انتخاب درب کرکره ای صنعتی

اکثر مغازه ها و اماکن صنعتی درب های اتوماتیک کشویی یا چرخشی را انتخاب می کنند، در حالی که شرکت های تجاری و هتل ها درب های گردان اتوماتیک را ترجیح می دهند. درب های اتوماتیک صنعتی با عایق حرارتی و صوتی دو ناحیه را از هم جدا می کند و برای حفظ یک محیط امن، در بسیاری از کارخانه ها، انبارها، سوله ها، هتل ها، بیمارستان ها و … مورد استفاده قرار می گیرند. درب های کرکره ای اتوماتیک در انواع مختلفی در بازار وجود دارد که هر کدام با عملکرد و ویژگی منحصر بفرد همراه است. جهت انتخاب دقیق و مناسب باید با کاربری هریک بیشتر آشنا شد. قصد داریم در این مقاله به بررسی ویژگی های درب های اتوماتیک صنعتی بپردازیم. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

چه نوع درب صنعتی مناسب است؟

جهت انتخاب درب اتوماتیک صنعتی مناسب باید موارد ویژه را در نظر گرفت. در ابتدا به نوع مکان نصب، محل قرار گیری درب (داخل یا خارج) و متریال درب باید دقت لازم را داشت. درب های اتوماتیک صنعتی اغلب از متریال آهن و فولادی بوده و در محیط هایی که خطر سرقت بالاست استفاده می شود.
جهت انتخاب و مجهز کردن محیط کار خود به درب اتوماتیک صنعتی حتما به موارد زیر توجه کنید:

درب اتوماتیک صنعتی

انواع و نحوه باز شوی درب اتوماتیک صنعتی

در ابتدا عملکرد صحیح درب های اتوماتیک کشویی یا گردان بسیار مهم است.
درب های سکشنال سقفی با کیفیت برتر و تکنولوژی پیشرفته در محیط های صنعتی بسیار کاربردی هستند و با عایق بالا، حداکثر فضا را در اختیار میگذارند.
درب های کشویی عمودی برای بستن دهانه های دیوار با اندازه متوسط و کوچک مانند پنجره ها یا آسانسورهای فنی آشپزخانه ها یا انبارهای صنعتی، کارخانه ها و غیره به منظور محدود کردن گسترش آتش استفاده می شود. درهای کشویی دارای درجه آتش نشانی معمولاً برای دهانه های بزرگ در دیوارهای دارای درجه آتش سوزی ساختمان ها مانند انبارهای صنعتی، سوله های کارخانه، مراکز خرید، گاراژها، آشیانه ها، سالن های نمایشگاه و موارد مشابه که لیفتراک ها یا وسایل حمل و نقل بزرگتر یا کالاها باید از آن عبور کنند استفاده می شود. آنها همچنین در قالب های کوچکتر مورد استفاده قرار می گیرند زیرا فشار آنها در هنگام باز شدن در مقایسه با درهای لولایی معمولی کمتر است.

درب اتوماتیک سکشنال صنعتی

ابعاد درب اتوماتیک صنعتی

در انتخاب انواع درب صنعتی باید به ویژگی های مهمی از جمله صرفه جویی در فضای آزاد در اطراف دهانه در، به حداکثر رساندن فضای آزاد در اطراف دهانه در، باز گذاشتن ورودی ها و کاملاً شفاف برای قرار دادن محصول، یا به سادگی آزاد کردن فضای قابل استفاده اضافی توجه کافی داشت. کرکره غلتکی برای بازشوها با اندازه های مختلف، از ساختمان های کوچک گرفته تا انبارهای بزرگ، مناسب و قابل نصب است.

درب اتوماتیک کشویی صنعتی

نحوه کنترل درب اتوماتیک صنعتی

درب صنعتی باید ایمن، قابل اعتماد و سریع کار کند. درب های اتوماتیک صنعتی با پانل های مقاوم در برابر تاب و سیستم های قفل ایمن، مناسب برای انبارها و کارخانه ها هستند که با کنترل از راه دور و سنسورهای اتوماتیک قابل کنترل هستند. همه درب های سکشنال صنعتی با در نظر گرفتن قابلیت اطمینان و دوام طولانی مدت طراحی شده اند و گزینه ای مطمئن و کم مصرف را ارائه می دهند.

مزایای درب های کرکره ای صنعتی

  • باز و بسته شدن نامحدود
  • استفاده از حداکثر فضا
  • کنترل از راه دور
  • دارای سنسور حرکتی و بازشوی اتوماتیک
  • نصب ساده و راحت
  • هزینه های نگهداری پایین
  • ایمنی بالا
  • حفاظت از انرژی و جلوگیری از هدر رفتن سرما یا گرما
نوشته قبلی
نوشته بعدی
1 1 امتیاز
امتیازدهی به مقاله
اشتراک گذاری
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
0
فکر شما را دوست دارم ، لطفا نظر دهیدx