چاپ روی کرکره برقی

تبلیغات در هر زمان و به هر نحوی که باشد باعث جذب مشتری جدید خواهد شد و چه بهتر که تبلیغات را از در فروشگاه خود شروع کنیم. یکی از انواع تبلیغات، نوع محیطی آن است که مشتریان محلی را هدف قرار میدهد و یکی از موثرترین نوع تبلیغات می باشد. استفاده از تابلو برای فروشگاه هم نشان دهنده هویت آن است و هم شرح فعالیت فروشگاه را مشخص میکند. اما خیلی ها فراموش می کنند که جلوه کرکره فروشگاه نیز می تواند تابلو تبلیغاتی بزرگی برای آن باشد که در زمان تعطیلی فروشگاه به چشم آمده و حتی در تاریکی نیز با نورپردازی کرکره برقی می تواند 24 ساعته و بدون هزینه به تبلیغ فروشگاه بپردازد.

امروزه با تکنولوژی های جدید چاپ می توان تقریبا عکس هر چیزی را روی درب کرکره ای چاپ کرد و تابلوی بزرگ بر روی درب ایجاد نمود. اما باید دانست که چاپ روی کرکره برقی به دو صورت انجام میگردد که هر یک معایب و مزایایی دارد که در ادامه آنها را بررسی می کنیم.

چاپ برچسب یا استیکر بر روی کرکره

استفاده از استیکر و برچسب مرغون به صرفه ترین روش چاپ روی کرکره است که در حال حاضر طرفداران بالایی دارد. این روش چاپ روی کرکره برای فروشگاه هایی که از ابتدا به فکر تبلیغات روی کرکره نبوده اند بسیار کاربردی است و طرفداران بالاتری به نسبت روش بعدی دارد.  جنس استیکر از PVC بسیار نازک است که مقاومت خوبی در مقابل آب باران و نور خورشید دارد. یکی دیگر از محاسن استفاده از لیبل یا استیکر این است که به راحتی قابل شستشو است و خیلی سریعتر از شستن کرکره در زمانی که استیکر ندارد این امر انجام می پذیرد.

استیکر برای چاپ روی کرکره و نصب آن

استیکر ها را می توان در هر رنگی و با هر چاپی در دو نوع مات و براق خریداری کرد. استیکر بجز اینکه خود در مقابل خط و خش مقاوم هستند باعث می شوند کرکره نیز از این بابت در امان بماند و به راحتی دچار رنگ پریدگی نشود. این مورد برای کرکره برقی های فولادی اهمیت بالاتری دارد تا در مقابل زنگ زدگی دوام بیشتری داشته باشد.

تا اینجای کار مزایای استفاده از استیکر برای چاپ روی کرکره برقی را گفتیم و شاید بد نباشد چندین مورد از محدودیت ها و نواقص آن را نیز بگوییم. مواردی که حتما باید موقع خرید استیکر برای چاپ روی کرکره برقی به آن توجه کنید این است که دستگاه چاپ قادر باشد سوژه یا متن مورد نظر شما را به اندازه مورد نظرتان چاپ کند. چرا که دستگاه های چاپ تا یک ابعادی قادر اند استیکر چاپ نمایند.

مورد دوم که حتما برای چاپ روی کرکره می بایست توجه کنید جنس رنگ دستگاه چاپ است و سعی کنید از بهترین آن که در بازار به نام رنگ آمریکایی شناخته می شود استفاده کنید. رنگ های بی کیفیت در مقابل نور مستقیم آفتاب دوام ندارند و به سرعت رنگ عوض می کنند و دیری نمی پاید که کرکره تبلیغاتی شما تبدیل به یک کرکره بی روخ می شود که تبلیغات منفی برایتان به ارمغان می آورد.

چاپ و نصب استیکر کرکره زیبا

در نهایت اینکه استیکر در مقابل حرارت بالا و شعله مقاوم نیست و به سرعت تغییر شکل میدهد. پس اگر کارتان با حرارت است و از مشعل یا سیستم های گرمایشی استفاده میکنید فاصله آنها را با کرکره فروشگاهتان حفظ نمایید.

چاپ مستقیم روی کرکره برقی

روش دیگر چاپ مستقیم روی کرکره برقی است که می بایست در زمان سفارش کرکره برقی تقاضای چاپ مستقیم روی کرکره نیز داده شود. در این روش از چاپگیر هایی بزرگ استفاده می شود که تقریبا می توانند هر شکلی را بر روی هر چیز سختی چاپ نمایند. از شیشه و سنگ گرفته تا فلزاتی نظیر کرکره برقی. در این روش پرینتر رنگ را مستقیما روی کرکره می پاشد و این کار آنقدر دقیق است که تقریبا هر شکلی را با وضوح بالا روی کرکره ثبت می کند.

چاپ مستقیم روی کرکره برقی

هر چقدر این دستگاه چاپ بزرگتر باشد می تواند عرض بیشتری از کرکره را پوشش دهد و تصویر بزرگتری را ایجاد نماید. با این حال استفاده از چاپ مستقیم روی کرکره با توجه به محدودیت هایی که دارد خیلی مورد تقاضا نیست. بزرگترین ضعف این روش ارسال کرکره ها به چاپخانه است که اگر اندازه کرکره بزرگ باشد تقریبا ناشدنی است و به طور کلی هزینه  خیلی بیشتری روی دست کارفرما خواهد گذاشت. اما مزیتش این است که دقت و دام چاپ مستقیم روی کرکره از چاپ استیکر و چسباندن آن روی کرکره بسیار بیشتر است.

سفارش چاپ لوگو یا تبلیغ مورد نظر روی کرکره

دی سی ای کالا با بیش از ده سال سابقه در امر فروش و نصب تجهیزات حفاظتی و نظارتی می تواند بهترین راهکارها را برای ایجاد تبلیغی موثر و زیبا بر روی کرکره برقی فروشگاه ها دهد. این کار می تواند با مشاوره با تیم نورپردازی نما لایت هوم به خلاقانه ترین شکل انجام پذیرد که صرفا توسط این تیم تخصصی امکانپذیر است.

آیا چاپ روی کرکره برقی امکان پذیر است و چگونه؟

بله. در حال حاضر دو روش چاپ استیکر و چاپ مستقیم روی کرکره روش هایی هستند که می توان طرح یا الگو مورد نظر را روی کرکره فروشگاه به تصویر کشاند که هر یک از اینها مزایای و در مقابل معایبی دارند که در این مطلب کامل به آن می پردازیم.

2- آیا استفاده لیبل یا استیکر برای کرکره برقی مناسب است؟

استفاده از استیکر یکی از بهترین روش ها برای چاپ روی کرکره برق است. اما قبل از آن باید بدانید که این روش نیز محدودیت هایی دارد. در کنار این محدودیت ها ممکن است جنس استیکر یا جنس رنگ چاپ مناسب نباشد که می بایست حتما در مورد اینها بدانید.

3- آیا می توان چاپ مستقیم روی کرکره انجام داد؟

بله. دستگاه پرینتر هایی وجود دارند که قادراند در ابعاد بزرگ و با کیفیت عالی هر آنچه در ذهن دارید را روی کرکره برقی آورند. با اینکه کیفیت این روش بسیار بالاست اما این روش نیز محدودیت هایی دارد که پیشنهاد میکنیم کل مطلب را بخوانید.

نوشته قبلی
نوشته بعدی
0 0 امتیاز
امتیازدهی به مقاله
اشتراک گذاری
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
0
فکر شما را دوست دارم ، لطفا نظر دهیدx