – D70

تکنما- d70

وجود صفحه نمایش 7 اینچی گسترده و LCD رنگی، یکی از قابلیت هایی است که باعث شده دربازکن تصویری D70، از جمله پرفروش ترین محصولات آیفون تکنما محسوب شود. این اندازه از نمایشگر به شما این امکان را می دهد تا تصاویر را به صورت گسترده و کامل و با کیفیت عالی مشاهده نمایید.

قابلیت های دربازکن تصویری تکنما مدل D70

  • نمایشگر LCD رنگی 7 اینچی
  • بازکردن درب پارکینگ با لمس نمایشگر داخلی
  • قابلیت اتصال به دو پنل
  • تصاویر با کیفیت عالی و وضوح بسیار بالا
  • بدون حافظه و عدم پشتیبانی از حافظه خارجی میکرو SD
  • ارتباط داخلی تنها با نگهبانی
  • گارانتی 3 ساله

آیفون تصویری D70 به لحاظ ظاهری دارای قاب مشکی زیبایی در حاشیه ی پایینی خود است که سه دکمه ی لمسی روی آن قرار گرفته. یکی از دکمه ها برای باز کردن درب ساختمان می باشد و اگر آن را 3 ثانیه نگه دارید، جک پارکینگ را نیز باز خواهد کرد. دکمه ی دوم برای مشاهده ی دوربین ها استفاده می شود و همچنین می توانید با نگه داشتن آن به تنظیمات وارد شوید. دکمه ی سوم هم برای ارتباط با نگهبانی به کار می رود.
در مورد سهولت استفاده در این محصول باید گفت استفاده از گوشی دهنی آیفون تصویری D70 تک نما، مقداری سخت بوده و آیفون تصویری D43 در مقایسه با این محصول ، خوش دست تر به نظر می رسد چرا که پس از برداشتن گوشی، به راحتی می توان آن را سر جای خود گذاشت. در ادامه برای معرفی یکی دیگر از پرفروش ترین آیفون های تکنما، یعنی آیفون تصویری C70M با ما همراه باشید.

دربازکن تصویری تک نما 7 اینچی با حافظه C70M

تکنما C70M

شرکت تک نما، تولید کننده ی بزرگ محصولات درب باز کن، یکی دیگر از پرفروش ترین آیفون های تصویری تک نما به نام C70M را به بازار عرضه کرده است. از جمله قابلیت هایی که در این محصول آمده است، وجود حافظه ی داخلی و پشتیبانی از حافظه ی خارجی، همچنین قابلیت ارتباط داخلی با واحد ها و نگهبانی می باشد. وجود 12 کلید لمسی امکان اعمال تنظیمات بسیاری را به شما خواهد داد که با ارتقای قابلیت های این محصول آن را به یکی از پرفروش ترین آیفون های تصویری تکنما تبدیل ساخته است.

ویژگی های دربازکن تصویری تک نما 7 اینچی با حافظه C70M

  • صفحه نمایش 7 اینچی رنگی و LCD
  • آیفون تصویری دارای حافظه مرکزی
  • پشتیبانی از میکرو SD
  • امکان ارتباط بین واحد ها و نگهبانی
  • نمایشگر با بزرگترین سایز
  • تصاویر با رزولوشن بالا و کیفیت عالی
  • قابلیت فیلمبرداری اتوماتیک
  • گارانتی 3 ساله

وجود نمایشگر 7 اینچی در این آیفون تصویری با رزولوشن بالا کیفیت تصاویر عالی ای را برای شما به ارمغان می آورد. صفحه نمایش این آیفون تصویری LCD بوده که تصاویر را به صورت رنگی و با شفافیتی مثال زدنی به شما نمایش خواهد داد. این محصول دارای حافظه ی داخلی است که می تواند تصاویر جلوی درب را در خود ذخیره کند، اما اگر شما تمایل دارید تصاویر را به صورت فیلم هم در اختیار داشته باشید نیاز به نصب حافظه ی خارجی است که خوشبختانه آیفون تصویری C70M از آن پشتیبانی می کند. در آیفون تصویری C70M، یکی از پرفروش ترین آیفون های تکنما، این قابلیت وجود دارد که واحد ها بتوانند با یکدیگر و همچنین با واحد نگهبانی ارتباط داخلی برقرار کنند.

جمع بندی

شرکت صنایع الکترونیک تک نما، دارای گواهی نامه های ISO 9001 و همچنین بهره گیری از طراحان مجرب، توانسته آیفون های تصویری ای را به بازار عرضه کند که با استقبال بینظیری روبرو شوند. این آیفون ها با نصب آسان و همچنین قابلیت اتصال تنها با چند سیم، وجه تمایز خود را به نسبت دیگر محصولات در برندهای مختلف نشان داده اند. این ویژگی در آیفون های تصویری تک نما باعث شده که در صنعت ساختمان سازی، از آن ها برای واحد های با تعداد بالا استفاده شود چرا که پیچیدگی خاصی نداشته و به راحتی در ساختمان ها نصب می گردند. شما می توانید با مراجعه به وبسایت دی سی ای کالا، این محصولات را با ضمانت خریداری نمایید.

نوشته قبلی
نوشته بعدی
0 0 امتیاز
امتیازدهی به مقاله
اشتراک گذاری
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
0
فکر شما را دوست دارم ، لطفا نظر دهیدx