بررسی کرکره برقی مدل پنجره ای

آیا می خواهید ایمنی حریم خصوصی را افزایش و بهبود بخشید و ارزش قابل توجهی به ملک خود اضافه کنید؟ امروزه کرکره های غلتکی راه حل ایده آلی در ساختمان ها محسوب می شوند که علاوه بر سادگی، امنیت ساختمان را بالا می برد. کرکره های غلطکی در انواع و ابعاد متفاوتی عرضه شده اند که متناسب با کاربری محیط مورد نظر مورد استفاده قرار می گیرند. کرکره های پنجره ای یکی از گزینه های پرطرفدار امروزی است که با جلوگیری از هدر رفتن انرژی، کاربری ساده ای داشته و با ایجاد حریم خصوصی ایمن با استقبال بی نظیری همراه بوده است. ازینرو قصد داریم به بررسی ویژگی ها، کاربرد ها، مزایای کرکره برقی پنجره ای بپردازیم:

کرکره برقی مدل پنجره ای

کرکره های برقی مدل پنجره ای در انواع و ابعاد مختلفی تولید شده اند که با توجه به نوع پنجره و ساختمان می توان بهترین انتخاب را داشت. دو مورد مهم که در خرید انواع کرکره برقی باید مد نظر داشته باشید موتور و تیغه های کرکره غلطکی است که در روند و عملکرد آن موثر است.

کرکره برقی پنجره ای
کرکره برقی پنجره ای 2

مزایای نصب کرکره های غلتکی

  • کرکره غلتکی امنیت ساختمان شما را با یک لایه حفاظتی اضافی فراهم می کند. سرقت و باز کردن کرکره های برقی دشوار است و به عنوان یک بازدارنده موثر برای مزاحمان احتمالی عمل می کند.
  • کرکره های غلتکی در بهبود عایق کاری و بهره وری انرژی تاثیر بسزایی دارند و مانعی بین فضای داخلی ساختمان و محیط بیرونی ایجاد می کنند. هنگامی که کرکره های غلتکی بسته می شوند، لایه ای از هوا بین کرکره و پنجره یا در ایجاد می کنند که به عنوان عایق عمل می کند. این لایه عایق هوا به خنک نگه داشتن ساختمان در تابستان و گرم نگه داشتن در زمستان به کاهش هزینه ها کمک بسزایی می کند.
  • کرکره برقی یک عایق فوق العاده در برابر صدا، نویز و نور است. یک کرکره با نصب صحیح می تواند صدای ورودی را تا 80 درصد کاهش دهد. این کرکره ها به شما محیطی آرامتر با کنترل نور وصدا به ورودی ساختمان می بخشند.
  • ساختمان های ایمن شده با کرکره برقی مطمئنا دارای ارزش ملک و امنیت بالاتری می باشند. امروزه طیف گسترده ای از اماکن مسکونی و تجاری با نصب کرکره غلطکی فضایی امن و بروز ایجاد کرده اند که در فروش نیز نقش بسزایی داشته اند.

نصب کرکره برقی پنجره ای

کرکره های برقی پنجره ای بدلیل رول جاگیر استوانه ای که در بالای آن قرار گرفته، اصولا در بیرون از ساختمان نصب می شوند که نصب پرده بر روی پنجره امکانپذیر گردد. در صورت امکان بهتر است که رول کرکره غلطکی بالاتر از پنجره نصب گردد تا در مواقع بازشدن پنجره با آن ممانعتی ایجاد نکند.
درک انتظارات، شناخت انواع کرکره برقی، نوع طراحی محیط و ساختمان به شما امکان انتخاب مناسب کرکره غلطکی را می دهد. به طور معمول تیغه های کرکره برقی از نوع آلومینیوم مقاوم در رنگ کوره ای می باشند و تیغه های کرکره برقی شفاف را در رنگ های دودی و عسلی و برنز و یا بی رنگمی توان در بازار یافت.

کرکره برقی پنجره ای 2
نوشته قبلی
نوشته بعدی
0 0 امتیاز
امتیازدهی به مقاله
اشتراک گذاری
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
0
فکر شما را دوست دارم ، لطفا نظر دهیدx